Heayy!
Ik zit met een probleem... Hopelijk kunnen jullie me wat advies geven?
Er zit een jongen in mijn klas die een jaar geleden aan mijn beste vriendin heeft verteld dat hij me leuk vond en niet wist wat ik van hem vond. Ik kon die jongen toen nog niet zo goed maar hij leek me ook niet heel aardig en ik vond toen zijn uiterlijk ook echt niet leuk dus ik heb gewoon niks meer van me laten horen en hem dus hem afgewezen....
Nu een jaar later zijn we redelijk goede vrienden geworden en heb ik hem helemaal verkeerd ingeschat hij blijkt een hartstikke lieve jongen te zijn! hij is zorgzaam,Grappig,Slim,Weet precies wat hij later wil, We mogen dezelfde mensen niet

en nog zoveel meer positieve dingen. Hij is zoon jongen die er op het oog heel ruig uitziet maar achteraf een heel groot hart te hebben.
Ik wilde nooit toegeven dat ik gevoelens voor hem begon te krijgen totdat hij 2 maanden geleden een vriendin kreeg. En toen nam hij haar soms mee naar feestjes en ik zag hoe lief hij voor haar was en toen kreeg ik jaloezie om hem zo met een meisje te zien.... Het is (gelukkig

) nu 2 weken uit met zijn vriendin omdat zei hem altijd aan het lijntje hield en nooit wilde afspreken.
En nu heb ik zoiets van... ik moet hem laten weten hoe ik me voel maar dat heb ik nog nooit eerder gedaan. Ik laat mensen nooit mijn gevoelens voor iemand zien...bang om af te wezen geworden. Ik durf de eerste stap gewoon niet te nemen... maar er moet iets gebeuren ik heb dit jaar examen en na mijn examens zie ik hem misschien wel nooit meer of hij ontmoet iemand anders... dan is het gewoon te laat....
Wat moet ik nou doen??......