Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2016, 22:17
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat ik voor alle meiden die ik leuk vind of heb gevonden niet knap genoeg ben... en ik zit d'r best wel mee... :/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2016, 22:22
Seb1234
Seb1234 is offline
Yo man ik ken het gevoel veel meisjes kijken naar je uiterlijk maar mijn advies is om gewoon jezelf te zijn miss andere kleren en aardig te zijn en afspreken met wat meiden
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 22:24
Verwijderd
Nou dat is het juist, ik probeer altijd netjes eruit te zien qua kleren. Ze zeggen vaak wel dat ik aardig ben enzo maar verder... ja niet echt iets
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 22:29
Seb1234
Seb1234 is offline
Probeer niet helemaal netjes eruit te zien bijv iets met capuchon sommige meisjes vinden dat leuk en wat gell in ieder geval probeer iets anders en probeer af te spreken en dan langzaam bijv in bios dan achterin zitten en op spannend stukje of romantische stukkie arm over haar heen en probeer ook kauwgom alvast in te nemen voor als jeweetwel gaat
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 22:34
Verwijderd
Ja ik snap je, maar daar heb ik ook wel moeite mee...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 22:44
Seb1234
Seb1234 is offline
Snap ik maar dan gwn beetje richting haar gaan en dit denken als ik dit doe dan het snel voorbij en ook als ze niet wilt zeg dan dit we blijven gwn vrienden dan oke?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 22:57
Elin3
Elin3 is offline
Zie je er verzorgd uit? Staat je kapsel goed bij je gezicht? Heb je zelfvertrouwen?
Je uitstraling is vaak veel belangrijker dan je uiterlijk. Als jij uitstraalt dat je een leuke jongen bent zijn anderen ook sneller geneigd dat te geloven. Zorg dat jij lekker in je vel zit, zorg voor sociale interactie, en dan komt er vanzelf wel een meisje langs waarbij de aantrekkingskracht wederzijds is.
Oud 25-10-2016, 22:58
Seb1234
Seb1234 is offline
Citaat:
Zie je er verzorgd uit? Staat je kapsel goed bij je gezicht? Heb je zelfvertrouwen?
Je uitstraling is vaak veel belangrijker dan je uiterlijk. Als jij uitstraalt dat je een leuke jongen bent zijn anderen ook sneller geneigd dat te geloven. Zorg dat jij lekker in je vel zit, zorg voor sociale interactie, en dan komt er vanzelf wel een meisje langs waarbij de aantrekkingskracht wederzijds is.
Goed gezegt!!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Het enigste wat ik eigenlijk dan mis is zelfvertrouwen... want ik doe best wel m'n best om er verzorgd uit te zien. Alleen idd dat beetje zelfvertrouwen mis je dan
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 10:39
Dekaloog
Dekaloog is offline
Minder focussen op je uiterlijk aankleden met spullen, en meer op zelfontwikkeling.

Sommige meisjes zijn bijvoorbeeld dol op surfer-types met verwaaid haar en een zongebruinde huid, maar als jij onder de zonnebank gaat en je haar warrig doet zien ze je nog steeds niet staan. Het gaat erom dat je weet wie je bent, je gevoel volgt, en dat je die kennis doorvoert in je leven. Dan ga je er vanzelf aantrekkelijk uitzien.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Minder focussen op je uiterlijk aankleden met spullen, en meer op zelfontwikkeling.

Sommige meisjes zijn bijvoorbeeld dol op surfer-types met verwaaid haar en een zongebruinde huid, maar als jij onder de zonnebank gaat en je haar warrig doet zien ze je nog steeds niet staan. Het gaat erom dat je weet wie je bent, je gevoel volgt, en dat je die kennis doorvoert in je leven. Dan ga je er vanzelf aantrekkelijk uitzien.
Dus je bedoelt eigenlijk gewoon mezelf blijven en normaal blijven doen?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 12:10
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Dus je bedoelt eigenlijk gewoon mezelf blijven en normaal blijven doen?
ja. En mensen zoeken die daar bij passen. Ondertussen wel nog reflecteren en jezelf blijven ontwikkelen.

Wat voor interesses heb je?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 20:23
Verwijderd
Citaat:
ja. En mensen zoeken die daar bij passen. Ondertussen wel nog reflecteren en jezelf blijven ontwikkelen.

Wat voor interesses heb je?
Nou, ik had iemand op het oog. Alleen zij wilde niet. Maar we hadden wel precies de zelfde intresses en dingen die we leuk vinden. Natuurlijk ik heb m'n jongens dingen en zij d'r meiden dingen. Maar ze vond me niet knap genoeg.... al heeft ze wel eens gezegd ik wil geen relatie met jongens in m'n klas. En laat ik helaas net in haar klas zitten... daarom deze vraag ook een beetje want voor mijn gevoel wordt d'r best veel gekeken naar het uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 27-10-2016, 05:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat zijn jongensdingen en meisjesdingen?
Verder heb je dekaloogs vraag niet helemaal begrepen volgensmij. Welke dingen vind je interessant? Daar zou je je wellicht meer mee bezig willen en kunnen houden. Iemand met sterke interesses is zelf ook interessant. Hoe spannend is iemand die niets doet voor zijn of haar plezier, of die niks belangrijk vindt (behalve uiterlijk)?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2016, 07:39
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn jongensdingen en meisjesdingen?
Verder heb je dekaloogs vraag niet helemaal begrepen volgensmij. Welke dingen vind je interessant? Daar zou je je wellicht meer mee bezig willen en kunnen houden. Iemand met sterke interesses is zelf ook interessant. Hoe spannend is iemand die niets doet voor zijn of haar plezier, of die niks belangrijk vindt (behalve uiterlijk)?
Ik heb genoeg intresses, alleen ik heb een vriend die heeft al wel een vriendin. Alleen het probleem is dat hij niks met mij wilt doen, want hij zou zelf maar eens te veel geld uitgeven of niks met z'n vriendin kunnen doen.... dus ik wil wel ergens heen om iets leuks te doen maar je ga er niet alleen heen. Dus bijvoorbeeld naar een feestje daar zou ik zelf niet alleen heen gaan want straks sta je daar alleen...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2016, 08:56
Elin3
Elin3 is offline
Soms is ergens alleen heen gaan juist harstikke fijn! Ik ga af en toe alleen wandelen om even m'n hoofd leeg te maken. En ik ben laatst alleen naar de dierentuin geweest, dat vind ik leuk dus waarom zou ik dat niet doen? Alleen naar een feestje gaan is ook zo erg niet, het is juist een mooie kans nieuwe mensen te leren kennen.

Doe die dingen waar je blij van wordt. Juist door je passie te volgen, of dat nu sport is, koken, tekenen of postzegels verzamelen, wordt jij als persoon interessant. Als jij enthousiast en gepassioneerd ergens over kunt vertellen vinden andere mensen dat (en dus jou) al snel interessant. En dingen doen waar je blij van wordt is goed voor je gevoel van eigenwaarde
Oud 27-10-2016, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Soms is ergens alleen heen gaan juist harstikke fijn! Ik ga af en toe alleen wandelen om even m'n hoofd leeg te maken. En ik ben laatst alleen naar de dierentuin geweest, dat vind ik leuk dus waarom zou ik dat niet doen? Alleen naar een feestje gaan is ook zo erg niet, het is juist een mooie kans nieuwe mensen te leren kennen.

Doe die dingen waar je blij van wordt. Juist door je passie te volgen, of dat nu sport is, koken, tekenen of postzegels verzamelen, wordt jij als persoon interessant. Als jij enthousiast en gepassioneerd ergens over kunt vertellen vinden andere mensen dat (en dus jou) al snel interessant. En dingen doen waar je blij van wordt is goed voor je gevoel van eigenwaarde
Dat is ook het probleem een beetje, dat ik nergens alleen heen wil gaan want ik ben iemand die gezelligheid wilt en geen stilte, en als 16 jarige ergens alleen te lopen wordt je raar aangekeken tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 27-10-2016, 14:36
feniks
feniks is offline
Ik zie dat je alle tips die hier gegeven worden, van tafel veegt.
Dan zal je inderdaad niet heel ver gaan komen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2016, 16:06
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is ook het probleem een beetje, dat ik nergens alleen heen wil gaan want ik ben iemand die gezelligheid wilt en geen stilte, en als 16 jarige ergens alleen te lopen wordt je raar aangekeken tegenwoordig
Juist als je ergens alleen heen gaat leg je heel makkelijk nieuwe contacten. En wat maakt het nu uit als die mensen je raar aankijken? Waarschijnlijk letten mensen niet eens zo op jou als jij zou verwachten. En doen ze dat wel, wat dan nog? Ik kijk soms ook wel eens verbaasd naar mensen die iets "ongewoons" doen, maar meestal wel met de gedachte "Wouw, wat stoer dat diegene dat gewoon doet!". Niet elke blik is er één van afkeuring
Ga in jezelf geloven, nieuwe dingen ontdekken. Daar wordt je als persoon mooier en sterker van!
Oud 27-10-2016, 17:10
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
en als 16 jarige ergens alleen te lopen wordt je raar aangekeken tegenwoordig
Welnee, in de meeste gevallen zit dat tussen je oren.

En als het wel zo zou zijn: wat dan nog?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2016, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Juist als je ergens alleen heen gaat leg je heel makkelijk nieuwe contacten. En wat maakt het nu uit als die mensen je raar aankijken? Waarschijnlijk letten mensen niet eens zo op jou als jij zou verwachten. En doen ze dat wel, wat dan nog? Ik kijk soms ook wel eens verbaasd naar mensen die iets "ongewoons" doen, maar meestal wel met de gedachte "Wouw, wat stoer dat diegene dat gewoon doet!". Niet elke blik is er één van afkeuring
Ga in jezelf geloven, nieuwe dingen ontdekken. Daar wordt je als persoon mooier en sterker van!
Ik zal wel gaan proberen om in mezelf te gaan geloven misschien is dat ook het belangerijkste wat ontbreekt
Met citaat reageren
Oud 27-10-2016, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Welnee, in de meeste gevallen zit dat tussen je oren.

En als het wel zo zou zijn: wat dan nog?
Ik hou daar niet zo van ok raar te worden aangekeken... dan ga ik me ongemakkelijk voelen en uitijndelijk lijd dat tot niks
Met citaat reageren
Oud 28-10-2016, 09:32
Martinnnn
Martinnnn is offline
Wat valt bij jou onder netjes kleden?
Oud 28-10-2016, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Wat valt bij jou onder netjes kleden?
Schone kleren, kleren aan die bij mij passen als persoon. een blouse, een T-shirt, een spijkerbroek en schone schoenen... ga zo maar door. Ik trek wel vaak aan waar ik zin in heb maar ik wil ook geen vrieze kleren enzo dan gooi ik ze meteen in de was
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten