Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Owkeej....
*voelt zich niet aangesproken* ![]() ![]() ![]() Nee dat was een grapje ![]() (Na 3 weken 's nachts leven krijg je een beetje een raar gevoel voor humor ![]() Maargoed, ik zou inmiddels ook een topic kunnen openen met een opmerking "hey jongens zijn echt totaal niet trouw, vinden jullie ook niet??" Ik heb ook het nodige meegemaakt, maar ik weet wel dat zulke opmerkingen bestwel weinig zin hebben. Tuurlijk zijn niet alle meisjes net zoals de meisjes die jou bedrogen hebben ![]() Ik ga dit topic sluiten, omdat ik het een opmerking vind die onterecht generaliserend is. Van mij mag je nog wel een topic openen met een stelling als "mensen zijn niet trouw" trouwens. Ik vind namelijk dat je niet kunt zeggen dat alleen jongens of alleen meisjes niet trouw zijn. Over of mensen trouw kunnen zijn (in hun hart of qua daden) vind ik op zich nog wel een interessante discussie. groetjes, Alicia |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wel of niet met hem doorgaan? snuvvel | 23 | 08-09-2004 17:29 | |
Liefde & Relatie |
het is uit op een vage manier :( en ik weet niet of het juist is evenzondernaam | 18 | 05-07-2004 18:20 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
meurtre malgré tout -(orbje)- | 2 | 01-03-2004 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |