![]() |
|
![]() |
ach hou toch op en ga gewoon verder op het onderwerp. dit zijn van die loze dingen waar je gewoon geen aandacht aan moet schenken... onzin.
verder is het een leuk verhaaltje. ik zou het zelf nooit doen. maar ik heb het ook een keer meegemaakt in zwitserland in een matratschenlager. en het waren zelfs ook nog nederlanders. en overdag met de ramen open. dus ik vond ze iets wat raar. maarja, ik heb zoiets van dat ze het zelf moeten weten. ik had er zeker geen last van. je doet maar. en niet dat ik meteen aan me zelf ging zitten ofzo maar ik heb er gewoon geen last van gehad. maar als ik met een stel vrienden om n kamer zou liggen zou ik het zelf niet doen. maar bij allemaal onbekenden ja, dan is het denk ik iets makkelijker. lijkt mij.... maar ja, maagd spreekt dus ik weet het niet zeker of het zo is. xm
|
Ik word geil van vlaams dus hoort vlaams op dit forum. Meer meer meer!!!!!!
POWER TO THE BELGEN!!!!!!!!!! ![]() ![]() *'I'he Prophet, die zelf overtuigd amsterdammer is*
|
![]() |
Grappig
![]() Mijn nichtje (1 jaartje jongen dan ik ben) had vroeger wat probleempjes met het ontmaagd worden.. Toen gingen we een keer met wat vriendin in een vakantie huisje. Haar vriend was er en de mijne, en een vriendin van mij had ook haar vriend mee. We lagen dus met z'n zessen op zolder en voor ik het wist zag ik de schaduw van mijn nichtje gaan zitten, zich vervolgens uitkleden (heel voorzichtig) en toen haar vriend... En toen begonnen ze, en bezig dat ze waren... mijn god... Ik keek de andere kant op en zag die vriendin van mij ook met haar vriend vrijen... en tja, wat voor iets beters had ik toen kunnen doen dan ook met mijn vriend te vrijen? Hehe, iedereen was de volgende ochtend stil, want blijkbaar wist iedereen het van elkaar, maar ja, dan valt er weinig te lachen he... ![]() Ook een keer op vakantie, met mijn vriend, een vriendin en haar vriend. We sliepen in twee tentjes en mijn vriend wilde heel graag vrijen... ik durfde niet zo goed, was bang dat we gehoord zouden worden. Ineens begon het keihard te regenen, en toen durfde ik wel.. De volgende ochtend vertelde ik dat voorzichtige aan het andere meisje, en wat bleek... ze hadden précies hetzelfde gedaan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend heeft twee vrienden en de een heeft een vrienden. Die twee vrienden en de vriendin gingen in een tentje slapen ergens (weet ik veel, Lowlands ofzo) en overdag zaten die twee vrienden met elkaar te praten maar ondertussen zat die vriendin heel "onopvallend" haar vriend af te trekken (onder/achter de slaapzak, weet ik veel). Die andere jongen had dus wel een idee maar dacht dat ze dat toch niet zouden doen als hij er bij was dus hij zei maar nix. Later bleek het dus wel zo te zijn...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Vriend of vriendin die niet nederlands is Poepkind | 59 | 25-10-2006 19:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
Wat is een legale reden om aan de noodrem te trekken? Eurydice | 44 | 29-08-2003 21:29 | |
Lifestyle |
[Daar issie weer!:] Wat voorn opmerkingen heb jij allemaal te horen gekregen... Verwijderd | 364 | 18-04-2003 09:58 | |
Seksualiteit |
De passie van liefde en seks Sol-v | 15 | 06-11-2002 13:14 |