Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2017, 20:54
jiujitsuman
jiujitsuman is offline
Hoi allemaal,
Dit is de eerste keer dat ik zelf een topic aanmaak.
Ik zit nu een half jaar op het HBO maar van de middelbare ken ik een meid die ik al een tijdje leuk vind. Op mijn verjaardag begin deze maand hebben we ook kort gezoend. Nou weet ik niet van haar kant of dat was omdat ze wat op had, iets eenmaligs was of dat ze wel echt interesse heeft in me.

Ik heb haar gevraagd of we samen wat zullen gaan doen. Maar ze vroeg: In welke zin?
Hoe kan ik nu het beste duidelijk maken dat ik een "date" wil.
Eens naar de film of wat eten en/of drinken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2017, 21:00
Klok
Klok is offline
Als ik jouw was zal ik beginnen met het zeggen dat je het in het begin wilt doen als vrienden en later bij de " date" zal ik haar proberen duidelijk te maken dat je iets meer wilt dat je haar bijvoorbeeld al een tijd wel leuk vind en dat je miscchien iets meer wilt dan alleen vrienden zijn alleen je moet wel van te voren een paar zinnen/antwoorden bedenken nadat je het hebt gevraagt en er op voorbereid zijn dat ze nee zegt ander kan het een beetje akward worden, veel succes!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 21:10
Elin3
Elin3 is offline
Wees eerlijk en geef aan dat je haar graag wat beter wil leren kennen. Dat legt niet te veel druk op jullie, maar houdt wel alle opties open.
Oud 30-01-2017, 21:11
jiujitsuman
jiujitsuman is offline
Thx voor je snelle reactie!

Het lijkt mij idd juist makkelijker om, zoals je zegt, persoonlijk duidelijk te maken dat ik haar leuk vind en om dan aan te voelen of zij ook interesse heeft.
Maar hoe reageer ik dan concreet op de vraag "in welke zin?" die ze stuurde, zonder het idee te geven dat ik gewoon vrienden wil zijn?

Iets van: Gwn een keer naar de bios of wat drinken?
Omdat die activiteiten toch al snel meer date-achting zijn.

Of meer: Het lijkt me leuk om gwn als vrienden eens iets te doen en kijken wat daaruit komt?
Is mss wat direct en ongemakkelijk maar wel duidelijk haha
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 21:13
jiujitsuman
jiujitsuman is offline
Citaat:
Wees eerlijk en geef aan dat je haar graag wat beter wil leren kennen. Dat legt niet te veel druk op jullie, maar houdt wel alle opties open.
Jij ook thx voor de snelle reactie!

Dus iets als: "Ik zie je niet heel vaak meer maar ik vind het juist leuk om wat vaker samen iets te doen?

Of hint dat al teveel naar de richting die ěk op wil?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 21:17
Elin3
Elin3 is offline
"Ik vond het wel gezellig op dat feestje laatst en ik zou het wel leuk vinden je wat beter te leren kennen/ meer tijd met je door te brengen/ vaker iets samen te doen"?
Oud 30-01-2017, 21:29
jiujitsuman
jiujitsuman is offline
Citaat:
"Ik vond het wel gezellig op dat feestje laatst en ik zou het wel leuk vinden je wat beter te leren kennen/ meer tijd met je door te brengen/ vaker iets samen te doen"?
Thx! Daar was ik zelf niet op gekomen denk ik. Maar wel een goed antwoord. Toch een link naar m'n verjaardag wat ze (hoop ik dan ) nog wel weet en dan duidelijk maken dat het mij leuk lijkt om samen eens wat te gaan doen.

Ik ben benieuwd hoe ze hierop reageert. En niet ja zou zeggen omdat ze het zielig zou vinden om me af te wijzen ofzo 😅
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten