Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2002, 11:00
droomkoningin
droomkoningin is offline
Hebben jullie weleens 'lachwekkende' vrijpartijen??
Kijk zelf maar wat je eronder verstaat, kan t zelf ook niet uitleggen.

Op zijn verjaardag lagen wij op zijn kamer, we waren net klaar en toen kwam z'n nichtje ineens binnen Echt wel lachen... Zo'n dingen maken wij erg vaak mee.....

Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 11:04.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 11:16
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Euhm vooral dat ik met m'n hoofd ergens tegenstoot of weer lomp bezig ben. Of z'n gezichtsuitdrukking als hij klaarkomt, dat is om bij te brullen, moet wel niet leuk zijn voor hem, zo'n lief dat hem altijd vierkant zit uit te lachen bij 't klaarkomen . Of weer z'n buurjongen die altijd zonder kloppen op genante momenten binnenkomt en dan begint te stotteren en keihard wegloopt om medelijden mee te krijgen, jammer genoeg zonder er iets bij te leren voor de toekomst, zodat dit scenario zich tot in de eeuwigheid herhaalt...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 12:00
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
kutscheten zijn echt hilarisch, ik dacht eerst dat het de chili con carne van daarvoor was, maar het was dus het andere gaatje
Oud 18-08-2002, 12:12
Verwijderd
Mh, we waren niet aan't neuken of zo, we lagen gewoon op bed te zoenen etc, en we waren allebei verschrikkelijk melig dus we eindigden in het 'uitproberen' (met kleren aan ) van kamasutra standjes (tip: probeer 'de giraffe' niet als je ontzettend moet lachen )

Het was toen heel grappig
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 12:53
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mh, we waren niet aan't neuken of zo, we lagen gewoon op bed te zoenen etc, en we waren allebei verschrikkelijk melig dus we eindigden in het 'uitproberen' (met kleren aan ) van kamasutra standjes (tip: probeer 'de giraffe' niet als je ontzettend moet lachen )

Het was toen heel grappig
hehe, de giraffe? explain!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:15
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Na afloop er achter komen dat het bed een halve meter verschoven is is ook wel "grappig"

En nu kan ik er wel om lachen, toen niet bepaald: een moeder die als je beneden komt je nog even roept en zegt: "kunnen jullie de volgende keer wat zachter doen want ik kon er niet van slapen "
Oud 18-08-2002, 13:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik vind lachwekkende situaties echt een dikke turn-off. Maar ze zijn niet tegen te houden als je weer eens je kop stoot ofzo.
Oud 19-08-2002, 10:06
Somebody Special
Somebody Special is offline
Achteraf kan ik er heel erg om lachen maar toen absoluut niet!!

Mn vriend had voor het avond eten nasi klaar gemaakt met daar een rode peper in.
Hij moet die peper dus snijden waarna hij heel vaak zn handen gewast heeft.

Toen we 's avonds in bed lagen begon hij een beetje te 'friemelen' en ineens werd ik héél stil..
Er brande iets verschrikkelijk, zoals je al begrijpt, hij zat met die peper-handen in me
Oud 19-08-2002, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ook wel 'ns gedaan, maar dat was bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:49
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ook wel es gebeurd lang geleden (met een ex): zijn hond had stiekem ons gebruikte condoom 'gestolen' en helemaal uitgestald in de woonkamer, waar zijn familie zat, helemaal op het tapijt in het midden . Toen we beneden kwamen zat iedereen natuurlijk te lachen en de hond was trots .
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:51
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
ik vind lachwekkende situaties echt een dikke turn-off.
Serieus? Ik vind juist dat het erbij hoort. Sex is ontspanning, lachen ook, ze gaan heel goed samen.
Oud 19-08-2002, 15:30
Verwijderd
Citaat:
aannitaa schreef:

Op zijn verjaardag lagen wij op zijn kamer, we waren net klaar en toen kwam z'n nichtje ineens binnen Echt wel lachen... Zo'n dingen maken wij erg vaak mee.....
hier komt de oplossing (heb 'k van me broer gehoort) : deurkrik eraf halen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 16:03
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef:

hehe, de giraffe? explain!
Mh... *denkt*

Vrouw staat in de brug (denk: gym), man tussen de benen op de knieën, rug recht. Dacht ik toch tenminste
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:03
eztah
eztah is offline
ramen open, en dan maar denken dat pa-lief er niet is...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:36
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
eztah schreef:
ramen open, en dan maar denken dat pa-lief er niet is...
of de buurvrouw......
Oud 20-08-2002, 21:42
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:

Serieus? Ik vind juist dat het erbij hoort. Sex is ontspanning, lachen ook, ze gaan heel goed samen.
lachen na de sex wel, met voorspel en de daad zelf niet. Dat moet een ontlading zijn van lust en liefde (hoe poëtisch )
Oud 20-08-2002, 22:03
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
aannitaa schreef:
Hebben jullie weleens 'lachwekkende' vrijpartijen??
Kijk zelf maar wat je eronder verstaat, kan t zelf ook niet uitleggen.

De originele "Kutruft"
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 22:33
misty500
misty500 is offline
nou , laast waren we net klaar, dachten dat we alleen thuis waren , komt zijn moeder ineens binnen. hij kon nog net de dekens over ons heen slaan. En zij dacht dus dat wij ook niet thuiswaren . Ik vergeet haar gezicht nooit meer , arm mens...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten