Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Als ik de mogelijkheid heb (en tijd) ga ik fietsen of skaten. ookal helpt dat meestal niet, dan ben ik iig ff weg van huis, en vooral ff alleen.
Soms ga ik ook ff chatten met een goeie vriendin (chat-vriendin) dat helpt soms ook. maar lukt het dan echt niet of is die vriendin niet online dan ga ik op m'n kamer zitte, beetje m'n huiswerk doorkijken (maken lukt dan niet), radio luisteren, veel nadenken en soms mezelf verwonden. Gelukkig is dat maar 1 op de 3 keer als ik me rot voel Kuzzz ps. ff weg van huis naar een rustig gebied buiten kan ik iedereen aanraden. als je langer dan een uur wegblijft helpt het echt. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
als ik boos of verdrietig ben wil ik meestal aleen zijn .
ik ga dan meestal steppen of wandellen tot ik ben af gekoelt. soms wilt huilen ook wel helpen. en ik weet net wie van jullie in God geloofd (ik wel) maar soms leg ik al mijn verdriet neer bij hem . liefs ![]() ![]() P.S. laat je niet uit het veld slaan ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kan mezelf wel eens wat aan doen als ik mij klote voel. Alleen doe ik dat niet, omdat het toch geen zin heeft.
Als ik pijn heb, kan ik die pijn lang weerstaan en anders slik ik een pijnstiller. Op rustig te worden ga ik tv kijken of achter de computer zitten en wat surfen. TechXP |
![]() |
|
![]() |
Ik denk altijd heel veel na, waarom ik pijn heb bijvoorbeeld. Hoe mijn leven verder zal gaan, hopen dat ik geen depressie krijg of zo.
Snijden komt er ook bij, eerst probeerde ik te stoppen.. ik zoch heel veel soorten afleiding. Krachttraining dus ook, en nog meer. Als ik me tegenwoordig zo voel kan ik ook nog met een goede vriendin erover praten. Maar als je eenmaal snijdt dan is dat vaak de eerste keuze ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() fijner dan wanneer de zon schijnt, want dan loopt het bos vol bejaarden ![]() ![]() vooral verdwalen vind ik fijn ![]()
|
Vorrig jaar ging ik altijd fietsen...'k was dan ook altijd helemaal kappot aan het einde van de dag...
Nu doe ga ik fitnissen, of afgrijselijke muziek draaien en meezingen...of op et internet wat vervelende reacties plaatsen ![]()
|
Schrijven in een soort dagboek (map met losse blaadjes eigenlijk), of doelloos door het huis gaan lopen en in spiegels kijken, wat dan weer averechts effect heeft (geen goede oplossing dus) of contact gaan zoeken met mensen, msn ofzo en gaan zeiken tegen iedereen en praten (helpt ook niet echt, heb het idee dat al veel mensen me voor gek hebben verklaard in mijn lijst) Maar ok, schrijven werkt het beste min of meer bij mij.
||
Citaat:
Andere keren neem ik de gitaar in de hand en blijf gelijk 3 uur achtereen spelen, alle gedachtes vloeien als het ware weg en worden omgezet in melodien
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Liefde & Relatie |