Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2016, 20:06
the best
the best is offline
waar is de grappigste/leukste/moeilijkste plek waar je ooit ge masturbeert ? hebt haha ben benieuwt .
Met citaat reageren
Oud 27-10-2016, 00:27
MisterShy
MisterShy is offline
Citaat:
waar is de grappigste/leukste/moeilijkste plek waar je ooit ge masturbeert ? hebt haha ben benieuwt .
TS begint.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2016, 12:25
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Op een trapladder buiten je slaapkamer raam.
Oud 27-10-2016, 13:59
Yannickje
Yannickje is offline
In zo een skiliftcabine en ik was er alleen.
Oud 27-10-2016, 16:53
Verwijderd
In de klas Zaten met 20 leerlingen en niemand die mij betrapt heeft. Was eenmalig.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2016, 19:25
TipMe
TipMe is offline
In de klas met 30 kinderen om me heen niet betrapt
Met citaat reageren
Oud 28-10-2016, 04:19
MisterShy
MisterShy is offline
In een slaapzaal in Londen. Naast Mn bi crush.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 16:57
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Citaat:
Stiekum op hem afgetrokken toch xD?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 19:30
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Citaat:
Oeh la la sexy hoor
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 19:39
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Ik naast mn vriend, hij dacht dat we een scene speelden (Hij wilde acteur worden en ik zei je moet dan ook goed zijn in seks scenes enz). Maar me lul zat tegen me buik aan en ik wrijfde het tegen hem aan entoen kwam ik klaar😋 stiekem wist hij het en uiteindelijk deed hij ook mee met de seks scene. Hij kwam ook in zijn beetje doorzichtige pyama klaar. Ik zag hem sperma aan zn pyama. We gingen daarna zoenen in bed, hij kuste aan mijn nek en hij beet heel sexy op mn lul (broek) entoen later ging hij weer op me liggen en wrijfde met zijn lul tegen mijn gezicht en buik aan. Entoen kwam hij klaar en omdat zijn pyama een beetje doorzichtig was werd mijn gezicht een beetje nat door zijn sperma. Daarna zei hij dat hij naar de wc moest gaan, entoen liep hij naar de gang toe vanaf zijn kamer en hij had geen onderbroek aan onder zijn pyama. Ik zag zijn lange lul hangen door zijn pyama😋. Het was zooo geil. En we deden beide alsof het een scene was en hebben nooit aan elkaar toegegeven dat het een soort seks spel iets ding was en dat we klaargekomen zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ik naast mn vriend, hij dacht dat we een scene speelden (Hij wilde acteur worden en ik zei je moet dan ook goed zijn in seks scenes enz). Maar me lul zat tegen me buik aan en ik wrijfde het tegen hem aan entoen kwam ik klaar<span class="emoji-outer emoji-sizer"><span class="emoji-inner" style="background: url(chrome-extension://immhpnclomdloikkpcefncmfgjbkojmh/emoji-data/sheet_apple_64.png);background-position:65% 62.5%;background-size:4100%" title="yum"></span></span> stiekem wist hij het en uiteindelijk deed hij ook mee met de seks scene. Hij kwam ook in zijn beetje doorzichtige pyama klaar. Ik zag hem sperma aan zn pyama. We gingen daarna zoenen in bed, hij kuste aan mijn nek en hij beet heel sexy op mn lul (broek) entoen later ging hij weer op me liggen en wrijfde met zijn lul tegen mijn gezicht en buik aan. Entoen kwam hij klaar en omdat zijn pyama een beetje doorzichtig was werd mijn gezicht een beetje nat door zijn sperma. Daarna zei hij dat hij naar de wc moest gaan, entoen liep hij naar de gang toe vanaf zijn kamer en hij had geen onderbroek aan onder zijn pyama. Ik zag zijn lange lul hangen door zijn pyama<span class="emoji-outer emoji-sizer"><span class="emoji-inner" style="background: url(chrome-extension://immhpnclomdloikkpcefncmfgjbkojmh/emoji-data/sheet_apple_64.png);background-position:65% 62.5%;background-size:4100%" title="yum"></span></span>. Het was zooo geil. En we deden beide alsof het een scene was en hebben nooit aan elkaar toegegeven dat het een soort seks spel iets ding was en dat we klaargekomen zijn.
What the actual fuck?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 23:13
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Citaat:
What the actual fuck?
My story😂😂😂😂😂😳
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 23:32
Mark52
Mark52 is offline