Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() NB: Dit is gewoon als grapje bedoeld, niet als afzeiken
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is 1 miniplekje aan de zijkant, maar dat is meer een lakbeschadiging. Verder niets mee aan de hand. Eén overbodig woord, één grove ei/ij-fout, drie keer missende hoofdletters/interpunctie, één keer Engelse ziekte aan het begin en één keer een woordenbrij aan het einde van het tweede deel van de eerste zin/Engelse ziekte, "beschadiging met lak", dat is dus een beschadiging die komt doordat er lak op is gelopen. 7 fout; een 3. In 112 tekens inclusief spaties. Eén op 16 fout. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast mag de combinatie "aan hen" vervangen worden door hun in de meeste gevallen. Ik heb hun de auto meegegeven. Ik heb hun auto meegegeven. Ik heb hun auto meegegeven aan hen. Officieel zou die laatste zin ook geschreven kunnen worden als "Ik heb hun hun auto meegegeven.", maar hopelijk gebruik je dat alleen in spreektaal ![]() Het is niet moeilijk. Als je kan onthouden dat 5+5 10 is, dan moet dit ook kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
hen = een of meer personen. Dus dat het alleen om personen gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het is geen probleem als je tikfouten maakt, of wat dan ook, maar net zoals mensen die je niet aankijken, vind ik ontzettend slechte spelling simpelweg getuigen van een desinteresse. Je wil geen moeite doen om mij te bereiken met normaal taalgebruik? Prima, voor jou 20 anderen. Ik flikker dus sollicitatiebrieven ook gewoon weg als er grove spelfouten instaan. Je had daar verdomme iemand naar kunnen laten kijken om het even te corrigeren als je echt geïnteresseerd zou zijn. Of de spellingscontrole in Word even gebruiken op z'n minst. |
![]() |
||
Citaat:
Dan moet ik extra extra extra goed opletten wat ik typ. Laatst gewijzigd op 25-03-2019 om 21:17. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[LA] Zou iemand deze zinnen voor mij willen vertalen? Diamera | 2 | 02-04-2010 12:34 | |
deze zin in het engels? funky_aapii | 6 | 28-04-2006 13:08 | |
Wie helpt mij met deze zin? Latijn n00b | 4 | 26-04-2006 19:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"Deze zin is niet waar" Johnnie-mannuh | 79 | 24-03-2004 19:56 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
kan iemand deze zin vertalen naar normaal nederlands?? Quasi | 3 | 09-02-2004 09:05 | |
Wat is er fout in deze zinnen?? koelkastje | 7 | 28-11-2001 23:34 |