Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2002, 19:17
Spydogez
Spydogez is offline
Hallo daar.
Sinds kort heb ik een vriendje waar ik heel erg verliefd op ben. Ik voelde me net een klein meisje, en had constant kriebels in mijn buik.

Vorige week zat me iets dwars en toen ben ik naar hem toe gegaan, en heb gevraagd of het allemaal wel serieus was, en hij wilde het zeker. Hij was heel enthousiast.

Niks aan de hand zou je denken, maar sinds dien heeft ie nix meer van zich laten horen, terwijl ik hem smsjes gestuurd heb, hem proberen te bellen, maar ik kan hem maar niet bereiken. En ik weet zeker dat hij wel te bereiken is. Wat moet ik nu doen? Ik ben hopeloos verliefd, maar nu ben ik hartstikke kwaad op hem, maar ik blijf hem niet steeds achterna lopen. Ik voel me klote de hele dag, en ik heb het idee dat ie me in de maling genomen heeft. Wie heeft er raad voor me? Alsjeblieft, want ik weet het echt niet meer.

Liefs, Sandra
Oud 07-09-2002, 19:25
Verwijderd

Als er iets vervelend is en heel veel pijn doet is het als je iemand niet kunt bereiken........
Ik weet hoe dat voelt, al is de situatie wel anders, maargoed.
Hoe heb je hem dan proberen te bellen...mobiel en thuis?
En hoe lang hebben jullie al wat...?
Ik zou proberen een halve week te wachten ofzo, hoe moeilijk dat ook is. En dan bij hem langsgaan.
Het liefst wil je natuurlijk een verklaring, dus ik zal voor je duimen dat je die krijgt. Maar soms zijn mensen te laf om eerlijk te zijn
Ik had een vriendje, 5 maanden lang en ineens liet ie ook nix meer van zich horen en was ie niet meer bereikbaar. Nou dan stort je wereld bestwel ff in.....
Het beste is vaak om ermee te kappen zodra je het gevoel krijgt dat er iets niet klopt. Vaak wil je dat niet zien en als ie ineens weer normaal doet krijg je snel de neiging om bij hem te blijven.
Maar dit soort gedrag zegt wel iets, tenzij ie een supergoeie verklaring heeft ofzo, maargoed.
Was hij hiervoor wel gewoon bereikbaar en smste hij terug enzo?
Ik leef met je mee, sterkte
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik zou proberen een halve week te wachten ofzo, hoe moeilijk dat ook is. En dan bij hem langsgaan.
Mjah, veel meer kun je ook niet doen :/
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 22:32
Verwijderd
Sjeetje, wat lastig..

Ja, als het echt al een week lang is is dat wel heel erg vreemd.. Ik heb niet echt een goed advies voor je eigenlijk, het is gewoon een ontzettende kutsituatie. Vergeet die kwaadheid van je ook niet, je hebt namelijk alle recht om kwaad te zijn op hem. Zoals Alicia zegt, het zou heel fijn zijn als je nog een verklaring van hem krijgt, maar soms gebeurt dat niet. Je zal dan een manier moeten vinden ermee om te gaan.

Het is heel lullig van hem je zekerheid te geven, maar vervolgens helemaal niets van zich laten horen. Je zou zeggen dat je hem afschrok met je onzekerheid of iets dergelijks, en hij het dus ms niet serieus meende maar dat niet recht in je gezicht durfde te zeggen.

Als het zo is dat je idd al een week lang wacht op iets van hem, zou ik niet meer wachten en zo snel mogelijk naar hem toe gaan. Het is heel eng natuurlijk, ook omdat je bang bent voor wat hij zal zeggen.. Maar ja, duidelijkheid lijkt me toch prettiger dan je zo onzeker voelen. Als je duidelijkheid hebt kun je je bezig houden met een manier vinden om ermee om te gaan, en eroverheen te raken..

Sterkte in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 09:31
Spydogez
Spydogez is offline
[QUOTE]Alicia Silverstone schreef:

Het is echt een heel stom verhaal, maar als ik alle tijd bij elkaar tel, kom ik ongeveer uit op 2 maanden. Is nog niet zo lang dat weet ik, maar ja. Ik ben echt kei erg verliefd op hem. En ik heb nu gewoon t idee dat ie me belazert.

Ik bel hem zometeen op, en dan schrijf ik wel wat ie gezegd heeft. Ik kan nu niet langer met deze onzekerheid. Goed of slecht nieuws, ik moet het weten!

Badankt Alicia!
Oud 08-09-2002, 09:34
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Dankje Dusjcib.
Maar ik weet zeker dat hij het meende, want hij zei nog dat ik niet zo aan hem moest twijfelen. Maar dat doe ik automatisch, ik heb echt slechte ervaringen met jongens. Ik ga hem straks eens bellen, en dan hoor ik het wel.

kus, Sandra
Oud 08-09-2002, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Spydogez schreef:

Dankje Dusjcib.
Maar ik weet zeker dat hij het meende, want hij zei nog dat ik niet zo aan hem moest twijfelen. Maar dat doe ik automatisch, ik heb echt slechte ervaringen met jongens. Ik ga hem straks eens bellen, en dan hoor ik het wel.

kus, Sandra
Nou, hopelijk is er dan gewoon een goede verklaring voor.. laat even weten hoe het afloopt

succes
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Spydogez schreef:

Het is echt een heel stom verhaal, maar als ik alle tijd bij elkaar tel, kom ik ongeveer uit op 2 maanden. Is nog niet zo lang dat weet ik, maar ja. Ik ben echt kei erg verliefd op hem. En ik heb nu gewoon t idee dat ie me belazert.

Ik bel hem zometeen op, en dan schrijf ik wel wat ie gezegd heeft. Ik kan nu niet langer met deze onzekerheid. Goed of slecht nieuws, ik moet het weten!
Nou jah, 2 maanden vind ik best lang hoor.........lang genoeg iig om idd erg verliefd te worden en zekerheid te willen.
Ik bedoel, als je het 2 weken met hem had dan was het nog wat anders geweest. Ik hoop echt dat je iemand hebt die wel tegen confrontaties kan, want dat scheelt een hoop.
Ik kijk strax wel ff of dat telefoongesprek er al staat.
Sterkte
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 19:44
Spydogez
Spydogez is offline
Nou... here's the story want ik heb hem gebeld, en ik kreeg hem ein-de-lijk aan de telefoon.
Ik vroeg hem dus waarom hij zo lang nix van zich had laten horen, en dat ik dat belachelijk vond en zo. En toen zei hij dat ie geen smsjes heeft gekregen, en dat ie zn telefoon gewoon steeds aan had. Dus ik lees hem die smsjes voor. ''Nee, niet gehad. Maar ik wou het sowiezo uitmaken'' Ik vraag waarom, zegt ie dat ie niet meer gek op me was. Dus ik vraag of ie dat niet ff wa eerder had kunnen laten weten, zit ie wat stom te mompelen, en ik was kei kwaad dus ik zeg, ''ik geef er toch nix om want ik had t wel verwacht.''

Achteraf had ik nog dingen willen zeggen, zoals, ok, dan ben je me voor. Maar ik heb gewoon opgehangen en heb alweer gehuild. Maar ik voel me nu wel een stuk beter nu ik weet waar ik aan toe ben. En ik heb gelukkig genoeg afleiding. Ik ben alleen bang dat ik niet weet hoe ik me moet gedragen als ik hem tegen kom. Moet ik hem negeren? Of gewoon met hem praten? Dat vind ik ook zo raar. Ik ben tenslotte degene die de hoorn d'r op gegooid heeft.

Heel erg bedankt!
Dikke kus, Sandra
Oud 09-09-2002, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Spydogez schreef:
Nou... here's the story want ik heb hem gebeld, en ik kreeg hem ein-de-lijk aan de telefoon.
Ik vroeg hem dus waarom hij zo lang nix van zich had laten horen, en dat ik dat belachelijk vond en zo. En toen zei hij dat ie geen smsjes heeft gekregen, en dat ie zn telefoon gewoon steeds aan had. Dus ik lees hem die smsjes voor. ''Nee, niet gehad. Maar ik wou het sowiezo uitmaken'' Ik vraag waarom, zegt ie dat ie niet meer gek op me was. Dus ik vraag of ie dat niet ff wa eerder had kunnen laten weten, zit ie wat stom te mompelen, en ik was kei kwaad dus ik zeg, ''ik geef er toch nix om want ik had t wel verwacht.''

Achteraf had ik nog dingen willen zeggen, zoals, ok, dan ben je me voor. Maar ik heb gewoon opgehangen en heb alweer gehuild. Maar ik voel me nu wel een stuk beter nu ik weet waar ik aan toe ben. En ik heb gelukkig genoeg afleiding. Ik ben alleen bang dat ik niet weet hoe ik me moet gedragen als ik hem tegen kom. Moet ik hem negeren? Of gewoon met hem praten? Dat vind ik ook zo raar. Ik ben tenslotte degene die de hoorn d'r op gegooid heeft.

Heel erg bedankt!
Dikke kus, Sandra
pfffffffffff
Dat lijkt mijn ex wel zeg, echt sprekend.
Hij heeft die smsjes dus echtwel gehad en dat van die telefoon slaat ook nergens op. (Denk ik hoor).
Wat een ongelooflijke eikel zeg
Als je behoefte hebt om het verhaal van een lotgenootje te lezen (ik dus )......klik hier
Vooral omdat ie eerst nog zegt dat het serieus is en dan binnen een week je gewoon laten stikken. Naja hij durfde nu iig te zeggen dat hij het uit wilde maken, dat scheelt.

Wat ik zou doen als ik jou was: bekijk het positief
Het had nog veel erger kunnen zijn, bijv. als jullie veel langer wat hadden ofzo. Wat je het beste kan doen is hem compleet negeren. Het is vooral nu heel moeilijk, misschien krijg je deze week nog de neiging om hem op te bellen en antwoorden te willen op allerlei vragen. Dat had ik althans....
Maar soms zijn jongens gewoon stomme eikels....
Dan moet je voor jezelf de antwoorden gaan vinden, en geloof me, dat lukt je wel.
Het is logisch dat je de hoorn erop gegooid hebt na zijn gedrag, dus jij hoeft je iig nergens voor te verontschuldigen en je hebt alle recht om hem te negeren. Mocht hij het nog in z'n hoofd halen om 1 of ander smsje te sturen of wat dan ook, niet op reageren...
Hmm als ik een beetje kwaad reageer komt het omdat het me aan m'n ex doet denken
Sterkte!!!
kuzzies,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 20:01
Angeles
Angeles is offline
Sandra, het is gewoon een heel onvolwassen figuur. Zo ga je niet om met relaties, dat doe je gewoon niet. Ik weet echt zeker dat hij die berichtjes wel gekregen heeft. Hij kan de confrontatie gewoon niet aan en daarom laat hij niks meer van zich horen, daarom doet hij nu alsof hij niks gekregen heeft en daarom maakt hij het - zo ontzettend laf - uit nu hij je wel moet spreken aan de telefoon omdat jij hem belt.

Het is een dooddoener en een schrale troost, maar je moet blij zijn dat hij het nu uitmaakt, ten eerste omdat je echt niet kunt bouwen op iemand die zich zo opstelt en ten tweede, stel dat hij het over een jaar of over twee jaar had uitgemaakt, ook op deze manier! Hoe langer zo'n situatie voortduurt, hoe pijnlijker het is.

Huil maar goed uit en zoek troost bij je ouders en bij je vriendinnen. Ik hoop niet dat je nu het vertrouwen in jongens kwijt bent, want ze zijn echt niet allemaal zo. En laat deze jongen verder links liggen, als je hem ooit nog ziet, hij is je niet waard.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 20:43
girltje1
girltje1 is offline
Ik weet precies hoe je je voelt

me ex heeft ook 2 weken heel bot tegen me gedaan en hij zag me gewoon niet staan.
Zijn vrienden waren belangrijker en noem maar op.
Ik vroeg hem wat er aan de hand was en of het nog goed kwam, maar hij zei gewoon steeds niks.

En toen heeft hij het op een dag uit gemaakt.
Het deed me heel veel pijn maar ik wist tenminste waar ik aan toe was.
en zo is dat bij jou ook. je vind vast een vele lievere vriend!

heel veel sterkte verder in de liefde

kuzzies van mij
Oud 09-09-2002, 21:05
ABrules
ABrules is offline
Tja, je hebt van die figuren die niet weten hoe ze waar mee om moeten gaan...
nou ja, jammer voor hem hij heeft iets moois laten schieten... ik denk niet dat je nog veel aandacht aan hem moet schenken als je hem tegenkomt... hij heeft gewoon een hele tijd niks van zich laten horen... en toen hij wel moest heeft ie het uitgemaakt... het is lomp, maar dan lijkt de boodschap van... ik hoef jouw aandacht niet meer.... dit is wel heel rot voor je en dit doet pijn, maar er zijn nog anderen die jou zoiets nooit zullen doen... en die kom je nog wel tegen hoor

ik hoop dat je niet te lang verdriet hebt en dat je het niet meer mee hoeft te maken... succes...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 13:07
PardonMe
PardonMe is offline
Heel vervelend..
Kan je niet gewoon bij hem langs gaan ofzo??
(als hij dichtbij woont lijkt het me niet zo'n probleem, anders wordt het een beetje lastiger)
En anders zou ik gewoon een tijdje niet meer proberen te bereiken, als hij dan nog niks van zich laat horen, tja heel jammer, maar dan zou ik toch eens nagaan of die jongen nou wel zo bij mij past en of hij het wel zo serieus meende..
Oud 10-09-2002, 13:12
gizmo
gizmo is offline
JEzus.. wat een jongen... meen
Als hij je vriendje is... wat voor iemand is he dan wel niet als hij niet meer van zich laat horen... beetje strange.
Zoals hierboven... ik zou idd proberen langs hem te gaan, dan kan hij je iig niet ontwijken want dan sta je pal voor zijn neus.
Maarja.. dat moet je ook zelf durven en willen.

Ik zou zelf stoppen met het proberen te berieken... en tuurlijk het is kut... maar je moet niet op een bericht van hem blijven wachten dan!
Oud 11-09-2002, 19:39
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Ik weet ook bijna zeker dat hij die berichtjes gekregen heeft, maja, ik ben niet met m in discussie gegaan.
En wat betreft het vertrouwen in jongens: ik weet nie hoe t komt, maar ze belazeren me keer op keer. Ik had eens ooit wat met een kei lieve jongen die geen vlieg kwaad zou doen. Iedereen zei da ook, maar bij mij ging ie (voor de 1e keer) vreemd. Ik heb qua jongens alleen vertrouwen in mijn vrienden, die zijn er ook altijd voor me, en daar ben ik ook kei dankbaar voor. Maar t duurt gewoon heel lang voordat ik iemand 100% vertrouw. Maar dat geduld moeten ze dan maar hebben toch?

Bedankt voor je reactie!

Kus kus, Sandra
Oud 11-09-2002, 19:42
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
girltje1 schreef:
Ja ik herken mijn verhaal in dat van jou. Gewoon in een keer zonder da je het verwacht je laten stikken. En ze weten volgens mij niet eens hoe wij ons dan voelen. Tis lang geleden da'k me zo ontiegelijk klote gevoeld heb. Maar t gaat nu weer een stuk beter, nu weet ik wat ik aan m heb (nix!) en nu kan ik gewoon verder. Tnx!

xxx Sandra
Oud 11-09-2002, 19:44
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

pfffffffffff
Dat lijkt mijn ex wel zeg, echt sprekend.
Hij heeft die smsjes dus echtwel gehad en dat van die telefoon slaat ook nergens op. (Denk ik hoor).
Wat een ongelooflijke eikel zeg
Als je behoefte hebt om het verhaal van een lotgenootje te lezen (ik dus )......klik hier
Vooral omdat ie eerst nog zegt dat het serieus is en dan binnen een week je gewoon laten stikken. Naja hij durfde nu iig te zeggen dat hij het uit wilde maken, dat scheelt.

Wat ik zou doen als ik jou was: bekijk het positief
Het had nog veel erger kunnen zijn, bijv. als jullie veel langer wat hadden ofzo. Wat je het beste kan doen is hem compleet negeren. Het is vooral nu heel moeilijk, misschien krijg je deze week nog de neiging om hem op te bellen en antwoorden te willen op allerlei vragen. Dat had ik althans....
Maar soms zijn jongens gewoon stomme eikels....
Dan moet je voor jezelf de antwoorden gaan vinden, en geloof me, dat lukt je wel.
Het is logisch dat je de hoorn erop gegooid hebt na zijn gedrag, dus jij hoeft je iig nergens voor te verontschuldigen en je hebt alle recht om hem te negeren. Mocht hij het nog in z'n hoofd halen om 1 of ander smsje te sturen of wat dan ook, niet op reageren...
Hmm als ik een beetje kwaad reageer komt het omdat het me aan m'n ex doet denken
Sterkte!!!
kuzzies,

Alicia
OK ik zal kijken dat beloof ik! Maar spap moet nu nog internetten dus da doe'k morgen ff. Ik ben heel benieuwd, maar ik beloof da'k zal kijken!
Dikke kus, Sandra
Oud 11-09-2002, 19:55
PardonMe
PardonMe is offline
Sjeses, wat een gozer zeg!
Iig heel veel sterkte nu verder..
Hij was je dus blijkbaar niet waard, en je bent hoogstwaarschijnlijk beter af zonder hem..
Maar de manier waarop.. dat is gewoon echt belachelijk hoe hij dat gedaan heeft!!
Oud 11-09-2002, 20:07
mirtje
mirtje is offline
Is er niet ergens een trap waar je hem lekker hard vanaf kan duwen? (geintje)
Oud 13-09-2002, 01:14
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Sjeses, wat een gozer zeg!
Iig heel veel sterkte nu verder..
Hij was je dus blijkbaar niet waard, en je bent hoogstwaarschijnlijk beter af zonder hem..
Maar de manier waarop.. dat is gewoon echt belachelijk hoe hij dat gedaan heeft!!
Sommigen zijn ook (nog) niet serieus (genoeg) om aan een (tijd-en-ruimte-verslindende) liefdesrelatie te beginnen.
Misschien leren ze het ooit nog.
Oud 13-09-2002, 20:13
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Ik heb niet alle reacties gelezen maar nu heb ik net hetzelfde voor. Ik was echt verliefd geworden op een goeie vriend van me en hij had me ook al es eerder een hint gegeven dat hij ook wat voor me voelde. Dus ik heel tevreden, hij heeft dan achterna ook echt toegegeven wat voor me te voelen en ik heb hem natuurlijk ook gezegd dat ik op hem verliefd was en sindsdien heb ik dus niets meer van hem gehoord zelf niet op msn . Das nu drie weken geleden. Ja éénmaal en dan probeerde ik het gesprek te starten, maar na drie lijntjes was het gesprek al stopgezet omdat hij zweeg...

Voel met je mee...

xxx
Faith
Reageren

Regels voor berichten