Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
succes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel, als je het 2 weken met hem had dan was het nog wat anders geweest. Ik hoop echt dat je iemand hebt die wel tegen confrontaties kan, want dat scheelt een hoop. Ik kijk strax wel ff of dat telefoongesprek er al staat. Sterkte ![]() |
![]() |
|
Nou... here's the story want ik heb hem gebeld, en ik kreeg hem ein-de-lijk aan de telefoon.
Ik vroeg hem dus waarom hij zo lang nix van zich had laten horen, en dat ik dat belachelijk vond en zo. En toen zei hij dat ie geen smsjes heeft gekregen, en dat ie zn telefoon gewoon steeds aan had. Dus ik lees hem die smsjes voor. ''Nee, niet gehad. Maar ik wou het sowiezo uitmaken'' Ik vraag waarom, zegt ie dat ie niet meer gek op me was. Dus ik vraag of ie dat niet ff wa eerder had kunnen laten weten, zit ie wat stom te mompelen, en ik was kei kwaad dus ik zeg, ''ik geef er toch nix om want ik had t wel verwacht.'' Achteraf had ik nog dingen willen zeggen, zoals, ok, dan ben je me voor. Maar ik heb gewoon opgehangen en heb alweer gehuild. Maar ik voel me nu wel een stuk beter nu ik weet waar ik aan toe ben. En ik heb gelukkig genoeg afleiding. Ik ben alleen bang dat ik niet weet hoe ik me moet gedragen als ik hem tegen kom. Moet ik hem negeren? Of gewoon met hem praten? Dat vind ik ook zo raar. Ik ben tenslotte degene die de hoorn d'r op gegooid heeft. Heel erg bedankt! Dikke kus, Sandra
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat lijkt mijn ex wel zeg, echt sprekend. Hij heeft die smsjes dus echtwel gehad en dat van die telefoon slaat ook nergens op. (Denk ik hoor). Wat een ongelooflijke eikel zeg ![]() Als je behoefte hebt om het verhaal van een lotgenootje te lezen (ik dus ![]() Vooral omdat ie eerst nog zegt dat het serieus is en dan binnen een week je gewoon laten stikken. Naja hij durfde nu iig te zeggen dat hij het uit wilde maken, dat scheelt. Wat ik zou doen als ik jou was: bekijk het positief ![]() Het had nog veel erger kunnen zijn, bijv. als jullie veel langer wat hadden ofzo. Wat je het beste kan doen is hem compleet negeren. Het is vooral nu heel moeilijk, misschien krijg je deze week nog de neiging om hem op te bellen en antwoorden te willen op allerlei vragen. Dat had ik althans.... Maar soms zijn jongens gewoon stomme eikels.... Dan moet je voor jezelf de antwoorden gaan vinden, en geloof me, dat lukt je wel. ![]() Het is logisch dat je de hoorn erop gegooid hebt na zijn gedrag, dus jij hoeft je iig nergens voor te verontschuldigen en je hebt alle recht om hem te negeren. Mocht hij het nog in z'n hoofd halen om 1 of ander smsje te sturen of wat dan ook, niet op reageren... Hmm als ik een beetje kwaad reageer komt het omdat het me aan m'n ex doet denken ![]() ![]() ![]() Sterkte!!! ![]() kuzzies, Alicia |
![]() |
|
![]() |
Sandra, het is gewoon een heel onvolwassen figuur. Zo ga je niet om met relaties, dat doe je gewoon niet. Ik weet echt zeker dat hij die berichtjes wel gekregen heeft. Hij kan de confrontatie gewoon niet aan en daarom laat hij niks meer van zich horen, daarom doet hij nu alsof hij niks gekregen heeft en daarom maakt hij het - zo ontzettend laf - uit nu hij je wel moet spreken aan de telefoon omdat jij hem belt.
Het is een dooddoener en een schrale troost, maar je moet blij zijn dat hij het nu uitmaakt, ten eerste omdat je echt niet kunt bouwen op iemand die zich zo opstelt en ten tweede, stel dat hij het over een jaar of over twee jaar had uitgemaakt, ook op deze manier! Hoe langer zo'n situatie voortduurt, hoe pijnlijker het is. Huil maar goed uit en zoek troost bij je ouders en bij je vriendinnen. Ik hoop niet dat je nu het vertrouwen in jongens kwijt bent, want ze zijn echt niet allemaal zo. En laat deze jongen verder links liggen, als je hem ooit nog ziet, hij is je niet waard. |
![]() |
|
Ik weet precies hoe je je voelt
me ex heeft ook 2 weken heel bot tegen me gedaan en hij zag me gewoon niet staan. Zijn vrienden waren belangrijker en noem maar op. Ik vroeg hem wat er aan de hand was en of het nog goed kwam, maar hij zei gewoon steeds niks. En toen heeft hij het op een dag uit gemaakt. Het deed me heel veel pijn maar ik wist tenminste waar ik aan toe was. en zo is dat bij jou ook. je vind vast een vele lievere vriend! heel veel sterkte verder in de liefde kuzzies van mij
|
Tja, je hebt van die figuren die niet weten hoe ze waar mee om moeten gaan...
nou ja, jammer voor hem hij heeft iets moois laten schieten... ik denk niet dat je nog veel aandacht aan hem moet schenken als je hem tegenkomt... hij heeft gewoon een hele tijd niks van zich laten horen... en toen hij wel moest heeft ie het uitgemaakt... het is lomp, maar dan lijkt de boodschap van... ik hoef jouw aandacht niet meer.... dit is wel heel rot voor je en dit doet pijn, maar er zijn nog anderen die jou zoiets nooit zullen doen... en die kom je nog wel tegen hoor ![]() ik hoop dat je niet te lang verdriet hebt en dat je het niet meer mee hoeft te maken... succes... |
![]() |
|
Heel vervelend..
![]() Kan je niet gewoon bij hem langs gaan ofzo?? (als hij dichtbij woont lijkt het me niet zo'n probleem, anders wordt het een beetje lastiger) En anders zou ik gewoon een tijdje niet meer proberen te bereiken, als hij dan nog niks van zich laat horen, tja heel jammer, maar dan zou ik toch eens nagaan of die jongen nou wel zo bij mij past en of hij het wel zo serieus meende..
|
JEzus.. wat een jongen... meen
Als hij je vriendje is... wat voor iemand is he dan wel niet als hij niet meer van zich laat horen... beetje strange. Zoals hierboven... ik zou idd proberen langs hem te gaan, dan kan hij je iig niet ontwijken want dan sta je pal voor zijn neus. Maarja.. dat moet je ook zelf durven en willen. Ik zou zelf stoppen met het proberen te berieken... en tuurlijk het is kut... maar je moet niet op een bericht van hem blijven wachten dan!
||
Citaat:
En wat betreft het vertrouwen in jongens: ik weet nie hoe t komt, maar ze belazeren me keer op keer. ![]() ![]() Bedankt voor je reactie! Kus kus, Sandra
||
Citaat:
![]() xxx Sandra
||
Citaat:
Dikke kus, Sandra
|
Sjeses, wat een gozer zeg!
Iig heel veel sterkte nu verder.. Hij was je dus blijkbaar niet waard, en je bent hoogstwaarschijnlijk beter af zonder hem.. Maar de manier waarop.. dat is gewoon echt belachelijk hoe hij dat gedaan heeft!!
||
Citaat:
Misschien leren ze het ooit nog.
|
Ik heb niet alle reacties gelezen maar nu heb ik net hetzelfde voor.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voel met je mee... ![]() xxx Faith
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic-171 Nonny | 500 | 11-02-2014 21:34 | |
Liefde & Relatie |
liefdesverdriet, nog altijd immortelle | 23 | 16-10-2011 12:20 | |