Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2002, 20:31
Droyd
Droyd is offline
Zoals daarnet...Ik heb gewoon zin om alles kapot te slaan maar vind het ontzettend kut...Ik heb gewoon een ruzie met mijn ouders, en ik voel me gewoon steeds maar bozer worden...zelfs al heb ik ze niet meer gezien voor een uur...het was slechts een stom gevecht ivm dat ik lui en onverantwoordelijk ben, en om eerlijk te zijn deert het me niet echt, maar toch wordt ik steeds bozer en wil gewoon op de muur slaan Het stopt gewoon niet, de razernij wordt gewoon erger...en er is nix die helpt qua afleiding...alleen als ik muziek op het luidste mogelijk zet heb ik de indruk dat het vertraagd...maar niet stopt...wat moet ik doen ik heb dit sinds onlangs plots heel erg vaak, zoals vroeger
Oud 31-08-2002, 01:41
lady_x
lady_x is offline
Je afreageren ofzo, ga een eind gaan lopen, dat lucht op. Tegen een muur slaan is nu ook niet de oplossing maar doe iets van sport of ga eens uit, ergens gaan dansen en je volledig laten gaan. Bij mij helpt dit iig. Of alleszins met iets bezig zijn om je op andere gedachten te brengen.
Oud 31-08-2002, 09:12
king112
king112 is offline
ken ikheb ik ook
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 11:11
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Je afreageren ofzo, ga een eind gaan lopen, dat lucht op. Tegen een muur slaan is nu ook niet de oplossing maar doe iets van sport of ga eens uit, ergens gaan dansen en je volledig laten gaan. Bij mij helpt dit iig. Of alleszins met iets bezig zijn om je op andere gedachten te brengen.
Helemaal mee eens. Probeer een dagschema te maken met wat je wil gaan doen. Bijvoorbeeld, ga lopen, fietsen. Ik mountainbike veel. Hoe agressiever je je eigen voelt hoe harder je gaat fietsen. Werkt zeer goed, en je conditie gaat er nog op vooruit ook. Probeer wel actief te blijven en je reacties niet weg te stoppen. Voel je jezelf agressief, trek schoenen aan, ren een paar kilometer. Afreageren door op de muur te slaan werkt niet probeer met mensen te praten waarin je vertrouwen hebt. Praat met diegene over jouw problemen. Probeer een oplossing te zoeken, is het niet vandaag dan morgen.

Veel succes ermee,

mvg,

Rob.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 13:32
miekmuis
miekmuis is offline
Ik kan soms ook vreselijk aggressief van binnen worden... als mijn ouders irritant lopen doen ofzo kan ik me echt niet inhouden en begin vreselijk te schelden.... wil dan ook dingen kapot schoppen of slaan of met dingen gaan gooien ofsow.... vrij ongezonde gedachtegang mjah...
Ik ren dan meestal naar mijn kamer zet de muziek keihard aan sla mijn kamerdeur dicht en ga meezingen of huilen...
Meestal voel ik me daarna wel weer beter. Of ik moet een vriendin of vriend bellen dat helpt vaak ook wel.
Oud 31-08-2002, 15:59
Verwijderd
dat stukje over controle verliezen, dat ken ik, maar bij mij is het niet op een agressiefe manier, eerder depressief..

misschien moet je veel gaan sporten ofow of een leuke vriendin fixen (mijn wijze woorden )
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:48
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:

of een leuke vriendin fixen
hmmmmmm...

j/k thx voor de replies tot nu toe...ik was bang dat jullie deze post eerder impulsief en dom zouden vinden (dat muur slaan enzo) maar dat valt best mee thx all
Oud 01-09-2002, 11:06
kleine wicca
kleine wicca is offline
euh.......................boksbal dan maar?

helpt hoor kan je lekker op rammen zonder dat het veel schade aanricht
Oud 01-09-2002, 13:13
Droyd
Droyd is offline
Lijkt idd de realistische oplossing
Reageren

Regels voor berichten