Advertentie | |
|
![]() |
|||
Slipknot wil bij een optreden met ingewanden van beesten gaan gooien:
Citaat:
Mijn mening over slipknot is eerder in een recentie vrij goed verwoord: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zwaktebod
||
Citaat:
Ziek. Beetje flauw hoor, "kijk ons eens shokerend zijn". ![]()
|
boeien, KISS deed het jaren geleden ook, mensen schockeren, is toch allemaal show
en over die recensie.....ik ben geen groots slipknot fan, maar die gasten kunnen wel een partij strakke muziek neerzetten zoals weinig andere bands dat kunnen, dus die recensie is nogal waardeloos
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
"Slipknot wil bij een optreden met ingewanden van beesten gaan gooien."
Ziek.. Maar je moet iets om aan meer fans te komen als je die soort muziek maakt. Ze doen maar hoor. Ik vind het allemaal goed. Zolang ze dan maar kinderen die jonger zijn dan 18 niet meer binnenlaten bij zo'n optreden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ach schijt aan dat shockeren. Er zijn zat bands die veel verder gaan.
Maar die recensie is wel een van de slechtste die ik ooit over slipknot heb gelezen. Wanneer je een recensie schrijft, haal je daarin voordelen en nadelen naar boven en blijf je niet eindeloos doordrammen op nietszeggende subjectieve meningen. En wat dat uit elkaar gaan betreft: ze nemen blijkbaar een jaartje pauze om aan hun side-projecten te werken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
joey speelde altijd al in de murderdolls hoor. Geweldig dat je met die goden kan praten zeg. het moet een eer zijn om met die mensen te praten die niet van deze wereld zijn, die niet van vlees en bloed zijn en geen lucht ademen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar goed we hadden het over slipknot (ik schakel gewoon snel over van onderwerp, vanwege mijn emoties)
||
Citaat:
![]() Maar Converge, ken je die band? Die is wel cool, beetje artistieke chaoscore
|
![]() |
Let it burn:
Rocking hardcore from New Jersey. Let It Burn blend the power of late eighties old school hardcore with a full on rock 'n roll feel. The melodic and catchy songs remind somewhat of Kid Dynamite. Their debut MCD/10" was already well received and got really good critics, but this new record defenitly puts their earlier works in the shadow. A massive production and melodies that will make shake your boottie. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Slipknot kapt ermee Troll | 17 | 04-04-2006 06:23 | |
Muziek |
slipknot namnatulco | 62 | 23-02-2006 21:30 | |
Muziek |
(wederom) Nieuw Nummer Slipknot Verwijderd | 12 | 22-04-2004 07:26 | |
Muziek |
Slipknot FabI13 | 60 | 17-02-2003 00:06 | |
Muziek |
Slipknot uit elkaar Yeah_Right | 128 | 01-01-2003 15:23 | |
Muziek |
Slipknot niet uit elkaar lees maar ff!!!!! melkunielsie | 41 | 05-10-2002 06:08 |