Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() is egt een superleuke band!!! ze zijn op zig niet egt heel bekend, hier in de regio haarlem wel maar daar komen ze ook vandaan... ze staan op lowlands omdat ze een essent award hebben gewonnen ofzow en dat komt denk ik omdat hun demo bij veel mensen in de muziekindustrie goed gevallen is, maar 'in t land' zijn ze nog niet egt bekend ofzow... maar iedereen moet ze wel gaan zien want ze zijn leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat moet ik met die laatste opmerking?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, een keer een optreden van DOA in de Baroeg. Ook een handjevol mensen... Het was wel heel leuk dat de band het publiek heel persoonlijk bij hun show ging betrekken (Dit in de zin van een hand geven, praatje maken ed), dat doen ze tegenover een mannetje of 150 toch wat minder snel denk ik...
|
ik vind het kut voor de band als niemand uit z,n dak gaat ...en dat geld zeker als de band vet is ...pas in den haag op de klein festifalletje met Naop ging niemand uit z,n naat omdat ze de band niet konden , maar toch die band rockte uit de pan gewoon . en na hun kwamen backfire en toen was het vette mosh en shit .... maar ik moet eerlijk toe geven dat naop strakker speelde ZONDE
|
![]() |
|
![]() |
Dat het bij de Sheer in Dio zo rustig was is niet gek: T is introductie in Nijmegen, dus andere mensen hebben sowieso geen zin om ergens naartoe te gaan als er allemaal studentjes staan. Verder zijn die studenten gebonden aan hun groep. En vooral: Er is de hele avond/nacht zoveel te doen in Nijmegen, en de afgelopen week te doen geweest (ook in de Dio) dat niemand zin heeft om om 9 uur al naar zo'n bandje te gaan kijken. En als ze echt goed zijn zouden er heus wel meer mensen gaan kijken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
afgelopen jaar in t theater bij Thé Lau, zaal was voor 1/3e deel (170-180 mensen) gevuld, misschien bewust om meer sfeer te creëren, beviel mij iig wel goed. 10 is idd wel heel erg weinig
||
Citaat:
Wel slecht als ze in Den Haag hun grotere lokale bands nie kennen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Forumregels - fetisjes fizzle-fluffy | 467 | 26-11-2015 21:14 | |
Studeren |
Auditietips! Verwijderd | 30 | 14-08-2015 21:15 | |
Muziek |
Geluidsoverlast bij concerten Trimm Trabb | 23 | 30-05-2010 23:50 | |
Muziek |