Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2002, 12:00
Pharmacon
Pharmacon is offline
Voor mij zijn dat mensen die je in een pit duwen teriwjl je er niet om gevraagd hebt, en bezopen mensen in diezelfde pit....
Kben al es een stukje tand kwijtgeraakt....
Oud 30-08-2002, 12:04
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
stagedivers
Oud 30-08-2002, 12:05
Nate
Nate is offline
1) Mensen die een pit proberen te bouwen waar geen pit was, is, of komt

2) Mensen die op en neer staan te springen (ja sorry, da's bij bijna elk concert, maar dat vind ik zó debiel)

3) Mensen met spike-dingen (armbanden, vooral). Dat zijn al de meest loze en belachelijke dingen op aarde maar welke randebiel doet ze nou aan naar een concert? 'T is niet tof om mensen opzettelijk pijn te gaan zitten doen ofzo. Laat ze thuis, als je ze moet dragen

'K probeer me stiekem nergens aan te ergeren bij de meeste concerten, maar dat lukt dus niet altijd
Oud 30-08-2002, 12:05
dreadje
dreadje is offline
Bij een concert staan waar jij relaxt naar de band wil kijken en luisteren en dat er dan van die adhd-figuren naast/achter je staan die zodra het nummer wat 'harder' wordt iedereen omver gaan duwen...bleh
Of als ze met van die bezwete lichamen tegen je aan staan omdat het zo druk is...ik weet het..als het druk is kan je daar nix aan doen maar daar kan ik me ook aan irriteren..
En aan mensen die heel erg agressief doen in een pit..dus expres slaan/schoppen en keihard duwen..dus dat het geen dansen meer is...(en daar heb ik helemaal een hekel aan bij skaconcerten als je gewoon relaxt wil skanken en sommige idioten denken dat ze bij slipknot staan..nix tegen slipknot hoor..maar wel zo'n morshpit bij een skaconcert )
Oud 30-08-2002, 12:06
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
stagedivers
jup, + bier-gooiers en mensen die zelf niet in d epit staan, maar het wel geweldig vinden om anderen in te sleuren.
Oud 30-08-2002, 12:13
Rioto
Als mensen gaan springen GATVERDAMME wat heb ik daar een hekel aan ....maar het coole eraan is als duw je er 1 vallen er een hele rij!

vooral bij agnostic front ergerde ik me echt de tyfus eraan fuck off .

gewoon moshen als een banaan .
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:

gewoon moshen als een banaan .
Whaha.. wat een vergelijking
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 12:27
Verwijderd
ik erger me niet want ergeren is zo onzinnig...

het enige wat me wel eens lichtelijk irriteert is als dr zo een suerlange jongen rechtvoor me gaat staan..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 12:28
Verwijderd
ja en trouwens.. als je je zo gigantisch irriteert aan mensen die gaan springen, dansen of een pit bouwen moet je niet naar ene concert gaan lijkt me

dat gebeurt daar namelijk wel eens
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 12:31
Nate
Nate is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ja en trouwens.. als je je zo gigantisch irriteert aan mensen die gaan springen, dansen of een pit bouwen moet je niet naar ene concert gaan lijkt me

dat gebeurt daar namelijk wel eens
Oh, ik vind dansen alleen maar positief eigenlijk, en een pit is ook leuk daar waar de pit is/moet zijn. Vind springen gewoon kinderachtig.

Enneh, joh, beetje ruim denken, springen erger ik me misschien aan, maar wellicht vind ik het concert 't wel waard om daartussen te staan?
Oud 30-08-2002, 12:35
Verwijderd
- mensen die achter de pit een mini-pit gaan beginnen
- mensen die achteraan gaan crowdsurfen
- mensen die op de muziek tussen twee bands in gaan moshen en crowdsurfen
- gothics
-mensen die de bandnaam gaan roepen maar de bandnaam verkeerd uitspreken (zie pukkelpop bij nofx...)
-mensen die naar voren/achteren lopen en niet uitkijken voor de medemens

zoiets...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 12:39
Rioto
Citaat:
independancy wanted schreef:

jup, + bier-gooiers en mensen die zelf niet in d epit staan, maar het wel geweldig vinden om anderen in te sleuren.
Ja die biergooiers zijn echt baklappen gotver ik krijg vol eenbiertje in m,n zij in de pit bij american head charge gvd dat voelt toch niet lekker
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 12:51
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Maypole schreef:

Ja die biergooiers zijn echt baklappen gotver ik krijg vol eenbiertje in m,n zij in de pit bij american head charge gvd dat voelt toch niet lekker
idd. Dat doen ze maar lekker bij een optreden van Normaal, hoor
Oud 30-08-2002, 13:16
the exploding boy
the exploding boy is offline
mensen die denken dat, omdat je toch dicht op elkaar staat, je wel even aan mij mag gaan zitten *perongeluk*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 13:28
Kazanka
Kazanka is offline
-biersmijtende vandalen
-120 kg wegende zwaargewichten die met bezweet lichaam tshirtlooz een poging doen om over je heen te springen
-frans-spreekkende lui die met sigaar tussen de anderen staan
Oud 30-08-2002, 13:46
Pharmacon
Pharmacon is offline
ja, mensen met sigaretten (kheb nix tegen rokers, maar wel als ze met een peuk rond lopen te zwaaien in een volgepakte tent of zaal)
Oud 30-08-2002, 14:00
Verwijderd
Mensen die niet vanuit de pit gaan crowdsurfen maar helemaal achteraan beginnen, zodat je hele tijd schoenen in je nek krijgt6 en niet meer op de muziek kunt letten
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:02
dystopia
dystopia is offline
Als 't afgelopen is
Oud 30-08-2002, 15:01
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
*slechte artiesten

*jongetjes en meisjes van 15 die voor et eerst naar een concert mogen en dan ontzettend stoer proberen te doen met een joint of een peuk en altogroepsgedrag

*agressieve (dronken?) mensen

*slecht bier
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:10
Verwijderd
Ik erger me aan mensen die te agressief zijn, en slaan omdat ze willen slaan. Zo'n concert zien ze dan als een excuus

Voorbeeld: http://home-2.tiscali.nl/~hdw07631/downloads/Marcel.mp3

Dit was een jaar geleden bij less than jake, ik stond toen linksvooraan. Deze kerel stond naast mij iedereen te meppen, iemand anders die ik via het internet had ontmoet had deze opnames gemaakt en kende die marcel ook weer

Het was trouwens in de melkweg

Echt luisteren, het is een leuk stukje
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:11
substantial
substantial is offline
- mensen die op het verkeerde moment of plek een pit proberen te bouwen
- de shagerijnige koppen van de security
- mensen die niet gaan skanken maar stijf stilstaan en dan nog eens gaan zeiken als je per ongeluk op hun tenen staat
- als er geen interactie is tussen artiest en publiek (incubus )
- als een artiest veel te laat komt, of veel te vroeg stopt
of beide
Oud 30-08-2002, 15:24
Upior
Upior is offline
Oh jezus man als je je ergert aan een pit moet je gewoon niet gaan. Klaar. (ff in het algemeen)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:25
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Stagedivers,ik laat ze gewoon vallen hoor.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:28
Rioto
heel het publiek moet gaan moshen dat is het vets want dan kan je teminste echt los gaan . nu moet je gaan rekening houden met mensen die er niks van moeten hebben ...dan heb ik het over die irritanten ventjes helemaaal vooraan
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:32
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Upior schreef:
Oh jezus man als je je ergert aan een pit moet je gewoon niet gaan. Klaar. (ff in het algemeen)
ehm, nou, soms is het wel erg onnodig en ongepast om een pit te bouwen en gebeurt het toch, damn, dan doe ik dus ook mee

ergernissen..

* mensen met ontbloot & bezweet bovenlijf die gaan stagediven of crowdsurfen (ook over het algemeen trouwens..)

* stagedivers van +150kg

* kutkiddo's die perse voorraan moeten staan en uit de weg gaan zodra er een crowdsurfer of stagediver aankomt

* biergooiers

* overdreven in het wild rondspringende mensen.. doe toch iets nuttigs.. en als je dan zonodig wilt rondspringen, doe het dan in de pit, dan weet je tenminste zeker dat je er zelf ook van langs gaat krijgen

* spikebanden e.d.

* crowdsurfers met vieze modderkisten

etc.

Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 15:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2002, 15:35
Nate
Nate is offline
Citaat:
Upior schreef:
Waarom? Is het verplicht om een pit te bouwen bij een concert dan? Je hoeft toch niet op dezelfde manier als iedereen uit je dak te gaan bij een concert?

Naja, zal wel aan mij liggen
Oud 30-08-2002, 15:35
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
dreadje schreef:
En aan mensen die heel erg agressief doen in een pit..dus expres slaan/schoppen en keihard duwen..dus dat het geen dansen meer is...(en daar heb ik helemaal een hekel aan bij skaconcerten als je gewoon relaxt wil skanken en sommige idioten denken dat ze bij slipknot staan..nix tegen slipknot hoor..maar wel zo'n morshpit bij een skaconcert )
mja dat mag wat mij betreft dus wel, zolang het ook gepast is..
bij een hardcoreband bijvoorbeeld hoef je niet allemaal rustige mensen te verwachten..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 16:07
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
zoenende mensen voor je neus

lange mensen voor je neus ()

zeikerds.

Slaperig publiek

Slecht geluid.

Leuk topic!
Oud 30-08-2002, 16:13
Upior
Upior is offline
Citaat:
Nate schreef:

Waarom? Is het verplicht om een pit te bouwen bij een concert dan? Je hoeft toch niet op dezelfde manier als iedereen uit je dak te gaan bij een concert?

Naja, zal wel aan mij liggen
Nee maar waarom zouden de mensen die dat wel willen doen rekening moeten houden met mensen die het niet doen? Het gebeurt toch gewoon vooraan en als dat je niet bevalt dan ga je gewoon ergens anders staan. SIM-PEL.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 16:16
Nate
Nate is offline
Citaat:
Upior schreef:

Nee maar waarom zouden de mensen die dat wel willen doen rekening moeten houden met mensen die het niet doen? Het gebeurt toch gewoon vooraan en als dat je niet bevalt dan ga je gewoon ergens anders staan. SIM-PEL.
Als 't nou eens was zoals jij zei, no problem. Meestal is die pit niet alleen vooraan. Ik sta vaker wel in de pit dan niet, maar als ik dan een keer ergens achterin een biertje drink, dan wil ik ook niet dat een paar dikke gasten die geen zin hebben om naar voren te lopen een pit om mij heen gaan zitten bouwen. Denk dat dat ook wel sim-pel is.
Oud 30-08-2002, 16:39
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Maypole schreef:
heel het publiek moet gaan moshen dat is het vets want dan kan je teminste echt los gaan . nu moet je gaan rekening houden met mensen die er niks van moeten hebben ...dan heb ik het over die irritanten ventjes helemaaal vooraan

Jezus,kan jij nog ergens anders over praten.
Nouw sorry maar ik sta ook vaak vooraan,en ik vind het ook niet fijn om om de paar sec een kist in mn rug te krijgen ofzo,niks mis met een pit maar die pit hoeft niet alles en iedereen omzich heen mee te sleuren.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 16:39
dr martens
dr martens is offline
Ik heb een scheithekel aan stagedivers en crowdsurfersenuh voor de rest mensen met bier of peuken In de pit dat is altijd geheid nat of een brandgat
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 16:40
dr martens
dr martens is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Dat lijkt me nou echt het ultieme concert
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 17:20
Built to last
Built to last is offline
Untruee mensen op truee concerten zuigen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 17:27
Rioto
Citaat:
dr martens schreef:

Dat lijkt me nou echt het ultieme concert
zekerzzzz
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 17:38
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Built to last schreef:
Untruee mensen op truee concerten zuigen.
Oud 30-08-2002, 17:39
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Jezus,kan jij nog ergens anders over praten.
Nouw sorry maar ik sta ook vaak vooraan,en ik vind het ook niet fijn om om de paar sec een kist in mn rug te krijgen ofzo,niks mis met een pit maar die pit hoeft niet alles en iedereen omzich heen mee te sleuren.
idd...in de pit staan ook vaak onwijs sterke/agressieve figuren die je keihard meppen, echt leuk is dat als je zelf klein en slap bent
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:

Oh, ik vind dansen alleen maar positief eigenlijk, en een pit is ook leuk daar waar de pit is/moet zijn. Vind springen gewoon kinderachtig.

Enneh, joh, beetje ruim denken, springen erger ik me misschien aan, maar wellicht vind ik het concert 't wel waard om daartussen te staan?
wrom is springen nou weer kinderachtig? Ik ben veels te klein en slap om in de pit te gaan staan, lig dan elke 5 seconden op de grond.. been there.. niet leuk auw.. dus ja, dan ga ik maar springen.. en bovendien vind ik het er cool uitzien als een hele zaal tegelijk springt

en ik wou zeggen dan moet je ook niet zeiken, als je het waard vind.. maar ja, dr wordt in dit topic naar gevraagd dus zal ik mn mond maar houden
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 17:56
Nate
Nate is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

wrom is springen nou weer kinderachtig? Ik ben veels te klein en slap om in de pit te gaan staan, lig dan elke 5 seconden op de grond.. been there.. niet leuk auw.. dus ja, dan ga ik maar springen.. en bovendien vind ik het er cool uitzien als een hele zaal tegelijk springt

en ik wou zeggen dan moet je ook niet zeiken, als je het waard vind.. maar ja, dr wordt in dit topic naar gevraagd dus zal ik mn mond maar houden
Ik vind het 't waard, maar erger me d'r toch aan, kan toch

Marreh. Ik snap wel wat je bedoelt, kijk, ik kan springen al niet eens bijhouden soms Ben ook niet zo breed en sterk enzo. 'T leuke van de pit is dat ik dan toch niet makkelijk te raken ben
Oud 30-08-2002, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:

Ik vind het 't waard, maar erger me d'r toch aan, kan toch

Marreh. Ik snap wel wat je bedoelt, kijk, ik kan springen al niet eens bijhouden soms Ben ook niet zo breed en sterk enzo. 'T leuke van de pit is dat ik dan toch niet makkelijk te raken ben
Nja.. ik wordt terwijl ik niet eens in de pit sta al geregeld omver geknald, of net neit omver geknald.. laat staan als ik dr in ga..

Maar sowieso heb ik daar een angst zitten, met menigtes waarin je geen controle meer hebt.. je wordt dan alle kanten op geslingerd en ik vind dat echt heel eng.. Ben al een keer in paniek geraakt bij Deftones dat het begon en iedereen begon te bewegen. Kvind massa's gwoon al beetje eng, laat staan als je geen controle meer hebt.. dus blijf ik toch altijd buiten de pit, ookal lijkt het me soms heerlijk..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:09
Lager-Lout
Lager-Lout is offline
ik erger me dood aan van die losertjes die voor et eerst naar een concert gaan, de zijkanten strak naar beneden kammen en een hanekammetje in het midden nemen omdat ze dan denken dat ze erbij horen, die moet je midden in de pit gooien!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:17
punxnotdead
punxnotdead is offline
ik erger me aan die kindjes die vooraan gaan staan bij een concert en als je er dan tegenaan geduwd word door de massa achter je. dat ze jou dan verschrikkelijk boos aankijken
Oud 30-08-2002, 18:22
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
Ufke schreef:

-mensen die de bandnaam gaan roepen maar de bandnaam verkeerd uitspreken (zie pukkelpop bij nofx...)
uhm hoe spreek je nofx uit? ?? dat vraag ik me altijd af want iedereen zegt dat anders...
Oud 30-08-2002, 18:22
Synonym
Synonym is offline
- mensen die middenin het 'gewone publiek' nog een neppit gaan bouwen... (die lui die dus niet in de normale pit durven)
- als er een lange jongen/meisje voor me staat
- als er steeds mensen heen en weer lopen voor jouw neus onder het concert

ff voorbeeld van lowlands:

ik stond vooraan bij Nickelback (vond ik trouwens echt goed) en komt een kwartiertje van te voren nog zo'n meisje aangelopen en wurmt zich er tussen alla: ik pas er eigenlijk niet meer tussen maar ik ben zo egoïstisch dat ik dat toch doe en dan nog snel even voor iemand anders ga staan. En loopt daarna te verkondigen hoe erge fan ze wel niet is van Nickelback...
grrrr
Oud 30-08-2002, 18:24
Nate
Nate is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Nja.. ik wordt terwijl ik niet eens in de pit sta al geregeld omver geknald, of net neit omver geknald.. laat staan als ik dr in ga..

Maar sowieso heb ik daar een angst zitten, met menigtes waarin je geen controle meer hebt.. je wordt dan alle kanten op geslingerd en ik vind dat echt heel eng.. Ben al een keer in paniek geraakt bij Deftones dat het begon en iedereen begon te bewegen. Kvind massa's gwoon al beetje eng, laat staan als je geen controle meer hebt.. dus blijf ik toch altijd buiten de pit, ookal lijkt het me soms heerlijk..
Je comprends.. Ik vind 't ook maar niets als 't publiek bijvoorbeeld massaal begint te dringen naar voren als 't begint. Vaak heb ik ook zoiets van, whiej, een pit, en dan sta ik erin en dan hmm

Magoed, ik heb me wel naar m'n zin altijd op concertjes. Er is zo'n handig iets tegen meeste ergernissen: bier
Oud 30-08-2002, 18:27
Nate
Nate is offline
Citaat:
punxnotdead schreef:

uhm hoe spreek je nofx uit? ?? dat vraag ik me altijd af want iedereen zegt dat anders...

nooèfèks doe ik altijd maar...
Oud 30-08-2002, 18:34
punxnotdead
punxnotdead is offline
oja en ook nog an die dronken mensen die midden in de nacht op pinkpop midden in het publiek gaan liggen slapen
en mensen in rolstoelen die niet op de rolstoeltribune maar midden in het publiek gaan staan
Oud 30-08-2002, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:

nooèfèks doe ik altijd maar...
nofffkkks

nooèfèks is toch de echte uitspraak? ja ik hoorde billie joe het net ook zeggen in interview
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:

Je comprends.. Ik vind 't ook maar niets als 't publiek bijvoorbeeld massaal begint te dringen naar voren als 't begint. Vaak heb ik ook zoiets van, whiej, een pit, en dan sta ik erin en dan hmm

Magoed, ik heb me wel naar m'n zin altijd op concertjes. Er is zo'n handig iets tegen meeste ergernissen: bier
Ik probeer me dr gewoon over heen te zetten meestal... maar lukt ook niet altijd hoor..

Zoals wanneer tijdens Incubus p Lowlands allemaal mnesjes voor je neus zich giga staan te vervelen omdat ze op Korn wachten en jij daardoor op een gigantich kutte manier staat
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 19:15
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
stagedivers
doe je dat zelf nooit dan?
Reageren

Regels voor berichten