Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2003, 01:41
haas17
haas17 is offline
kben verdrietig. ik had in oktober wat gekregen met een meisje uit mijn klas. zij vond me toen heel 'leuk' en ik vond dr gewoon, niet speciale gevoelens ofzo. dat had ik ook gezegd, dat ze niet teveel moest verwachten ofzo.
daarna veranderde het, na een aantal weken. ik begon haar steeds leuker te vinden, en ik werd verliefd op haar, behoorlijk verliefd.
en daarmee werd het ook zo ontzettend pijnlijk voor mij... want ze begon afstandelijk te doen. ik merkte dat ze minder zin had om af te spreken, en ik wilde gewoon het liefst de hele dag met dr knuffelen terwijl zij zei dat ik teveel verwachtte en dat ze het liefst meer vriendschappelijke dingen deed, zoals de bios ofzo. ook elke keer als we hadden afgesproken (en dat was gemiddeld 1/2x per week) en we waren een aantal uur bij elkaar, merkte ik gewoon dat ze het liefst alleen was, en geen zin meer had om me in de buurt te hebben.
weet je hoeveel pijn dat doet???!! als je bij je vriendin bent en ze zegt elke keer dat ze moe is als je vraagt of er wat is, maar aan haar hele gedrag merk je dat ze het liefst zou willen dat je naar huis ging?
in de 3 maanden dat ik met dr had heb ik me vaak zooooooooooo ontzettend kut gevoeld. maar ik was echt verliefd, echt dol op dr.
ik heb het heel vaak met dr over gehad; ze zei na doorvragen dat ze ook merkte dat ze wat afstand nam, máar ze wist niet hoe het kwam. ik zei dat ik me dr onwijs kut over voelde en dat wist ze wel, maar zij wist dus niet hoe het kwam. en daar liet ze het bij. dus ik maar zeggen dat ik zou proberen minder verliefd op dr te worden en wat meer afstand te nemen.(hoe ontzettend belachelijk, dat zei ik expres, maarja ik wilde het niet uitmaken, en van haar kreeg ik ook geen hoogte)
nouja na 2,5 maand kut voelen was ze er dan eindelijk toch achter dat ze niet zo verliefd op mij was als ik op haar. pijnlijk. ik wist het diep in mijn hart wel, maar niet zeker, en ik kon niet geloven dat ze niet een beetje verliefdheid zou voelen.
en ze maakte het, tussen kerst en oud en nieuw uit.
al die tijd heb ik op haar gewacht, gehoopt dat ze me leuker zou gaan vinden, me aangepast en lief gedaan, naar haar problemen geluisterd(ze is een beetje depri) en haar geprobeerd te helpen, én niet te vergeten, me ontzettend kut gevoeld. als een knuffel die wat aaitjes in de hoek wordt gesmeten.

het gekke is, ze doet echt geen vlieg kwaad, is een schat van een meid, en ze heeft ook gezegd dat het nooit haar bedoeling was om me pijn te doen, en ze was zelf ook verdrietig.

we zitten bij elkaar in de klas, en werken met 2 vakken samen voor nog ongeveer 4weken. ik begon haar een beetje te vergeten totdat ze liet merken dat ze mij ook wel miste. en ik vroeg of we toch niet wat konden hebben. zij wilde dat wel, maar dan gewoon vrienden die af en toe zoenen, als ze er zin in had, en misschien meer. en dat ze dus niet verliefd was. ik gaf even toe, omdat ik dacht dat ik niet meer verliefd op haar was. maar ik begin haar steeds meer te missen als ik haar niet spreek. en ik dacht dus vandaag weer, waar de fuck ben ik mee bezig?!!! zij wil gewoon mij als vriend niet kwijt. we kunnen goed praten, en zij kan dr shit kwijt. en ik voel veel meer, en ik begin weer hoop te krijgen.

maar nu is het genoeg.
ik heb genoeg met me laten spelen en me kut laten voelen door haar. dat heb ik haar vandaag ff duidelijk gemaakt.
het wordt zo klote op school straks, maar het kan me niet meer schelen. kga nu eindelijk eens aan mezelf denken.
en ook al doet het heel veel pijn als ik dr weer zie straks, uiteindelijk is het beter.

als iemand mn verhaal heeft gelezen vink het wel tof als je reageert ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2003, 07:04
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Heeyy,
is een flink verhaal..
Maar in ieder geval, het lijkt me idd wel zo gezond als je haar duidelijk maakt dat jij zo niet met haar door kan gaan.
Als zij jou ziet als een vriend waar ze mee zoent als het haar uitkomt laat je jezelf gebruiken aangezien jij veel meer voor haar voelt.
Denk dat je beter echt alleen vriendschappelijk met haar om moet gaan, of meer afstand nemen als jij dat niet kan doordat jij nog veel voor d'r voelt.
Succes ermee iig
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 08:11
Verwijderd
Ze geeft zelf aan dat ze gewoon vrienden wil blijven. Probeer het dan ook zo te houden. Ga niet zeuren over hoeveel pijn ze jou doet, kap er gewoon mee. Hou het vriendschappelijk. Dus niet zoenen, knuffelen en shit (zelfs als ze dat soms nog wel wil <- hier moet je niet met jezelf laten sollen). Gewoon normaal met haar omgaan en haar alleen zien als ze dat zelf wil (beetje afstand kan zeker geen kwaad in jouw situatie).

Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 09:01
Last Resort
Last Resort is offline
Hoeveel pijn dat afstandelijke doet ken ik, alleen had ik et nog niets lulliger, maargoed, dit is jouw topic, je moet inderdaad maken dat je weg komt bij dat meisje, want zij is blijkbaar een beetje in de war en dat doet jou bepaald geen goed.
Oud 16-01-2003, 09:01
Verwijderd
je mag ook wellus gewoon even aan jezelf denken, dude vrouwen zijn moeilijk.. laat het niet een tijd van je leven verzieken als het even niet meezit
tsja eh.. kvind het kut voor je maar meer heb ik niet te zeggen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 12:58
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Gewoon afstand nemen hoe moeilijk dat ook is, want zo doe je jezelf alleen maar meer pijn. Ik denk dat zij gewoon niet volledig alleen wilt zijn, wel wat voor je voelt, net iets meer dan vrienden, maar niet veel meer. Ze wilt je blijkbaar alleen als het haar uitkomt.

Denk aan jezelf.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 13:15
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
******** schreef:
Ze geeft zelf aan dat ze gewoon vrienden wil blijven. Probeer het dan ook zo te houden. Ga niet zeuren over hoeveel pijn ze jou doet, kap er gewoon mee. Hou het vriendschappelijk. Dus niet zoenen, knuffelen en shit (zelfs als ze dat soms nog wel wil <- hier moet je niet met jezelf laten sollen). Gewoon normaal met haar omgaan en haar alleen zien als ze dat zelf wil (beetje afstand kan zeker geen kwaad in jouw situatie).

Sterkte.
eens
Oud 16-01-2003, 13:41
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik vind niet dat je meteen de vriendschap moet verbreken. Dat meisje geeft al aan dat ze ontzettend veel steun aan jou heeft. En jij bent ook graag bij haar. HEt is word hoe dan ook pijnlijk. Als je de vrienschap verbreekt zal je jezelf waarschijnlijk ook nog gaan haten en doe je haar ook nog is veel verdriet.

Als zij zegt dat ze graag vrienden wil blijven, ga daar dan ook voor. Maar maak haar wel duidelijk dat het dan ook bij vriendschap blijft en dat jij er niet bent om af en toe is te kussen, als het haar uitkomt. Sowieso speelt ze dan inderdaad met je, maar het is ook zo dat telkens als zij jou zoent jij weer hoop krijgt op een relatie, omdat je denkt dat ze weer meer voor jou aan het voelen is.
Je zal vanzelf merken hoe ze daar op reageerd, en dan weet jij ook waar je aan toe bent.

Of je houd er een goeie vriendin aan over (waar jij eerst verdietig zal zijn om je gevoelens voor haar te verdrijven)

Of het blijkt dat zij gewoon egt jou aan het gebruiken was (en dan zal het ook niet zo moeilijk zijn om die gevoelens te verdrijven)

Beide opties zijn waarschijnlijk niet wat je 'eigenlijk' wil, maar het is niet anders
VEel suc6 iig !!!!!!
Oud 16-01-2003, 14:31
SpaceWuppie
SpaceWuppie is offline
[QUOTE]iga schreef:
OCH KERELT DAS NI BEST!
LAAT HAAR VERDER MET RUST....JE VERDIENT BETER DAN DAT VERWAANDE WIJF....
IK WIL HET LIEFST ALTYD BIJ MN VRIEND IN DE BUURT ZIJN EN ANDERS OM OOK!
DAT HET IE ME LATEN WETEN!

ZO HOORT HET TE GAAN! JAH TOCH....?
MAAR VERDER MOET JE HET ZELF WETEN!
IK ZOU HAAR WEL DE WAARHEID ZEGGEN!
DAT JE VAN DER HOUDT MAAR ALS HET ZO DOORGAAT .....
OVER EN UIT!!

KLAAR
XXXX SPACEWUPPIE UIT NIJKERK....!
Oud 16-01-2003, 17:25
Lilything
Lilything is offline
ok omdat je vraagt om een reactie na t lezen....
hoewel ik hier niet echt raad mee weet
weinig ervaring & kben best wel goedgelovig

kvind het dapper van je
je zult vast nog wel n paar x met dr zoenen
of terugvallen in je verliefdheid, maar hou vol
er zijn echt zoveel leuke meisjes die jou OOK superleuk vinden dat weet ik zeker! en dat verdien je ook! (nu ken je zeggen: ik ken je niet, maar dat verdiend toch iedereen?)

knuffels.....
Oud 18-01-2003, 15:05
haas17
haas17 is offline
thanks allemaal, jullie hebben bestwel gelijk over dat grenzen stellen enzo. maar tis toch niet gelukt tis nu weer half half maar ik voel me er al ietsjepietsje minder klote bij. ik ga gewoon proberen om vooral te denken aan vriendschap met dr, maar omdat ik dr nog wel een beetje mis enzo ist toch moeilijk. maar ik weet niet of het beter zou zijn om gewoon helemaal niks meer te doen enzo. want dan heb ik zoiets van het is uit, ik ben dr kwijt enzo, en dan kan ik dr echt niet normaal tegen dr doen.
nouja hopelijk kan ik over een tijdje wel normaler tegen dr doen, of iig dat ik een manier vind waark me prettig bij voel.
het is wel klote btw als een van ons nu verliefd op n ander wordt. egoistisch, maark heb zoiets van beter ik dan zij. mja kzie wel hoe het gaat lopen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 15:49
anoniem17
anoniem17 is offline
hoi, ik ben het meisje waar deze topic over gaat en ik wil graag even mijn kant van het verhaal vertellen. In oktober kregen we dus wat. Ik vond hem echt onwijs leuk, maar was niet echt verliefd. Bij hem was dat ook zo; hij vond me wel leuk, maar was zeker niet verliefd. Na een tijdje werd hij echt onwijs verliefd, maar merkte ik dat het bij mij alleen maar bij 'leuk vinden' bleef. Ik heb al die tijd wel eerlijk tegen hem gezegd dat ik niet verliefd was, ook toen hij zei dat hij wel verliefd was op mij. Ik merkte dat ik steeds afstandelijker werd, maar ik, zo naief als ik was, wist maar niet waardoor het kwam dat ik zo deed en waarom ik liever toch niet zo vaak met hem af wilde spreken. Ik heb er best lang over gedaan om er achter te komen dat dat dus te maken had met dat ik niet verliefd op hem was. Ik dacht dat je niet perse verliefd op iemand hoefde te zijn, om iets met diegene te hebben. Maar goed, hij heeft dus al die tijd op mij zitten wachten en toen maakte ik het uit. En ik weet het, dat was zo onwijs stom van mij. Ik had hem niet zo lang moeten laten wachten, ik had eerder moeten inzien dat het zo niet langer kon en ik wou hem ook echt geen pijn doen. Maar het werkte gewoon echt niet om iets met iemand te hebben waar ik niet verliefd op was.
Ik maakte het uit 2 dagen voor oud en nieuw. Ik kon niet langer doen alsof. Een paar dagen later kwam HIJ met het voorstel of we niet half half iets konden hebben. Dus dat we wel iets met elkaar hadden, zouden gaan zoenen enzo, maar dat het niet echt onwijs serieus was. Ik heb toen gezegd dat ik dit niet wilde. Het zou niet werken, ik had het niet voor niets uitgemaakt en het belangrijkste: het zou hem te veel pijn doen. Hij 'accepteerde' dit en voelde zich daarna onwijs kut. Omdat we bij elkaar in de klas zitten, kwam hij de week na de kerstvakantie een paar dagen niet naar school, omdat hij mij niet wilde zien. Dat begreep ik best. Maar ik begon zelf toch ook te merken dat ik hem wel begon te missen enzo. Deze week hebben we het er weer over gehad om toch half half iets te hebben. Ik heb gezegd dat dit gewoon niet juist is, en dat het hem teveel pijn zou doen, omdat hij dan weer zou gaan hopen. Ik heb hem 20 keer gevraagd of hij zeker weten wist, dat hij half half iets met me wilde. En hij zei dat hij het zeker wist, en dat hij oud genoeg is om zelf te beslissen. Het is ook zo dat hij steeds begint met zoenen, en ik steeds weer zeg dat het eigenlijk niet juist is. Ik wil hem echt geen pijn doen, en ik weet dat dit wel pijn doet of gaat doen. Nu vind ik het wel een beetje matig dat hij zegt dat ik met hem speel, terwijl hij degene is die begint met zoenen, en zelf zegt dat hij het wil en ik hem probeer duidelijk te maken dat dit gewoon niet werkt.
Ik wil echt onwijs graag vrienden met hem blijven, want ik heb echt de grootste lol met hem, en ik geef ook om hem, maar als hij dat (voorlopig) niet wil, kan ik dit best begrijpen. Ik wil trouwens niet alleen maar vrienden met hem blijven, zodat ik mijn 'problemen' bij hem kwijt kan, want ik kan ook wel bij iemand anders met mijn 'problemen' terecht en ik praat er sowieso niet zo makkelijk over, en dat weet hij best.

Het is een beetje een lang verhaal, sorry, maar ik moest het gewoon even kwijt. Vind het namelijk niet zo leuk, dat iedereen die zijn verhaal leest, het idee heeft dat ik een onwijze trut ben, terwijl het gewoon heel anders in elkaar zit. Ik hoop dat er mensen zijn die mijn lange verhaal willen lezen, en er misschien evt. op zouden willen reageren. alvast bedankt, liefs

Laatst gewijzigd op 18-01-2003 om 15:52.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 15:58
SuprSoulFighter
SuprSoulFighter is offline
'k heb vandaag ook een oud stel foto's gevonden die we moesten ontwikkelen,en ja hoor mijn ex en ik op de foto's.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:27
Lilything
Lilything is offline
begrip!

allebei begrijpelijke situaties....
zou alleen de jongen adviseren meer begrip voor haar te tonen
en haar met rust te laten,
dan maar geen vrienden,
want je gaat kapot hieraan!

denk ik*

knuffels......
Oud 19-01-2003, 18:42
haas17
haas17 is offline
Citaat:
anoniem17 schreef:
Lot
We hebben het er over gehad, en ik weet dat je het niet kwaad bedoelde. Dat heb ik al eerder gezegd, maar het verandert iig niks aan hoe ik me voel.
En ik zei het ook gister; ik weet niet wat ik wilde, en had niet echt zin om zoals altijd weer de verstandige keus te nemen, maar jij hebt wel gezegd dat je niks meer dan vrienden wil, en misschien is dat wel het beste. In ieder geval, ik zal niemeer knus gaan doen ofzo. We zien wel of we vrienden kunnen worden of niet, ik zal in ieder geval voorlopig afstand nemen.

Als je nog wilt reageren lot, mail me dan. Twas niet de bedoeling dat het hier een openbare dialoog zou worden.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 18:59
elledc
elledc is offline
Het is toch absurd om elkaar wel te kussen maar eigenlijk niet verliefd te zijn van de ene kant? Het is alles of niets vind ik in een relatie. Vooral dat je weet van elkaar dat de een niet verliefd is. Als meisje enerzijds zou ik daarin duidelijk zijn en er niet aan toegeven en als jongen zou ik toch wel eenbeetje eerlijk zijn tegen mezelf en er dus ook niet aan toegeven.
Alleszins vind ik het vreemd, want liefde kan toch groeien als je diegene leuk vindt? Maargoed, ik kan het me moeilijk inbeelden denk ik.
Ik denk wel dat, moest ik in het geval van iga zijn, dat ik het er moeilijk zou mee hebben met enkel vriendschap en dat ik me beter zou voelen moest ik afstand nemen van het meisje...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten