![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je ouders wel weten dat het normaal is, en de reactie van je moeder was gewoon een schrik reactie. Ga er maar van uit dat je vader en moeder zichzelf ook nog wel eens laten gaan
![]() Ik denk dat zo'n beetje iedereen het wel doet, en stiekem weten we allemaal van elkaar dat we het doen... Niet druk om maken dus! |
![]() |
||
Citaat:
Aftrekken op jouw leeftijd is helemaal niet gek, maar voor sommige ouders is dit toch een beetje taboe, omdat het niet past bij hun beeld van seksualiteit.
|
Het klinkt alsof je moeder geschrokken is, het misschien nog niet echt verwacht had en ze daardoor misschien niet zo goed wist hoe ze moest reageren.
||
Citaat:
Gelukkig gaan niet alle Christen zo krampachtig om met seksualiteit (ik kan er zelf prima over praten met mijn Christelijke vrienden), maar helaas is het soms nog best een taboe-onderwerp.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 01:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |