Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2017, 10:30
Boermans
Boermans is offline
Hallo allemaal,

Ik al bijna 5 maanden een relatie met een meisje. Echt de tijd was geweldig, en de laatste tijd zit ze niet lekker in der vel. Dit heb ik gemerkt maar ik wist niet echt hoe ik er mee om moest gaan. Nu hebben we gister gepraat en heeft ze me verteld dat ze minder verliefd is. Het gevoel gaat een beetje weg. (Ze is 17 en ik ben 18)

Ze heeft voor onze relatie 2 andere vriendjes gehad. Ze heeft erbij gezegd dat ik echt het perfecte vriendje ben en echt niks verkeerd doe. Toch is ze nu minder verliefd. Hoe kan ik mijn vriendin weer meer verliefd laten worden op me?

Alvast Bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2017, 11:28
Verwijderd
Wat verwacht je nou precies van ons? Een soort toverspreuk waardoor ze weer verliefd is op je?

Ik snap dat het ontzettend kut voelt. Het is heel naar als iemand je zoiets vertelt. Maar een truc om haar weer verliefd op je te laten zijn, bestaat niet, en als deze al bestond, dan zou het niet zijn wat je wilt. Ook al voelt dat nu anders. Je wilt uiteindelijk dat ze van je houdt voor wie je bent, niet omdat je een toverformule kent of omdat je je gedrag aanpast naar wat zij graag ziet.

Ik zou als ik jou was afstand nemen. Wellicht komt ze tot inkeer en mist ze je. Wellicht ook niet. Nu op haar lip gaan zitten zal zeker niet helpen.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2017, 11:53
bierkoning
bierkoning is offline
Gevoel kun je niet sturen. Gewoon jezelf zijn en haar niet opeens overdreven lieve aandacht geven. Gewoon zoals je normaal doet.

Wellicht gaat het straks beter en misschien gaat het uit. Praat er anders eens goed met haar over.
Oud 08-06-2017, 12:39
Elin3
Elin3 is offline
Je vriendin zit niet zo lekker in haar vel, niet gek dat ze wat minder verliefd is. Als jij je niet fijn voelt is er ook minder ruimte voor blije onbezorgde verliefdheid...
Oud 08-06-2017, 13:25
Boermans
Boermans is offline
Citaat:
Je vriendin zit niet zo lekker in haar vel, niet gek dat ze wat minder verliefd is. Als jij je niet fijn voelt is er ook minder ruimte voor blije onbezorgde verliefdheid...
Oke , dus eigenlijk moet ik haar nu wat rust gunnen, en der weer haarzelf laten worden? Of moet ik juist leuke dingen gaan doen met haar?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2017, 13:36
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oke , dus eigenlijk moet ik haar nu wat rust gunnen, en der weer haarzelf laten worden? Of moet ik juist leuke dingen gaan doen met haar?
Geef haar de ruimte om te praten als ze dat wil, maar zet haar niet extra onder druk. Laten merken dat je om haar geeft, maar even niet te veel van haar verwachten dus eigenlijk. Vraag haar waar ze behoefte aan heeft. De een wil juist graag afleiding, terwijl de ander daar helemaal niet op zit te wachten.
Oud 08-06-2017, 14:14
Boermans
Boermans is offline
Citaat:
Geef haar de ruimte om te praten als ze dat wil, maar zet haar niet extra onder druk. Laten merken dat je om haar geeft, maar even niet te veel van haar verwachten dus eigenlijk. Vraag haar waar ze behoefte aan heeft. De een wil juist graag afleiding, terwijl de ander daar helemaal niet op zit te wachten.
Oke erg bedankt voor je reactie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten