Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb net ook dr martens gekocht, alleen dan van die half lange volgens mij ik heb nog nooit van die hoge gezien mja. ze zijn ong. 10 cm boven m'n enkel en zijn rood. het model wat iedereen heeft duss alleen dan tog weer net iets anders, of wat iedereen had heo je het maar wil zeggen.
|
![]() |
|
kep ook ooit dr martins gehad en die vink nog steeds kewl maar ze passuih nie zo goed onder die broeken die ik nu draag (vind ik dan...
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik weet nog steeds niet welke kleur ik wil ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ghe, mijn doc martins waren lekker gratis.
Lichtblauw, halfhoog, met zo'n krantenknipselpatroon ![]() Gekregen van iemand met waanzinnig rijke ouders, nadat ze ze een keer of drie heeft aangehad en had besloten dat ze niet fijn zaten. [edit] Ik moet trouwens zeggen dat m'n kisten veel fijner lopen dan de docs. [/edit] Laatst gewijzigd op 10-09-2002 om 11:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En kleurtjes zijn idd hip. Ik heb hele mooie gifgroene kuitlaarzen gezien (Doc's uiteraarsch) met prikkeldraad en een beetje zwart. Maar die zullen wel heel belachelijk duur zijn, ik durfde niet op het prijskaartje te kijken ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
lonsdale love all colors DreamQueen | 100 | 12-01-2005 20:41 | |
Algemene schoolzaken |
Geen LONSDALE! E Che Guevara | 73 | 14-12-2004 21:56 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 | |
Lifestyle |
Welke schoenen draag jij als.. Shah of Blah | 117 | 27-11-2003 12:03 |