Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- mensen die achter de pit een mini-pit gaan beginnen
- mensen die achteraan gaan crowdsurfen - mensen die op de muziek tussen twee bands in gaan moshen en crowdsurfen - gothics -mensen die de bandnaam gaan roepen maar de bandnaam verkeerd uitspreken (zie pukkelpop bij nofx...) -mensen die naar voren/achteren lopen en niet uitkijken voor de medemens zoiets... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
-biersmijtende vandalen
-120 kg wegende zwaargewichten die met bezweet lichaam tshirtlooz een poging doen om over je heen te springen -frans-spreekkende lui die met sigaar tussen de anderen staan
|
Verwijderd
|
Ik erger me aan mensen die te agressief zijn, en slaan omdat ze willen slaan. Zo'n concert zien ze dan als een excuus
![]() Voorbeeld: http://home-2.tiscali.nl/~hdw07631/downloads/Marcel.mp3 Dit was een jaar geleden bij less than jake, ik stond toen linksvooraan. Deze kerel stond naast mij iedereen te meppen, iemand anders die ik via het internet had ontmoet had deze opnames gemaakt en kende die marcel ook weer ![]() Het was trouwens in de melkweg ![]() Echt luisteren, het is een leuk stukje ![]() |
![]() |
|
- mensen die op het verkeerde moment of plek een pit proberen te bouwen
- de shagerijnige koppen van de security - mensen die niet gaan skanken maar stijf stilstaan en dan nog eens gaan zeiken als je per ongeluk op hun tenen staat - als er geen interactie is tussen artiest en publiek (incubus ![]() - als een artiest veel te laat komt, of veel te vroeg stopt of beide ![]()
||
Citaat:
![]() ergernissen.. * mensen met ontbloot & bezweet bovenlijf die gaan stagediven of crowdsurfen (ook over het algemeen trouwens..) * stagedivers van +150kg ![]() * kutkiddo's die perse voorraan moeten staan en uit de weg gaan zodra er een crowdsurfer of stagediver aankomt * biergooiers * overdreven in het wild rondspringende mensen.. doe toch iets nuttigs.. en als je dan zonodig wilt rondspringen, doe het dan in de pit, dan weet je tenminste zeker dat je er zelf ook van langs gaat krijgen ![]() * spikebanden e.d. * crowdsurfers met vieze modderkisten ![]() etc. Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 15:36. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Naja, zal wel aan mij liggen
||
Citaat:
bij een hardcoreband bijvoorbeeld hoef je niet allemaal rustige mensen te verwachten.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jezus,kan jij nog ergens anders over praten. Nouw sorry maar ik sta ook vaak vooraan,en ik vind het ook niet fijn om om de paar sec een kist in mn rug te krijgen ofzo,niks mis met een pit maar die pit hoeft niet alles en iedereen omzich heen mee te sleuren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en ik wou zeggen dan moet je ook niet zeiken, als je het waard vind.. maar ja, dr wordt in dit topic naar gevraagd dus zal ik mn mond maar houden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Marreh. Ik snap wel wat je bedoelt, kijk, ik kan springen al niet eens bijhouden soms ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar sowieso heb ik daar een angst zitten, met menigtes waarin je geen controle meer hebt.. je wordt dan alle kanten op geslingerd en ik vind dat echt heel eng.. Ben al een keer in paniek geraakt bij Deftones dat het begon en iedereen begon te bewegen. Kvind massa's gwoon al beetje eng, laat staan als je geen controle meer hebt.. dus blijf ik toch altijd buiten de pit, ookal lijkt het me soms heerlijk.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
- mensen die middenin het 'gewone publiek' nog een neppit gaan bouwen... (die lui die dus niet in de normale pit durven)
- als er een lange jongen/meisje voor me staat ![]() - als er steeds mensen heen en weer lopen voor jouw neus onder het concert ff voorbeeld van lowlands: ik stond vooraan bij Nickelback (vond ik trouwens echt goed) en komt een kwartiertje van te voren nog zo'n meisje aangelopen en wurmt zich er tussen alla: ik pas er eigenlijk niet meer tussen maar ik ben zo egoïstisch dat ik dat toch doe en dan nog snel even voor iemand anders ga staan. En loopt daarna te verkondigen hoe erge fan ze wel niet is van Nickelback... ![]() grrrr
||
Citaat:
![]() Magoed, ik heb me wel naar m'n zin altijd op concertjes. Er is zo'n handig iets tegen meeste ergernissen: bier ![]()
|
oja en ook nog an die dronken mensen die midden in de nacht op pinkpop midden in het publiek gaan liggen slapen
![]() en mensen in rolstoelen die niet op de rolstoeltribune maar midden in het publiek gaan staan
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals wanneer tijdens Incubus p Lowlands allemaal mnesjes voor je neus zich giga staan te vervelen omdat ze op Korn wachten en jij daardoor op een gigantich kutte manier staat |
![]() |
|
|