Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2002, 14:31
JJzD
JJzD is offline
heej,

ik kom net uit de stad en ik werd constant aangesproken dioor mensen die van de andere kant van de straat kwamen
zelfs mensen die ik een half jaar geleden 5 min gezien heb op een verjaardag.
daarnaast word ik op een festival herkend tussen de 12.000 bezoekers als een vriend van 6 jaar terug terwijl ik hartstikke veranderd ben
als laatste weet de hele school wie ik ben.

het kan niet aan mijn gedrag of kleding stijl liggen want dat is elke dag anders
en voor 1 fdagje raar doen onthouden mensen je niet lijkt me.
miss omdat ik me soms niet bepaald als muurbloempje gedraag

blijkbaar hbe ik iets wat mensen opvalt en blijven herinneren.

1 ben jijzelf ook zo'n persoon??
2 waar denk je dat het aan ligt dat sommigen gewoon altijd herkend worden ook al heb je ze maar even gezien

grtz
JJ
Oud 29-08-2002, 14:46
Rioto
ehmm niet echt last van teminste op school dan ...alleen bij hc shows mag het wel is voorkomen dat ik herkent word
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 18:16
kleine wicca
kleine wicca is offline
haha nee niet echt...........hep wel een apar keer te horen gekregen hey jij weet waarschijnlijk niet meer wie ik ben, maar jij bent toch......en jij woon toch daar en daar? HUH denk ik dan wie BEN jij??? maar ik dat als je dat wel hebt, dat je toch veel contacten legt en de mensen over je praten (dus iets anders dan roddelen hoor!)
Oud 29-08-2002, 18:20
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Zelf ben ik een erg onopvallend persoon, qua karakter. Maar mensen schijnen me wel altijd te herkennen. Of door mijn lengte, of door mijn kledingstijl soms...
Oud 29-08-2002, 18:26
DarkCat
DarkCat is offline
Ik HAAAT het als mensen van vroeger me herkennen.. ik doel dan vooral op de mensen die ik nooit gemogen heb en ik blij ben dak ze nooit meer zag

Tsja ik weet niet bij mij verschilt het wel..
Oud 29-08-2002, 18:49
Verwijderd
Neej, mensen vergeten mij vaak juist.. dat ze me niet meer herkennen, kweet ut ook niet.. Sommige mensen ben ik echt al 100x aan voorgesteld, en elke keer stellen ze zich weer opnieuw voor..

Mja.. tis lang niet bij iedereen zo hoor. Had op Lowlands bijv. juist weer dak een jongen tegenkwam, die ik voor het laatst had gezien op LL daarvoor en die me nog gewoon herkende! Mn naam zelfs wist! Kvoelde me vereerd..

Het komt ms ook wel omdat ik zelf weer extreem goed ben in hoofden van mensen te onthouden en alles, daardoor ken ik altijd meer mensen dan dat mensen mij kennen zeg maar...

Maar hoe het komt.. tsja.. Sommige mensen hebben gewoon van die bepaalde trekjes.. een bepaald loopje, of een bepaalde houding of een bepaald hoofd dat blijft hangen.. Maar soms heb je ook gewoon van die dagen dat je ineens heel veel mensen tegenkomt die jou allemaal herkennen enzow..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 19:00
Winner
Winner is offline
Oh... ehmm, ik geloof niet dat ik erg markant ben. Ik ben bang dat na mijn examen iedereen me meteen weer vergeet uit mijn klas.
Reageren

Regels voor berichten