Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2002, 22:02
Apomes
Apomes is offline
hoi ik had een vraagje ik heb een website en ik zou die graag een .com naam willen geven maar nu vraag ik me af hoe het komt da sites met zo'n 3000 bezoekers per DAG nooit buiten data transfer is? ik heb grote sites met veel pagina's en fotos enzow en ik zou graag willen dat die nooit buiten data transfer is maar hoe doen ze dat? sorrw als je er niet aan uit kunt
Oud 26-08-2002, 22:21
Koen
Koen is offline
Door te dokken. Een data transfer limit hangt alleen maar af van hoeveel je betaald. Meer betalen = meer verkeer mogen ontvangen en versturen. Zo simpel ligt 't
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 22:51
Verwijderd
en anders,
je zet alles op betaalde host behalve foto's
die pleur je dan op een gratis host...

Laatst gewijzigd op 26-08-2002 om 23:39.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 10:03
Apomes
Apomes is offline
ja dat ik moest dokken had ik wel door en een host met unlimited data transfer? en indien niet is da duur data tranfer hoeveel ongeveer per GB?
Oud 27-08-2002, 10:30
Verwijderd
als je een betaalde host neemt, krijg je bijvoorbeeld 3 GB per maand. Voor elke MB dat je daar over komt, moet je extra betalen (bijvoorbeeld 0.03 Euro).
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 12:49
DrFreeman
DrFreeman is offline
unlimited data transfer is beetje onmogelijk , betaalbaar dan , koop je eigen server kan je 100gig per maand ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 13:19
Verwijderd
Citaat:
DrFreeman schreef:
unlimited data transfer is beetje onmogelijk , betaalbaar dan , koop je eigen server kan je 100gig per maand ofzo
dat is niet waar..
al heb je een eigen server, dan moet je die nog steeds in een serverpark plaatsen en betaal je nog steeds een x bedrag per maand, dit bedrag hangt af van je dataverkeer...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 13:54
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
Je kan ook gewoon zorgen dat je unlimited data transfer heb hoor. Gewoon goed afspreken...Als je dan afspreekt dat je gewoon voor elke MB iets betaalt, vanaf 0 gewoon al, dan heb je in princiepe oneindig. Alleen kan het dan wel een beetje duur worden, en dan heb je waarschijnlijk liever dat het gewoon na 5 gig gewoon stop is ofzo, want in je eentje dat betalen per maand zonder veel reclame inkomsten ofzoiets is niet fijn
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 14:11
McMotion
McMotion is offline
wat heeft die data limit dan met dat .com domein te maken? dat snap ik niet helemaal
Oud 27-08-2002, 15:51
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
charmedboy schreef:
hoi ik had een vraagje ik heb een website en ik zou die graag een .com naam willen geven maar nu vraag ik me af hoe het komt da sites met zo'n 3000 bezoekers per DAG nooit buiten data transfer is? ik heb grote sites met veel pagina's en fotos enzow en ik zou graag willen dat die nooit buiten data transfer is maar hoe doen ze dat? sorrw als je er niet aan uit kunt
jij bent aardig wat geld aan kwijt aan datatransfer.

hoe groot is jou site?
en hoeveel bezoekers heb je per dag?

als je nu gewoon het een beetje uitrekent met wat speling (nu vanuitgaande dat elke bezoeker de hele site download dus).

datatranfser = grootte site x bezoekers.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 18:37
Apomes
Apomes is offline
well ik heb 300 bezokers per dag en mijn site is redelijk groot zal ff de link geven www.halliwells-curse.tk
Oud 27-08-2002, 19:02
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
charmedboy schreef:
well ik heb 300 bezokers per dag en mijn site is redelijk groot zal ff de link geven www.halliwells-curse.tk
k bdoel de grootte in kbs/mbs
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 20:15
Kaboon
Kaboon is offline
Ik denk dat je je toch ergens een (flink) goed hosting pakket moet gaan aanschaffen wil je veel dataverkeer. Tuurlijk kan je daar afspraken over gaan maken, maar geld kost het toch. Tenzij je zelf in de hosting gaat. Je kan ook een gratis server opzoeken die aan off-site image linking doet en daar alle (grote) plaatjes en andere dingen neerzet. En dat je de pagina's op je eigen, betaalde host neerzet, dat scheelt ook in bandbreedte. Dat gaat waarschijnlijk wel iets ten koste van de snelheid.

Wat je ook kunt doen is gewoon een .com (of wat dan ook) domein kopen en die, net als je huidige .tk adres laat re-directen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 21:16
Verwijderd
Citaat:
charmedboy schreef:
nee, je hebt 300 hits per dag

http://www.cutandpastescripts.com/cg...e=213252545334

als ik daar 1000x op f5 op ram heb je er 1000 hits bij.

AAlhoewel het iets precieser is omdat de teller alleen op[ de frontpage staat, maar dan nog...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 10:41
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
McLaren schreef:

nee, je hebt 300 hits per dag

http://www.cutandpastescripts.com/cg...e=213252545334

als ik daar 1000x op f5 op ram heb je er 1000 hits bij.

AAlhoewel het iets precieser is omdat de teller alleen op[ de frontpage staat, maar dan nog...
lol , als we hits gaan tellen owneert me site
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 13:41
Apomes
Apomes is offline
ja oke 300 bezoekers of 300 hits ik denk niet dat er een idioot zich bezig houd om 1000 x op f5 drukt hoor!
Ja ik ahd het al door hoor da ik moest betalen en mijn site is
*gaat ff alle accounts optellen*350 MB of iets hoger
denk je dat ik met 50€ per maand veel kan doen?
Oud 28-08-2002, 14:04
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
charmedboy schreef:
denk je dat ik met 50€ per maand veel kan doen?
ja hoor, als je elke maand 50€ opspaart, dan kan je op lowlands 114 porties chickenwings met zoetzure saus kopen... ERG LEKKER!
Oud 28-08-2002, 14:36
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
McMotion schreef:

ja hoor, als je elke maand 50€ opspaart, dan kan je op lowlands 114 porties chickenwings met zoetzure saus kopen... ERG LEKKER!
Offtopic: Zou ik pannenkoeken voor kopen hoor, die vullen beter: betere prijs/kwaliteit verhouding heb geeneens chickenwings gehad, waren ze zo lekker dan? Ik vond die pizza's daar pokkeduur spaghetti scheen ook te eten te zijn

Unlimited data bestaat niet. Alles heeft limieten. Op een gegeven moment kan iets het niet meer aan. Op jouw LAN heb je ook limieten qua max GB per maand en max MB/sec. Dus unlimited is misleidend. En betekend meestal 'fair use policy'. FUP geeft je wel een bepaalde vorm van vrijheid.

Zorg gewoon dat je weet hoeveel MB je per maand verbruikt en zoek dan een leuk pakket uit ergens.
Reageren

Regels voor berichten