Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hoe groot is jou site? en hoeveel bezoekers heb je per dag? als je nu gewoon het een beetje uitrekent met wat speling (nu vanuitgaande dat elke bezoeker de hele site download dus). datatranfser = grootte site x bezoekers. |
![]() |
|
well ik heb 300 bezokers per dag en mijn site is redelijk groot zal ff de link geven www.halliwells-curse.tk
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je je toch ergens een (flink) goed hosting pakket moet gaan aanschaffen wil je veel dataverkeer. Tuurlijk kan je daar afspraken over gaan maken, maar geld kost het toch. Tenzij je zelf in de hosting gaat. Je kan ook een gratis server opzoeken die aan off-site image linking doet en daar alle (grote) plaatjes en andere dingen neerzet. En dat je de pagina's op je eigen, betaalde host neerzet, dat scheelt ook in bandbreedte. Dat gaat waarschijnlijk wel iets ten koste van de snelheid.
Wat je ook kunt doen is gewoon een .com (of wat dan ook) domein kopen en die, net als je huidige .tk adres laat re-directen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.cutandpastescripts.com/cg...e=213252545334 als ik daar 1000x op f5 op ram heb je er 1000 hits bij. AAlhoewel het iets precieser is omdat de teller alleen op[ de frontpage staat, maar dan nog... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ja oke 300 bezoekers of 300 hits ik denk niet dat er een idioot zich bezig houd om 1000 x op f5 drukt hoor!
![]() Ja ik ahd het al door hoor da ik moest betalen ![]() *gaat ff alle accounts optellen*350 MB of iets hoger ![]() denk je dat ik met 50€ per maand veel kan doen?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Unlimited data bestaat niet. Alles heeft limieten. Op een gegeven moment kan iets het niet meer aan. Op jouw LAN heb je ook limieten qua max GB per maand en max MB/sec. Dus unlimited is misleidend. En betekend meestal 'fair use policy'. FUP geeft je wel een bepaalde vorm van vrijheid. Zorg gewoon dat je weet hoeveel MB je per maand verbruikt en zoek dan een leuk pakket uit ergens.
|
![]() |
|
|