![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik zou niet meteen met de megatarzan oid beginnen maar gewoon een simpel klein ding (is ook een stuk betaalbaarder). Let even op dat-ie niet te hard zoemt, bzzzzzz is niet sexy. En verstopplek, tussen je ondergoed ofzo? Of tussen oud speelgoed, valt niet op ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar er zijn toch vast wel plekken waar je ouders nooit komen?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kende het ook niet vóór ik op fora kwam hoor |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze hebben ze nooit gevonden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
En stel als ze 'm vindt?
![]() Het beste kun je inderdaad langs Christine le Duc gaan: simpele dingentjes voor weinig geld en ze werken naar behoren. Tip van de dag: Klik. Nog waterproof ook, lekker meenemen onder de douche dat ding, hoef je gelijk niet moeilijk te doen als je geluid maakt: stromend water overstemt je gekreun wel mag ik hopen. Verstopplaatsen: kussensloop, onder je matras, sokkenla, achter de boeken in je boekenkast, of gewoon lekker pontificaal op je nachtkastje. Veel plezier ermee. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hoi Iedereen,
Ik ben pas geleden naar zo'n lady's night toe geweest. De viberators waren zoooo giga duur. Zeker voor een goede kwaliteit: Je kunt de Fun factory toys voor redelijke prijs kopen: (deze zijn ook heel klein verkrijgbaar dus makkelijker te verstoppen haha als je klein zoekt) Aanrader site's: In de aanbieding: www.lovepresents.nl En anders: www.ero-goedkoop.nl/ Welke ook leuk is: ![]() van deze site (goedkoopste site waar ik hem op kon vinden) http://goedkoperonline.com (nog te duur? Kijk op pabo.nl alleen let op de verzendkosten en rotzooi die je achteraf toegestuurd krijgt. Optie's voor verstop plaatsen In een sok in je sokkenbak. In een handdoek of washandje. Sieraden doosje. (ja je moet een beetje creatief zijn) Brillenkoker en je kunt bij cristine leduc of andere site's ook zakjes kopen (kun je net zo goed een knikkerzakje pakken ofzo) Het hangt een beetje af wat voor een contact je met je moeder hebt. Mijn eerste heb ik zelfs met mijn moeder gehaalt haha dan weet je moeder ook dat ze hem tegen kan komen toch! Groetjes Mandy (20 jr)
|
![]() |
Hey MandyAngel.
Bedankt voor de tip! Ik heb de Fun factory dinky digger gekocht voor zeer weinig ![]() Bij ero-goedkoop.nl hebben ze nu alles tegen inkoopprijzen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Welke jij prettig vindt Op een plaats waar je ouders hem niet vinden, of bij je vriend.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je zit nota bene achter een computer, want je reageert op dit forum, dus wat let je de website www.google.nl te openen en een zoekterm in te tikken? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dildo/vibrator kopen PotatoBoy99 | 31 | 06-08-2016 17:11 | |
Seksualiteit |
Een Tarzan of een Jelly vibrator kopen? marcella1235 | 30 | 17-11-2012 20:47 | |
Seksualiteit |
Vibrator kopen Roseb | 12 | 24-04-2012 07:51 | |
Seksualiteit |
Vibrator kopen. Verwijderd | 1 | 23-04-2012 17:37 | |
Seksualiteit |
Vibrator kopen? wish | 24 | 25-12-2008 15:04 | |
Seksualiteit |
Vibrator kopen voor vriendin? t68i | 60 | 20-03-2004 16:53 |