Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Me too ![]() ![]() Ken je R.L. Burnside? Ook een vrij oude bluesartiest, maar maakt nog steeds muziek, heeft erg mooie .. mississippi delta blues, maar ook hele vage blues, combi met electronische beats enzo.
||
Citaat:
En RL Burnside ken ik ook wat van, daar mijn vader dat vroeger luisterde ![]() Dat is overigens mooi aan een bluestopic hier, kom ik ook weer eens aan het zelf actief draaien van deze muzieksoort ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Er is inderdaad een artiest genaamd Roland, van El Fish feat. Roland (die ik tijdens het brbf te Peer in ´96 live het gezien) en dat is een bluesmuzikant. Echter, mijn Naam is ook Roland, en ik ben Drummer/houthakker/pannentrommelaar, en De posts van 86dagreed en Infaustus bedoelden dus mij, in dit geval ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
BLUEBLOTH ze hebebn een heel mooi liedje (ben spijtig genoeg de naam vergeten en vind het nergens mijn ex had het vandaar) maar was zo een hele lange intro waar de zanger tegen publiek praat en dan verder gaat het in liedje over twee mensen die in bed liggen en dan zegt hij op een bepaald moment tegen haar zo van 'je draait je rug van me af ' in elk geval het is in het engels en wie het liedje kent zal me zeker begrijpen is echt mooiste liedje (naast i want you van elvis costello als je dat ook tot blues mag meerekeken ? ) wat ik ooit gehoord heb
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
A Silver Mt. Zion - 13 Blues for Thirteen Moons suvórov | 10 | 07-02-2008 00:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Blues we like colour | 2 | 23-02-2007 12:12 | |
Muziek |
blues Gary X | 24 | 23-05-2005 11:58 | |
Films, TV & Radio |
Muziek uit blues brothers Carriteras | 2 | 08-04-2004 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Writing the Blues sublime | 1 | 03-04-2003 08:16 | |
Muziek |
Talkin' Al Kida Blues (Dan Bern) mcsun | 0 | 07-03-2003 13:57 |