Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2018, 22:53
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Hey,

Als jullie vingeren worden jullie dan heel nat? Hoe liggen/zitten/staan jullie het liefst? Dan kan ik het ook is proberen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 06:51
Priscillaxx
Priscillaxx is offline
Citaat:
Hey,

Als jullie vingeren worden jullie dan heel nat? Hoe liggen/zitten/staan jullie het liefst? Dan kan ik het ook is proberen.

Hoooi Lisa. Ik vinger mezelf meestal liggend in bed met mijn benen wijd. Ik wrijf over mijn clitje tussendoor. Ja, ik word zeker nat en helemaal bij bepaalde gedachtes. Ik vinger mezelf ook onder de douche of zet te douchekop voor mijn vagina zodat de stralen tegen mijn clitje komen. Dat voelt echt heftig en tril helemaal. En jij?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 09:09
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Hoooi Lisa. Ik vinger mezelf meestal liggend in bed met mijn benen wijd. Ik wrijf over mijn clitje tussendoor. Ja, ik word zeker nat en helemaal bij bepaalde gedachtes. Ik vinger mezelf ook onder de douche of zet te douchekop voor mijn vagina zodat de stralen tegen mijn clitje komen. Dat voelt echt heftig en tril helemaal. En jij?
Ik lig vaak eerst op me rug als ik ga vingeren want dat vind ik fijner. Ik leg me voeten dan op iets wat iets hoger ligt. Dus me benen zijn dan best wijd. Ik wil het orgasme zo heftig mogelijk dus als ik voel dat ik klaarkom (probeer) ik mijn benen niet te bewegen. Soms stop ik er ook vingers in en dan fantaseer ik dat mijn vriendin dat doet.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 10:28
Priscillaxx
Priscillaxx is offline
Citaat:
Ik lig vaak eerst op me rug als ik ga vingeren want dat vind ik fijner. Ik leg me voeten dan op iets wat iets hoger ligt. Dus me benen zijn dan best wijd. Ik wil het orgasme zo heftig mogelijk dus als ik voel dat ik klaarkom (probeer) ik mijn benen niet te bewegen. Soms stop ik er ook vingers in en dan fantaseer ik dat mijn vriendin dat doet.

Dat klinkt heerlijk. Een heftig orgasme is nooit verkeerd natuurlijk. Ik vind het moeilijk om me stil te houden bij een orgasme, want krijg tintelingen door mijn hele lijf en schokjes (dat herken je waarschijnlijk wel). Automatisch ga je dan helemaal bewegen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 10:30
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dat klinkt heerlijk. Een heftig orgasme is nooit verkeerd natuurlijk. Ik vind het moeilijk om me stil te houden bij een orgasme, want krijg tintelingen door mijn hele lijf en schokjes (dat herken je waarschijnlijk wel). Automatisch ga je dan helemaal bewegen.
Klopt maar daarom leg ik mijn voeten ook wat hoger. Dan is het al lastiger om te bewegen. Als ze gelijk liggen met je lichaam kunnen ze meer kanten op.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 10:35
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Zouden er nog meer meiden willen reageren? Ik wil jullie manier graag uittesten.��
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 12:28
Verwijderd
Als ik mezelf vinger of ik heb seks met een man word ik kurkdroog nou goed. FFS
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 12:28
Verwijderd
Dat ik dit ook serieus in een topic van een vieze oude gast post.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 12:29
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dat ik dit ook serieus in een topic van een vieze oude gast post.
Dankje! Ik weet niet hoe ik dit moet uit proberen maar bedankt voor je reactie!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 12:30
Verwijderd
Rukken jij en Priscillaxxxxxxxxxxxxxxxxxx nu ook achter jullie PC's?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 13:44
SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Citaat:
Wow, niet te snel conclusies trekken eh ;o
Oud 20-07-2018, 13:47
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dankje!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Je hebt zwak bewijs dat zij daadwerkelijk zijn wie jij denkt dat het zijn. Als je meer bewijs hebt kun je bik een forumbaas aan een belletje trekken in plaats van het gwm maar rond te strooien zonder dat je weet of je gedachten echt waar zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 11:25
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Je hebt zwak bewijs dat zij daadwerkelijk zijn wie jij denkt dat het zijn. Als je meer bewijs hebt kun je bik een forumbaas aan een belletje trekken in plaats van het gwm maar rond te strooien zonder dat je weet of je gedachten echt waar zijn.
Bedankt, Straatmeid wekt bij mij de indruk dat wat ze/hij zegt over mij meer bij haarzelf hoort. Ze/hij is het gewoon zelf maar zegt het over andere zodat ze niet opvalt. Alleen ik ga geen dingen over mensen roepen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 12:35
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bedankt, Straatmeid wekt bij mij de indruk dat wat ze/hij zegt over mij meer bij haarzelf hoort. Ze/hij is het gewoon zelf maar zegt het over andere zodat ze niet opvalt. Alleen ik ga geen dingen over mensen roepen.
Er zijn genoeg mensen hier op het forum die Straatmeid persoonlijk kennen en die kunnen bevestigen dat zij gewoon een vrouw is
Jammer joh.
Oud 21-07-2018, 12:37
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Er zijn genoeg mensen hier op het forum die Straatmeid persoonlijk kennen en die kunnen bevestigen dat zij gewoon een vrouw is
Jammer joh.
Hier zijn ook gewoon mensen die kunnen bevestigen dat ik een meisje van 14 ben. Zij kent mij niet en ik haar niet maar ik zeg niet dat zij een vieze, oude man is.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 13:16
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hier zijn ook gewoon mensen die kunnen bevestigen dat ik een meisje van 14 ben. Zij kent mij niet en ik haar niet maar ik zeg niet dat zij een vieze, oude man is.
Dat impliceerde je wel

Sommige gedrag komt niet over als gedrag van een "gewoon" meisje van jullie leeftijd. Dat kan aan jullie interesses liggen of aan ons beeld van meisjes van jullie leeftijd, maar het draagt in elk geval niet bij aan de geloofwaardigheid.

Er zijn helaas genoeg mensen met verkeerde bedoelingen die zich voordoen als jong meisje om het vertrouwen van anderen te winnen. Terecht dus dat men daar alert op is!
Oud 21-07-2018, 14:25
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dat impliceerde je wel

Sommige gedrag komt niet over als gedrag van een "gewoon" meisje van jullie leeftijd. Dat kan aan jullie interesses liggen of aan ons beeld van meisjes van jullie leeftijd, maar het draagt in elk geval niet bij aan de geloofwaardigheid.

Er zijn helaas genoeg mensen met verkeerde bedoelingen die zich voordoen als jong meisje om het vertrouwen van anderen te winnen. Terecht dus dat men daar alert op is!
Volkomen mee eens maar ik heb nog niet een keer een topic gestart met "Wow! Kom naar (plaats) om (tijd) want dan is het echt leuk! Of een reactie in het forum seksualiteit: "Het lijkt me leuk om iets te doen met je in privé" Ik ben net zoals jullie een mens. Jullie zijn/waren misschien geintreseerd in seksualiteit en ik ben nu een puber en ik ben er nu nieuwschierig naar. Ik heb er geen moeite mee dat je denkt dat ik een slecht persoon ben maar zolang je dat niet kan bewijzen, wil je het dan voor jezelf houden alsjeblieft?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 14:30
Pluis
Pluis is offline
Zullen we weer ontopic gaan? Het gaat hier niet over de ware identiteit van forumers
Oud 21-07-2018, 14:47
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Zullen we weer ontopic gaan? Het gaat hier niet over de ware identiteit van forumers
Wil jij dan reageren, Pluis?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 16:41
Pluis
Pluis is offline
Nee, dan had ik dat eerder wel gedaan.
Oud 21-07-2018, 17:37
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Nee, dan had ik dat eerder wel gedaan.
Oké, geen probleem!