Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vond het echt een rare situatie.. en als ik t overnieuw zou kunnen doen, zou ik er denk ik ook niet meer aan beginnen
|
Jazeker, ik zou die twee personen ook echt als twee verschillende personen zien. Dat ze toevallig familie zijn zou me helemaal niks uitmaken. Natuurlijk is het wel vervelend de hele tijd met je ex geconfronteerd te worden, maar ja.. life sucks en love conquers all.
|
![]() |
Doet me beetje denken aan zo'n soap.. dat zo'n vrouw eerst wat met een man heeft, dan met zijn vader, en dan met zijn broer..
![]() Ikzelf zou toch wel heel erg verliefd moeten zijn wil ik iets beginnen met een broer (of zus) van een ex..
|
ik heb weleens met de broer van een van me exen gehad maar om het nou een van me exen te noemen is een beetje onzin want met de jongen had ik vroeger alleen maar een soort school verkering en met de broer kreeg ik een beetje echt verkering..
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Liefde & Relatie |
Begrijp je dit....?? Sweetheart | 2 | 19-02-2002 12:52 |