Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind niet dat je meteen de vriendschap moet verbreken. Dat meisje geeft al aan dat ze ontzettend veel steun aan jou heeft. En jij bent ook graag bij haar. HEt is word hoe dan ook pijnlijk. Als je de vrienschap verbreekt zal je jezelf waarschijnlijk ook nog gaan haten en doe je haar ook nog is veel verdriet.
Als zij zegt dat ze graag vrienden wil blijven, ga daar dan ook voor. Maar maak haar wel duidelijk dat het dan ook bij vriendschap blijft en dat jij er niet bent om af en toe is te kussen, als het haar uitkomt. Sowieso speelt ze dan inderdaad met je, maar het is ook zo dat telkens als zij jou zoent jij weer hoop krijgt op een relatie, omdat je denkt dat ze weer meer voor jou aan het voelen is. Je zal vanzelf merken hoe ze daar op reageerd, en dan weet jij ook waar je aan toe bent. Of je houd er een goeie vriendin aan over (waar jij eerst verdietig zal zijn om je gevoelens voor haar te verdrijven) Of het blijkt dat zij gewoon egt jou aan het gebruiken was (en dan zal het ook niet zo moeilijk zijn om die gevoelens te verdrijven) Beide opties zijn waarschijnlijk niet wat je 'eigenlijk' wil, maar het is niet anders ![]() VEel suc6 iig !!!!!! ![]()
|
[QUOTE]iga schreef:
OCH KERELT DAS NI BEST! LAAT HAAR VERDER MET RUST....JE VERDIENT BETER DAN DAT VERWAANDE WIJF.... ![]() IK WIL HET LIEFST ALTYD BIJ MN VRIEND IN DE BUURT ZIJN EN ANDERS OM OOK! DAT HET IE ME LATEN WETEN! ZO HOORT HET TE GAAN! JAH TOCH....? ![]() MAAR VERDER MOET JE HET ZELF WETEN! IK ZOU HAAR WEL DE WAARHEID ZEGGEN! DAT JE VAN DER HOUDT MAAR ALS HET ZO DOORGAAT ..... OVER EN UIT!! KLAAR XXXX SPACEWUPPIE UIT NIJKERK....! ![]() ![]()
|
ok omdat je vraagt om een reactie na t lezen....
hoewel ik hier niet echt raad mee weet ![]() weinig ervaring & kben best wel goedgelovig kvind het dapper van je ![]() je zult vast nog wel n paar x met dr zoenen of terugvallen in je verliefdheid, maar hou vol er zijn echt zoveel leuke meisjes die jou OOK superleuk vinden dat weet ik zeker! en dat verdien je ook! (nu ken je zeggen: ik ken je niet, maar dat verdiend toch iedereen? ![]() knuffels.....
|
![]() |
thanks allemaal, jullie hebben bestwel gelijk over dat grenzen stellen enzo. maar tis toch niet gelukt
![]() nouja hopelijk kan ik over een tijdje wel normaler tegen dr doen, of iig dat ik een manier vind waark me prettig bij voel. het is wel klote btw als een van ons nu verliefd op n ander wordt. egoistisch, maark heb zoiets van beter ik dan zij. mja kzie wel hoe het gaat lopen. ![]() |
![]() |
|
hoi, ik ben het meisje waar deze topic over gaat en ik wil graag even mijn kant van het verhaal vertellen. In oktober kregen we dus wat. Ik vond hem echt onwijs leuk, maar was niet echt verliefd. Bij hem was dat ook zo; hij vond me wel leuk, maar was zeker niet verliefd. Na een tijdje werd hij echt onwijs verliefd, maar merkte ik dat het bij mij alleen maar bij 'leuk vinden' bleef. Ik heb al die tijd wel eerlijk tegen hem gezegd dat ik niet verliefd was, ook toen hij zei dat hij wel verliefd was op mij. Ik merkte dat ik steeds afstandelijker werd, maar ik, zo naief als ik was, wist maar niet waardoor het kwam dat ik zo deed en waarom ik liever toch niet zo vaak met hem af wilde spreken. Ik heb er best lang over gedaan om er achter te komen dat dat dus te maken had met dat ik niet verliefd op hem was. Ik dacht dat je niet perse verliefd op iemand hoefde te zijn, om iets met diegene te hebben. Maar goed, hij heeft dus al die tijd op mij zitten wachten en toen maakte ik het uit. En ik weet het, dat was zo onwijs stom van mij. Ik had hem niet zo lang moeten laten wachten, ik had eerder moeten inzien dat het zo niet langer kon en ik wou hem ook echt geen pijn doen. Maar het werkte gewoon echt niet om iets met iemand te hebben waar ik niet verliefd op was.
Ik maakte het uit 2 dagen voor oud en nieuw. Ik kon niet langer doen alsof. Een paar dagen later kwam HIJ met het voorstel of we niet half half iets konden hebben. Dus dat we wel iets met elkaar hadden, zouden gaan zoenen enzo, maar dat het niet echt onwijs serieus was. Ik heb toen gezegd dat ik dit niet wilde. Het zou niet werken, ik had het niet voor niets uitgemaakt en het belangrijkste: het zou hem te veel pijn doen. Hij 'accepteerde' dit en voelde zich daarna onwijs kut. Omdat we bij elkaar in de klas zitten, kwam hij de week na de kerstvakantie een paar dagen niet naar school, omdat hij mij niet wilde zien. Dat begreep ik best. Maar ik begon zelf toch ook te merken dat ik hem wel begon te missen enzo. Deze week hebben we het er weer over gehad om toch half half iets te hebben. Ik heb gezegd dat dit gewoon niet juist is, en dat het hem teveel pijn zou doen, omdat hij dan weer zou gaan hopen. Ik heb hem 20 keer gevraagd of hij zeker weten wist, dat hij half half iets met me wilde. En hij zei dat hij het zeker wist, en dat hij oud genoeg is om zelf te beslissen. Het is ook zo dat hij steeds begint met zoenen, en ik steeds weer zeg dat het eigenlijk niet juist is. Ik wil hem echt geen pijn doen, en ik weet dat dit wel pijn doet of gaat doen. Nu vind ik het wel een beetje matig dat hij zegt dat ik met hem speel, terwijl hij degene is die begint met zoenen, en zelf zegt dat hij het wil en ik hem probeer duidelijk te maken dat dit gewoon niet werkt. Ik wil echt onwijs graag vrienden met hem blijven, want ik heb echt de grootste lol met hem, en ik geef ook om hem, maar als hij dat (voorlopig) niet wil, kan ik dit best begrijpen. Ik wil trouwens niet alleen maar vrienden met hem blijven, zodat ik mijn 'problemen' bij hem kwijt kan, want ik kan ook wel bij iemand anders met mijn 'problemen' terecht en ik praat er sowieso niet zo makkelijk over, en dat weet hij best. Het is een beetje een lang verhaal, sorry, maar ik moest het gewoon even kwijt. Vind het namelijk niet zo leuk, dat iedereen die zijn verhaal leest, het idee heeft dat ik een onwijze trut ben, terwijl het gewoon heel anders in elkaar zit. Ik hoop dat er mensen zijn die mijn lange verhaal willen lezen, en er misschien evt. op zouden willen reageren. alvast bedankt, liefs
Laatst gewijzigd op 18-01-2003 om 15:52. |
![]() |
|
begrip!
allebei begrijpelijke situaties.... zou alleen de jongen adviseren meer begrip voor haar te tonen en haar met rust te laten, dan maar geen vrienden, want je gaat kapot hieraan! denk ik* knuffels......
||
![]() |
Citaat:
We hebben het er over gehad, en ik weet dat je het niet kwaad bedoelde. Dat heb ik al eerder gezegd, maar het verandert iig niks aan hoe ik me voel. En ik zei het ook gister; ik weet niet wat ik wilde, en had niet echt zin om zoals altijd weer de verstandige keus te nemen, maar jij hebt wel gezegd dat je niks meer dan vrienden wil, en misschien is dat wel het beste. In ieder geval, ik zal niemeer knus gaan doen ofzo. We zien wel of we vrienden kunnen worden of niet, ik zal in ieder geval voorlopig afstand nemen. Als je nog wilt reageren lot, mail me dan. Twas niet de bedoeling dat het hier een openbare dialoog zou worden. |
![]() |
|
![]() |
Het is toch absurd om elkaar wel te kussen maar eigenlijk niet verliefd te zijn van de ene kant? Het is alles of niets vind ik in een relatie. Vooral dat je weet van elkaar dat de een niet verliefd is. Als meisje enerzijds zou ik daarin duidelijk zijn en er niet aan toegeven en als jongen zou ik toch wel eenbeetje eerlijk zijn tegen mezelf en er dus ook niet aan toegeven.
Alleszins vind ik het vreemd, want liefde kan toch groeien als je diegene leuk vindt? Maargoed, ik kan het me moeilijk inbeelden denk ik. Ik denk wel dat, moest ik in het geval van iga zijn, dat ik het er moeilijk zou mee hebben met enkel vriendschap en dat ik me beter zou voelen moest ik afstand nemen van het meisje... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Te snel klaarkomen LGF | 61 | 04-03-2023 21:19 | |
Liefde & Relatie |
Kus van hetero jongen? GFT | 88 | 06-03-2011 15:58 | |