Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Minder focussen op je uiterlijk aankleden met spullen, en meer op zelfontwikkeling.
Sommige meisjes zijn bijvoorbeeld dol op surfer-types met verwaaid haar en een zongebruinde huid, maar als jij onder de zonnebank gaat en je haar warrig doet zien ze je nog steeds niet staan. Het gaat erom dat je weet wie je bent, je gevoel volgt, en dat je die kennis doorvoert in je leven. Dan ga je er vanzelf aantrekkelijk uitzien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat zijn jongensdingen en meisjesdingen?
Verder heb je dekaloogs vraag niet helemaal begrepen volgensmij. Welke dingen vind je interessant? Daar zou je je wellicht meer mee bezig willen en kunnen houden. Iemand met sterke interesses is zelf ook interessant. Hoe spannend is iemand die niets doet voor zijn of haar plezier, of die niks belangrijk vindt (behalve uiterlijk)? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Soms is ergens alleen heen gaan juist harstikke fijn! Ik ga af en toe alleen wandelen om even m'n hoofd leeg te maken. En ik ben laatst alleen naar de dierentuin geweest, dat vind ik leuk dus waarom zou ik dat niet doen? Alleen naar een feestje gaan is ook zo erg niet, het is juist een mooie kans nieuwe mensen te leren kennen.
Doe die dingen waar je blij van wordt. Juist door je passie te volgen, of dat nu sport is, koken, tekenen of postzegels verzamelen, wordt jij als persoon interessant. Als jij enthousiast en gepassioneerd ergens over kunt vertellen vinden andere mensen dat (en dus jou) al snel interessant. En dingen doen waar je blij van wordt is goed voor je gevoel van eigenwaarde ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ga in jezelf geloven, nieuwe dingen ontdekken. Daar wordt je als persoon mooier en sterker van!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Verhalen & Gedichten |
In girum imus nocte et consumimur igni. Touché | 7 | 06-04-2008 11:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn Orpheus | 32 | 25-07-2006 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Psychologie |
Het missen van liefde en daardoor depressief. Kevin v L. | 91 | 20-11-2005 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |