![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind het wel sexy, maar alleen bij mijn vriend.
Bij jongens op straat denk ik vaak dat ze iets te compenseren hebben als ze er zo bij lopen. Het is openlijke seksualiteit die soms gestoeld lijkt te zijn in een wens om te dominant over te komen via milde seksuele intimidatie. Volgens mij zie je 't ook vaker bij jongens die zichzelf op andere vlakken (sociaal, financieel, maatschappelijk) zwakker vinden staan. Maar goed, ik probeer te oordelen op basis van hoe iemand handelt, niet op basis van hoe ze eruitzien, dus ik verbind geen waardeoordeel aan de kledingstijl. Als de betreffende jongens een vriendin (lijken te) hebben doe ik een mentale high five richting haar, want ze heeft eye candy, good for her. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als iemand je pik ziet door je kledingkeuze dan doe je dat toch echt zelf, hoor. Zeg gewoon dat je graag meisjes gretig naar je ziet kijken, daar is niks mis mee. Of erken dat je het doet om stoer te doen. Maar ga niet de verantwoordelijkheid afschuiven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Net als sommige meisjes die borstvullig dragen of inkijk shirtjes dragen of korte broekjes dragen wilt hij misschien zn lul laten zien, of misschien vraagt hij wel aan jullie of jullie het erg zouden vinden als je op straat loopt en zo een jongen ziet. Als ik een joggingsbroek draag zie je ook mijn pik maar dat doe ik niet expres ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
aftrekken 1900 | 42 | 18-06-2017 14:24 | |
Seksualiteit |
Fantasie met een Marokkaan Kev25 | 48 | 19-11-2015 20:12 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |