Advertentie | |
|
![]() |
|
ze kunne mooi zijn als ze niet te overdreven zijn
maar goed, et blijft gewoon de keuze wa je er voor over hebt zo'n 'goedkoop' (ik vind 30 euro voor iets dat je 2 weken draagt nogal duur) ding is natuurlijk leuk voor effe maar als je em echt veel wilt dragen zouk zo'n dure kopen...want die zijn vaak wel van goede kwaliteit zolang er nie teveel van die frustels aanzitten dan vink ze best mooi (soms dan) |
![]() |
||
![]() |
*doet origineel*
Citaat:
![]() Nee mgoed, ik vind ze dus sowieso lelijk ![]() ![]() Die dingen zitten btw toch alles behalve comfortabel?
|
als je weet dat je zoiets tijden leuk blijft vinden (kan het me haast niet voorstellen, maargoed
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb op een festival (Borstrock om precies te zijn) zo'n ding gekocht voor 10 euro. Hij was dezelfde dag nog kapot gegaan.. maar tis ook niet echt slim om ermee in een pit te jumpen ofsow.
t ringetje aan t bovenste gedeelte brak ineens af.. ![]() Vind ze best leuk, maar ik draag ze niet zo graag, want : 1. het is onpraktisch. 2. het staat me niet/past niet echt bij me. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm...als je van jezelf weet dat je een persoon bent die sieraden 1 keer draagt en het dan op de grote hoop flikkerd,zou ik een goedkopere versie kopen,maar als je vanplan bent het veel te gaan dragen kan je misschien beter een duurdere kopen..
Zelf vind ik die dingen niet zo mooi,that is al het van die hele grote dingen zijn,je hebt ook van die versies die tot net onder je nagel komen in een hele mooie vorm..zonder doodshoofden enzo maar gewoon van mat zilver ofzo,die vind ik wel mooi bij bepaalde personen. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
blijkbaar heb je toch niet zo heel goed opgelet ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vind 't gewoon lomp dat je vrienden tege je moeten liegen om een prijsje omdat ze anders uitgelachen worden ![]() achja
|
![]() |
ik vind ze wel mooi, mits gedragen door de juiste persoon, ik zou er zelf geen kopen, te onpraktisch, heb wel eens een ring gekregen die je om je nagel kon doen en dat was dan zo'n punt, dat vond ik al te lastig, en het staat ook niet echt bij mij...
|
|