Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat licht er aan wta je verstaat onder goed zittend haar. De een vind dat de ander zijn haar altijd goed zit terwijl diegene dat juist zelf niet vind omdat die gewoon wat anders wilde met z'n haar.
Tsja, het lijkt dus maar zo.
||
Citaat:
![]() Nee, dat geldt echt niet altijd. Zo kan het voorkomen dat jijzelf vind dat je haar mooi zit en dat iedereen anders dat ook vind... Het is niet zo'n ruim begrip zoals 'knap'. Als je zegt 'dat haar zit goed', kijken de mensen vanuit andere ogen. Ik weet dat dit heel wazig klinkt, maar denk er maar eens over na. |
![]() |
|
Nouja, uitzonderingen daargelaten uiteraard.
Maar uhm, meestal is het wel zo dat als je tegen iemand zegt "jouw haar zit echt altijd goed, hoe doe je dat toch?" Dat diegene dan zegt "mijn haar zit echt niet altijd goed hoor" Dan vind ij dus van wel en die ander niet. En die ander vind vaak bij iemand anders het haar altijd goed zitten. Uhm, met andere woorden: Ik denk dat er maar weinig mensen ijn die hun haar altijd goed vinden zitten, en ik dnek dat er altijd mensen zijn die dat altijd goed zittende haar niet goed vinden zitten..... ![]() Volgens mij snap ik je wel ofzow ![]()
||
Citaat:
Het verwardt me ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als voltooid deelwoord is het wel 'ik ben verward' geloof ik ![]()
|
![]() |
Ik denk dat het komt doordat je die persoon met dat kapsel gewend bent. Het staat daarom dus ook. Er zijn idd van die mensen die hebben gwn wonderhaar... Is ook irritant, dan denk je: zat mijn haar ook maar zo... Maar je kan er nix aan doen...
(voor esmee en epd: Het is: het verwart me, "het" is 2e persoon enkelvoud, net als "jij". Dat schrijf je altijd met -t. Het is idd onvoltooid tegenwoordige tijd. Voltooid deelwoord is met een -d van verwarD, (de r zit niet in 't kofschip), als in: je hebt me verward. Get it?) (*voelt zich wijs* ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het begrip van een treinreiziger Verwijderd | 3 | 20-10-2006 10:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[godsdienstpsychologie] Waarom geloven? proycon | 50 | 17-06-2005 08:55 | |
De Kantine |
om welke situatie lag jij helemaal in een deuk? Goeniegoegoe | 77 | 17-12-2004 08:14 | |
Beleidszaken |
Ban Otis en bertbart Pan Am | 115 | 06-11-2004 23:25 | |
Psychologie |
Eisen stellen aan personen in je omgeving... Gothic | 5 | 04-12-2002 18:16 | |
ARTistiek |
eens verliefd, altijd verliefd... Chloe Siere | 6 | 03-09-2001 20:53 |