Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2002, 20:05
tacidvs
tacidvs is offline
Wie kan me helpen met het in orde krijgen van waypoints voor UT? Levels bouwen gaat nu aardig, 't is dat ik een stomme videokaart heb, maar die waypoints...
Oud 23-08-2002, 12:16
Hellracer
Hellracer is offline
euh ik heb wel iets maar dan moet ik het hier neer typen want ik ben de website kwijt waar ik de tekst heb gedownload. Moet ik de tekst hier neer zetten ??????????
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 19:48
Carn
Carn is offline
daar is geheid een tutorial over te vinden ergens
Oud 24-08-2002, 11:15
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Hellracer schreef:
euh ik heb wel iets maar dan moet ik het hier neer typen want ik ben de website kwijt waar ik de tekst heb gedownload. Moet ik de tekst hier neer zetten ??????????
graag

Punt is een beetje, dat ik de theorie die aangehangen moet worden wel vat, maar er gaat telkens iets mis bij het compilen ofzo. Ook als je levels van de makers bekijkt, blijkt dat die met zéér weinig wp's toekunnen, wat ik gek vind. Die bots komen vaak helemaal nergens bij mij.
Oud 24-08-2002, 12:05
Hellracer
Hellracer is offline
bedoel je een wp voor je zelf of voor de die bots???
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 10:26
tacidvs
tacidvs is offline
Als we het over 'waypoints' hebben, navigationpoints in de editor, vraag ik me toch af waarom je denkt dat ík die nodig heb Nee, voorde bots dus.
Oud 27-08-2002, 15:04
Verwijderd
Voor assault?

Of bedoel je botpaths?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 16:13
tacidvs
tacidvs is offline
OK

Ik probeer gewoon die achterlijke beesten aan het werk te krijgen, dat ze rondrennen en spul verzamelen. In DM/LMS.
Oud 27-08-2002, 19:36
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
OK

Ik probeer gewoon die achterlijke beesten aan het werk te krijgen, dat ze rondrennen en spul verzamelen. In DM/LMS.
Ok, ik weet de basic dingen van mappen af en dit is niet al te moeilijk.

Open het actor menu, ga dan naar PathNode. Die moet je in je map plaatsen (je weet wel hoe dat moet neem ik aan?). Als je er genoeg geplaatst hebt moet je even je map rebuilden. En dan de nodes aanzetten zodat je ze kan zien.
Rechtsklik op de viewport die je gebruikt (bovenste balkje, naast de T F S & icoontjes). Ga naar View > Show Paths. Dan zie je een bende lijnen in je viewport verschijnen. Die lijnen volgen de bots (powerups/wapens/ammo verbinden die lijnen ook zoals pathnodes). Zorg dat alles goed verbonden is en test hem met bots erin (gebruik evt. spectator mode om te kijken of je bots ergens vastlopen).
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 12:10
tacidvs
tacidvs is offline
hm, ik zal de bots een op godlike zetten, dan zijn ze ook stukken beweeglijker. Nog iets waar mijn levels onder lijden volgens mij, het zijn vaak kronkelende structuren, geen overzicht. De bots zien geen tegenstander en gaan lopen suffen. Dat word weer lekker werken...

Bedankt, dat van die lijntjes wist ik nog niet.
Reageren

Regels voor berichten