Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dankje voor reactie..
Ik zit bij een Psycholoog maar het helpt (nog?) geen hond Vandaag moest ik tennissen, wedstrijd. Eerste set 6-0 gewonnen (Voor degene onder ons die geen tennisregels kennen, je moet 2 sets winnen) 2e set stond ik met 4-1 voor. En toen? 2 foutjes. En Huppaaaaa Sanne wordt kwaad 4-2, 4-3..En ik geef de set af Ik sla mezelf tegen m'n benen met m'n racket Ik kras mezelf in m'n gezicht tot bloedens toe En iedereen kan het zien Ik sla met m'n racket op de grond Ik scheld mezelf uit 3e set gewonnen. Niet tevreden. Boos, agressief Daarna merk ik dat me fiets ook nog is helemaal in elkaar is getrimt. Ik weet het niet meer. Het gaat niet meer. Ik ben te agressief voor mezelf. Ik ben een gevaar voor mezelf |
![]() |
||
Citaat:
Misschien is het een idee om, als je kwaad wordt, op papier te zetten wat je op dat moment voelt, zodat je je agressie als het ware van je af schrijft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb iets van 5/6 gesprekken gehad Ik heb weer gesneden Erg wazig Maar ik voel een enorme Rust Ik heb geschreven Ik zweer het 2 kantjes vol Maar pas na dat ik mijn mes had weggelegd Was die rust er weer.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor mij ontstaat er alleen rust |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb alleen de juiste manier nog niet gevonden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Blowen --> Doe ik niet, Begin ik niet aan, En ga ik ook nooit aan beginnen. Zelfbevrediging--> Dat werkte eerst goed. Dan stelde ik voor mezelf de keus (Niet lachen ![]() Zuipen --> ![]() Wel kei bdankt voor je reacite hoor ![]() |
![]() |
|
Je hoeft je er niet druk om te maken dat je agressief bent...Ikzelf leg me erbij neer dat ik wat teveel heb...Ik lap de kritiek van andere mensen (en misschien wel van mezelf) simpelweg aan me laars...Mijn ma is ook ferm snel boos en ze durft wel eens letterlijk schoppen, zelfs nu ik reeds 17 geworden ben
![]() Ik heb haar toen op een keer in de grond gegooid, maar had toen achteraf wel veel spijt van maar het is gebeurd he... Op de bus vielen me er op een keer enkele mensen lastig...ik begon helemaal te blozen ![]() ![]() Toen ik thuis kwam heb ik ook wel deftig gesneden, voornamelijk om de dingen die me gezegd werden...maar ik ben nu al een hele tijd gestopt, en ik ben er best wel blij om ![]() Ook heb ik reeds een keer enkele mensen aangevallen toen ik straal bezopen was...ze zeiden me vanalles (negatieve shit), maar nix kon me deren omdat ik zo, zo dronken was...en toen lachte er eentje met me schoenen, (waarschijnlijk zochten ze ergens naar een van me zwakke plekken, die wegens intoxicatie niet te boven kwamen ![]() En ik bleek toen vooruit gesprongen te hebben en die gast bij zijn nek te hebben gegrepen...nagels in zijn nekvel...kon amper meer op mijn benen staan, en toen lag ik daar tussen de struiken...gelukkig lieten ze mij met rust...mijn vriend die me was komen bijstaan in mijn dwaasheid had er toen door mijn schuld wel van langsgehad ![]() Ik ga zelf naar de psycholoog enzo, maar ik denk niet dat ze degelijk helpt...ik heb meer het gevoel dat ik de dingen meer kan relativeren plots, vergeleken bij vorig jaar, toen ik moest thuisblijven voor 2 dagen daar ik een soort van woede aanval had gekregen voortkomend uit stress...toen hebben me ouders maar besloten om met iemand te gaan praten, ...althans met tegenzin...en eigenlijk, alhoewel de genoemde voorvallen dwaas en ongegrond zijn heb ik meer zelfvertrouwen gekregen, omdat ik het gevoel heb dat ik me kan verweren tegenover vroeger...op welke manier dan ook, en welke de gevolgen ook moge zijn Ik voel me tenminste beter Als in jou geval...waarschijnlijk mis jij iets...en snijden is niet echt een goeie manier om er bovenop te komen wat ik toen wel dacht ...wat houd die frustatie tegenover jezelf precies in...kan je zeggen waarom je snijd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn frustratie tegen mezelf is, dat ik niet kan zijn wat ik erg graag wil zijn. Mooi, knap, lief, spontaan. Elke keer als mij duidelijk wordt gemaakt dat ik dat niet ben, Doet het me pijn. Ik voel haat voor mezelf. Wat er ook gebeurd. Als ik verlies met tennis bijvoorbeeld, ben ik zo ontzettend kwaad op mezelf. Als ik verlies met een spelletje, als ik iets niet kan doen wat ik graag wil. Ik kan geen teleurstellingen en tegenslagen aan. Daar word ik gek van, ga ik flippen. Tsja..Het zal wel wat wazig overkomen maar ik kan het niet goed met woorden omschrijven |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
precies wat mathfreak zegt, probeer jezelf te accepteren. Kijk al wil je altijd lief zijn voor iedereen, dat kan niet. Niemand kan dat, tenzij ze er zelf compleet aan onderdoor gaan, en dat is ook niet de bedoeling. Ik heb pas geleden een boek gelezen toen ik in een depressieve periode zat over dat je jezelf een heleboel dingen aanpraat, en daar stonden dit soort dingen onder andere in. Dat je echt niet de beste hoeft te zijn en dat soort dingen.
|
Verwijderd
|
Yeah yeah dat weet ik allemaal en daar heb ik het ook allemaal met die pscyho over gehad.
Ik weet wel dat ik mezelf moet accepteren maar dat is me deze afgelopen jaren niet gelukt. Zouden al die meisjes, Die op straat nu ook zo agressief zijn, Zouden die hetzelfde hebben als ik? Ik heb al een paar meisjes gehad op MSN die me op deze topic aanspraken omdat ze het herkende. Ik ben dus niet de enige. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
Psychologie |
Spijt! Verwijderd | 35 | 19-10-2009 22:06 | |
Psychologie |
vraagje aan al diegenen die therapie hebben (gehad) farai | 73 | 26-07-2006 18:57 | |
Drugs & Alcohol |
Agressiviteit na drugsgebruik? My Info | 66 | 11-08-2004 17:44 | |
De Kantine |
Die agressiviteit van tegenwoordig :mad: Verwijderd | 45 | 04-08-2002 19:28 |