Hoihoi
Ik ben al zekere tijd weer verliefd op een meisje. Ze zit bij mij op school (zelfde leerjaar), ze zit in een vriendengroep waar een paar van mijn vrienden nog wel eens mee willen optrekken en we zitten bij dezelfde sportvereniging. Ik heb bijna dagelijks contact met haar via sociale media zoals whatsapp en snapchat, tijdens de trainingen van sport en op school soms, want 1 op 1 praten met onze vrienden dr bij is n beetje awkward. Nu werd ze laatst 16 en vroeg ik of ik haar bord mocht zien en ze las hem voor: dingen die een beetje schamend zijn en natuurlijk dingen over de liefde. Op het bord ging het voor een deel over een of andere Joep(niet echte naam ofc). Ik kon niet zo gauw uitmaken wat die Joep voor rol speelde in haar liefdesleven, of hij haar leuk vindt/vond of dat zij hem leuk vindt/vond. Ik heb vrienden die bij sommige vakken bij haar in de klas zitten. Hoe kan ik erachter komen of ze die Joep (of iemand anders) leuk vindt op dit moment? Ik wil natuurlijk niet dat ze meteen doorheeft dat ik haar leuk vind. Alvast bedankt~
|