Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Shit ik spoorde niet ![]()
||
Citaat:
maar ze maken wel zelf muziek hoooor... ze doen niet alleen maar rare dansjes.... maargoed... hoelang is dat nou al geleden? ik denk zoon 5 jaar... ik ben in die 5 jaar toch echt andere wegen ingeslagen...
|
*jeugdsentiment!!!!!!*
![]() idd, al die happy harcore shit, 4 tune fairytales, 2 borthers on the 4th floor, dune (blijft leukkk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ben nog steeds wel happy hardcore fan eigenlijk ![]() ![]() ![]() en ik vond gala-freed from desire ook heel gaaf ![]() ![]() ![]()
|
Ik luister supervaak kinderen voor kinderen, maarja die vind ik niet fout, die vind ik gewoon leuk
![]() Foute nummers... ow van de Spice girls, die nummers luister ik nog wel eens als ik in een jeugdsentimenten-bui ben.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik luisterde altijd naar de spice Girls
Ik was er gek van.. Al die jongens bij ons zaten midden in de hardcore/gabberscene weet je wel allemaal zo'n aussi aan en dan maar hakken... ik had echt zowiets van: okay what ever.. (op de manier dat een 9 jarig iemand dat zou zeggen he)
|
Nadeel is dat je niks van die happy shit enzow kan downloaden zonder dat er een of andere trance remix van is gemaakt, of een dj *vul hier een debiele kutnaam in* eraan heeft lopen kloten, Wil ik eens herrineringen ophalen flip ik hier achter me pc vandaan!
|
De muziek
![]() Edit/ Om eerlijk te zijn geleidelijk, in de 1ste aussi dragende nepgabber ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 22:29. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah Thunderdome 6 was de eerste (destijds 'coole' ) muziek die ik kocht, maar een cassettebandje
![]() En later nog Thunderdome cd 9 gekocht, mijn broer kocht toen 7 en 10. Daarnaast natuurlijk Happy Hardcore (deel 3) en andere crap kopieerde ik op cassettebandjes (zoals Nightmare in Rotterdam)...Heb ik trouwens nooit afgeluisterd ![]() Wat een ontiechelijk foute muziek was dat ![]() Heb ook mn hele jeugd Queen geluisterd, maar da's niet fout ![]() ![]() En Kinderen voor Kinderen niet te vergeten ;P ik begon geloof ik met deeltje 10....Maar dat was voor mn hardcore tijd. Was overigens geen gabber. Nee, echt niet ![]() Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 22:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 |