Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben het er mee eens dat we genoeg nascar drivers, muppets, derps en betweters hebben...
Ik geloof dat alcahol binnen het uitgaan en de "andere" sectoren, overdreven normaal is, maar bijvoorbeeld binnen de profesionele sector en binnen scholen bijvoorbeeld, is het gebruik nogsteeds zeer beoordeeld. Ikzelf, vind net als mensen met .... Ritalin enzo mogen nemen (gelijk aan lage dosering cocaine, dat mag wel tijdens school...) dat sommige hard werkende mensen zeker wel enkele biertjes per dag kunnen benuttigen voor een zware week/maand/jaar. En daarbij vind ik nogsteeds dat mensen getest mogen worden voor hun omgang ermee, zoals een drugspas, die verteld dat je verantwoord met "middelen kan omgaan" gezien de meeste situaties. Zelfde met dingen als een opvoed pas. Maarja, ik denk dat iedereen blij is, als we een zwaar wereldwijd verbod zetten op alle middelen zonder prescriptie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal eens checken waar we de gedragseffecten van tabak en alcohol op hebben staan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik vind het vooral erg dat ik vreemd word aangekeken als ik zeg dat ik niet drink (en er soms aangedrongen wordt, want "dat is gezellig"), maar dat het de normaalste zaak van de wereld is als ik geen blowtje of pilletje neem.
Laatst gewijzigd op 23-10-2016 om 12:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik had laatst een heel raar gesprek met een jongen via een datingapp, die me sneu noemde omdat ik op zaterdagavond met een kop thee op de bank zat
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zweden en Noorwegen staan onder Nederland qua consumptie, Denemarken staat er een klein beetje boven en Finland is begrijpelijk veel meer, daar is iedereen een depressieve alcoholist:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...ion_per_capita |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mensen hadden roltassen, karretjes en steekkarretjes bij zich om die helemaal volgeladen weer mee naar huis te nemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het zal vast de leeftijd zijn ja
![]() Overigens zijn de meeste vrienden wel op de hoogte en vinden het prima dat ik niet drink, maar nieuwe mensen zijn vaak verbaasd en vragen naar de redenen erachter. En sommigen dringen aan, maar meestal zien ze snel in dat ik niet eens twijfel en laten het los.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |