|
|
Bekijk resultaten poll: nou? | |||
SP |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 14.81% |
CDA |
0 | 0% |
SGP |
0 | 0% |
CU |
2 | 7.41% |
VVD |
2 | 7.41% |
PvdA |
0 | 0% |
Vrijzinnige Partij (Klein) |
0 | 0% |
50+ |
0 | 0% |
PVV |
1 | 3.70% |
VNL |
0 | 0% |
Forum voor Democratie |
0 | 0% |
DENK |
0 | 0% |
GroenLinks |
6 | 22.22% |
D'66 |
3 | 11.11% |
Partij voor de Dieren |
1 | 3.70% |
Piratenpartij |
4 | 14.81% |
Libertatische Partij |
0 | 0% |
Partij voor mens en spirit |
3 | 11.11% |
blanco |
1 | 3.70% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ander pareltje: eerst zegt hij: Citaat:
Citaat:
Sowieso zijn belastingen op transacties verstorend en leiden tot minder transacties en andersoortige transacties. Het is gewoon een dom idee. Ze willen verder nog banken en bedrijven verplichten om iedere valuta "zonder meerkosten" te accepteren. Wat ze bedoelen met "zonder meerkosten" is nogal onduidelijk; zal hier geen verhaal houden maar het is niet zo simpel dat een wisselkoers keihard is en kan bepalen wat met of zonder meerkosten is. Het waarom? Mensen vertrouwen de euro niet dus andere valuta moet gratis kunnen voor aluminium hoedjes ![]() Nog een interessante: ze stellen dat eigenaren en managers van bedrijven die bepaalde gepercipieerde onrechtmatigheden plegen, bestraft moeten worden, gelijkgesteld aan de straffen voor... Misdaden tegen de menselijkheid. Let wel: dan hebben we het dus over genocide of zware oorlogsmisdrijven (zoals stelselmatige moord en verkrachting van burgers). Welke overtredingen plegen die eigenaren en managers dan? Nou, ik noem gewoon even een letterlijk voorbeeld dat de Vrijzinnige partij in deze paragraaf noemt: "De frisdrank industrie houdt ons verslaafd aan suiker". Het is alsof ik De Mannen van de Radio zit te luisteren, waar iemand die zijn lege frisdrankfles niet meer mocht inleveren tegen statiegeld, dit letterlijk gelijkstelde aan het vergassen van 6 miljoen Joden. Studenten kunnen overigens prima op deze partij stemmen; ze vinden dat iedere student 800 euro per maand plus gratis Ov-jaarkaart moet krijgen. En niet als lening. Ik ben hier gestopt met lezen maar oh, wat is dit schitterend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je mag dus voor de TK-verkiezingen stemmen omdat je Nederlander bent. En het maakt toch geen fuck uit dat Oostenrijk meer invloed heeft? Als jij namelijk slechts 182 dagen per jaar arbeid uitvoert in Oostenrijk mag je er voor kiezen bijvoorbeeld om in Nederland inkomstenbelasting te betalen, daarom zijn dit soort dingen er. |
![]() |
|
Ik stem vanuit Duitsland voor de gemeenteverkiezingen daar (logisch, want daar woon ik) en Tweede Kamerverkiezingen. Eerste Kamer gaat via provincie, dus daar telt mijn stem niet (D66 wil dat veranderen). In Duitsland mag ik niet voor de Bundestag stemmen: dat mogen alleen mensen met Duits paspoort
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat laatste is voor zover ik weet niet het geval. Kan ook helemaal niet als iemand geen andere nationaliteit heeft, want dan zou diegene stateloos worden en dat mag niet.
||
Citaat:
Je kunt een verlopen paspoort hebben. Je kunt je paspoort kwijtraken. Je kunt een vals paspoort hebben. Je kunt in nationale verkiezingen stemmen zonder paspoort. Dus ja!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat ga je stemmen bij de TK-verkiezingen? df | 118 | 16-09-2016 12:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 233 | 22-07-2012 10:30 |