Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
en idd, goed gedaan, angela123 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (maar die uitspraak was toch van de dierenbescherming en niet van het wnf?) |
![]() |
|
![]() |
Is dat grappig?
Maar wel goed dat dat je gelukt is. Dat is HEEEL grappig,want wat je allemaal niet moet doen om de Rotterdamse bevolking 1 minuutje stil voor je te laten staan,om een vraag te stellen,is het heeeel grappig als ik 10 leden heb..... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nee 'we' beschermen,niet de pandaberen. Wij kopen stukken land en gebieden over heel de wereld,om het te beschermen. En om het te houden zoals het was. En daarbij komt dan dat we ervoor zorgen dat de dieren vrij op die stukken land (bos,wetlands,zeeen,enz)kunnen blijven voortbestaan. |
![]() |
||
Citaat:
In dat geval is dat voor mij meer een reden om geen lid te zijn van WNF. Door samen te werken met een bedrijf dat meer op economie gericht is dan op bescherming kan je als milieu-belangen/beschermings-organisatie nooit volledig je werk doen... lijkt me. Bovendien heeft Unilever tot juni 2001 illegaal kwik gedumpt...is da wel goede reclame voor de milieu-organisaties die daarmee samenwerken? No offence, overigens, kvin het echt super hartstikke goed dat je je inzet voor een milieu-organisatie, ga absoluut zo door, maar ik vraag me dat gedoe met Unilever wel af. Misschien kan je me overtuigen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nou, niet dat ik weet hoor!!!! Maar ja,ik kan niet alles weten toch??? Maar btw ik vroeg wat wél een reden was om lid te worden. En niet wat niet de reden was om lid te worden...... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is een milieu-organisatie...eh.. maar als ik lid zou worden zouden er wel aan een heleboel voorwaarden voldaan moeten worden: *ik zou meer over dat Unilever gedoe moeten weten *daar zou ik het mee eens moeten zijn *ik zou ineens een grote hekel moeten krijgen aan Greenpeace ![]() mja....kweetnie...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hoeft er helemaal niet rijk voor te zijn hoor!!! Want,het kost maar 1,25 per maand,om lid te worden hoor!!! Maar ja,iedereen z'n eigen keus of dat nou veel of weinig is. Maar i vindt het heel weinig!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ik ben er ook lid van, en krijg er soms zo'n blaadje van. Mijn reden is, met zo'n klein beetje geld per maand kan je een hoop dieren redden
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Biologisch? Verwijderd | 22 | 03-06-2005 14:21 | |
Flora & Fauna |
wnf jolinar | 12 | 15-02-2005 20:00 | |
Lifestyle |
goede doelen etc. Verwijderd | 66 | 02-04-2003 20:16 | |
Flora & Fauna |
Wereld natuur fonds , aaaaarrrrgh *zeer boos* happy human being | 56 | 12-03-2003 18:20 | |
Flora & Fauna |
Lid worden van het Wereld Natuur Fonds?? Brigitte20 | 6 | 23-08-2002 18:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
GEloven jullie nog in het einde van de wereld? Sjied No Clue | 39 | 15-07-2002 22:37 |