Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2002, 16:45
Brigitte20
Brigitte20 is offline
Ik werk als ledenwerver voor het Wereld Natuur Fonds en per dag moet ik 10 mensen lid maken maar dit lukt me niet echt goed (kweet ook niet waarom) Maar nou dacht ik als er hier mensen zijn die toch al van plan waren lid te worden van het WNF kunnen die dat net zo goed via mij doen. Het kost maar 1 euro 25 per maand en dat wordt dan automatisch van je rekening afgeschreven. Het minimum bedrag is expres zo laag gehouden zodat jongeren/studenten er ook aan mee kunnen doen. En elke bijdrage is nodig.

Als je dit wilt moet je ff je gegevens mailen naar mij, dan meld ik je via mij aan. Alvast Bedankt en groetjes van Brigitte

www.cu2.nl/brigittekoos
brigittetimmermans@hotmail.com
Oud 08-08-2002, 16:55
Frida
Frida is offline
Ga naar een of andere drukke winkelstraat misschien?
Oud 08-08-2002, 17:15
Brigitte20
Brigitte20 is offline
daar sta ik bijna elke dag, maar niemand heeft tijd of zin om na te denken over de natuur. Verder vinden mensen vaak die 1 euro 25 nog te veel, wat mij erg verbaast. Ik ben zelf ook student en ga vaak uit, maar 1, 25 is nog minder dan een biertje en daar heeft iedereen wel genoeg geld voor.. xxx Brigitte
Oud 10-08-2002, 10:36
alpha
alpha is offline
ik weet eigenlijk helemaal niet goed wat het Wereld Natuur Fonds doet! ik weet dat het de reclame is met die ijsbeertje (toch?) maar je hoort tegenwoordig zoveel negatieve dingen over fondsen! Dat het geld heel ergens anders terecht komt dan ze zeggen enzo.
Oud 13-08-2002, 10:22
Brigitte20
Brigitte20 is offline
De meeste mensen kennen het WNF alleen maar van het pandabeertje maar ze doen veel meer en overal te wereld. Ze vechten voor het behoud van tropische regenwouden en andere oerbossen, wetlands, oceanen en kustgebieden. In deze natuurgebeiden leeft 90 % van alle soorten dieren en planten op aarde daarom zijn ze onmisbaar voor mens en dier. Als er voor dieren geen plek meer is in de natuur, is er voor de mens ook geen uitzicht op leven meer. Het WNF werkt ook samen met onderzoeksbureaus om de illegale handen in wilde dieren en planten te stoppen.

Voor mij persoonlijk is het dat ik ontzettend hou van dieren en niet wil dat diersoorten uitsterven want straks houden we niets meer over en verder vind ik dat de aarde flink verkloot wordt. En iedereen zou eigenlijk naar draagkracht een bijdrage moeten leveren aan een goed doel (vind ik) ...

Oud 18-08-2002, 18:01
Yamyam
Yamyam is offline
10 Mensen per dag? Dat lukt toch geen mens! Mijn ouders zijn lid en ik spaar er af en toe geld voor in.
Succes.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 18:02
Aurora
Aurora is offline
*is al donateur en vindt dit heel goed van zichzelf*
Reageren

Regels voor berichten