Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2002, 12:27
Mupske
Mupske is offline
Hoi allemaal,
Het is nu sinds 2 weken uit en het doet mij heel veel verdriet wat ik nu heb heb ik nog nooit zo erg gehad terwijl we maar een maand iets hebben gehad, ik ben er echt helemaak kapot van en ik moet gewoon op elk moment van de dag aan hem denken.Ook als ik leuke dingen zou gaan doen blijft het steeds door mijn hoofd spoken.Ook om het fijt dat ik de situatie wist waarover hij het had uitgemaakt en ik wil hem hiergewoon heel graag bij helpen en kan hem daarop niet zomaar laten vallen.Kan iemand mij hier raad mee geven wat ik hiermee moet doen alsjeblieft want ik word er echt helemaal depri van.
liefs ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2002, 12:29
mausi
mausi is offline
Wat is die "situatie" dan? Misschien ken je er met hem over praten. Ik kan eigenlijk weinig advies geven als ik niets over die hele situatie af weet...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 12:31
white_angel
white_angel is offline
heb ik ook gehad en dat is echt niet leuk, maar misschien als je denkt dat het nog terug goedkomt kan je nog is met hem gaan prate. Anders zou ik hem maar met rust late, want dan maak je het alleen maar erger voor jezelf (daar moet je dan doorheen, echt!)
van mij xje
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 12:43
Mupske
Mupske is offline
Nou het zit zo, hij heeft het heel moeilijk met zichzelf zei hij en daarom had hij het uitgemaakt omdat hij wilde dat ik erzelf niet aan onder door zou gaan.Toen kreeg ik te horen van een Ex van hem dat hij weer iets met haar had sinds de dag dat we er samen over hadden gepraat en dat hij zei wat er aan de hand was waarom hij het uitgemaakt had.Endat hij iets met zijn ex zou hebben had hij niet gezegt ik had erzelfs nog om gevraagd mar hij zei dat het niet waar was. En dat zegt hij nog steeds van dat is ech tniet zo ik wil hem geloven maar ik heb zoiets van Waarom zou die meid dat uit haar nek lullen vriendinnen zeggen ok van die ex wil hem terug en daarom zegt ze dat tegen jou. Daar zit iets in natuurlijk.Maar hij kan op het moment geen relatie erbij hebben dus wilde hij met mij als vrienden verder gaan ik weet gewoon niet of ik dit kan omdat ik me schuldig naa rhem toe voel dat ik hem niet kan helpen erbij wat ik heel graag zou willen.Snappen jullie het nog een beetje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten