Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2002, 20:40
D-sire
D-sire is offline
Ik heb geen internetverbinding op mijn pc en dat ligt aan de proxy-instellingen. Wat zijn dat precies en hoe stel je ze in zodat ik wel verbinding krijg?
Oud 22-08-2002, 20:45
Koen
Koen is offline
Een proxy server is een computer ergens in de wereld. Jij vraagt een pagina op, de proxy server haalt die pagina dan binnen, en stuurt 'm door naar jou.

Je kan je proxy server instellen in je browser, in IE zit het onder extra -> internet-opties -> verbindingen -> lan instellingen. Waarschijnlijk moet je daar je proxy uitschakelen om je probleem op te lossen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 21:07
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Let wel, als je een proxyserver aanzet tijdens het forummen is de kans (redelijk) groot dat je gebanned wordt of gewoon niet kan forummen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:
Een proxy server is een computer ergens in de wereld. Jij vraagt een pagina op, de proxy server haalt die pagina dan binnen, en stuurt 'm door naar jou.
Eventjes een toevoeging: Je hoeft niet per se een proxyserver te gebruiken. Je kunt ook gewoon direct de pagina opvragen. Maar het voordeel van een proxyserver is dat die server de pagina's die vaak bezocht worden (door andere mensen) in z'n geheugen opslaat, zodat hij ze niet eerst helemaal hoeft op te zoeken, maar ze meteen aan jou kan doorsturen. Hierdoor win je (meestal) snelheid, doordat de proxyserver bij je eigen provider staat.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 22:18
Koen
Koen is offline
Citaat:
steventenhave schreef:

Eventjes een toevoeging: Je hoeft niet per se een proxyserver te gebruiken. Je kunt ook gewoon direct de pagina opvragen. Maar het voordeel van een proxyserver is dat die server de pagina's die vaak bezocht worden (door andere mensen) in z'n geheugen opslaat, zodat hij ze niet eerst helemaal hoeft op te zoeken, maar ze meteen aan jou kan doorsturen. Hierdoor win je (meestal) snelheid, doordat de proxyserver bij je eigen provider staat.
Met als nadeel dat je (bijvoorbeeld) op een Forum nieuwe replies kan missen, omdat de oude file gewoon weer uit het cache van de proxyserver gehaald wordt, en je de nieuwe replies niet kan zien zonder te refreshen.

Een proxyserver biedt dus niet alleen maar voordelen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 02:42
ZeepSopje
ZeepSopje is offline
Citaat:
Dreamzy schreef:
Ik heb geen internetverbinding op mijn pc en dat ligt aan de proxy-instellingen. Wat zijn dat precies en hoe stel je ze in zodat ik wel verbinding krijg?
Man! Heh???!
Je hebt GEEN internetverbinding en je kan nu wel een topic hier openen???!! Dus je hebt WEL internetverbinding!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 04:25
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
ZeepSopje schreef:

Man! Heh???!
Je hebt GEEN internetverbinding en je kan nu wel een topic hier openen???!! Dus je hebt WEL internetverbinding!!!!!!
kep ook een pc ZONDER i-net verbinding en ik kan ook een topic openen (of in dit geval replyen op jou) ... oftewel waarschijnlijk heeft ie nog een andere pc in huis waar hij wel mee kan internetten.. (HEEEEEEEEEEEEEE )
Oud 25-08-2002, 10:08
Koen
Koen is offline
Citaat:
ZeepSopje schreef:

Man! Heh???!
Sommige mensen hebben meerdere Pc's in huis. Denk dus eerst even na voor je zo'n reactie plaatst aub.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 23:08
ZeepSopje
ZeepSopje is offline
Citaat:
Koen schreef:

Sommige mensen hebben meerdere Pc's in huis. Denk dus eerst even na voor je zo'n reactie plaatst aub.
Uhhmm, NEE! Maak ik zelf wel uit JA??!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 23:08
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
ZeepSopje schreef:

Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 06:11
MaakUt
MaakUt is offline
durf nee te zeggeN!
Oud 03-09-2002, 10:47
Beyoned
Beyoned is offline
maybe zijn er ook nog mensen die wel vrienden hebben of kan je je dat niet voorstellen ZeepSopje

LOL
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 12:00
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
maybe zijn er ook nog mensen die wel vrienden hebben of kan je je dat niet voorstellen ZeepSopje

LOL
tsss nou LOL hoor...! hiehiehie.
als je nou even naar boven leest dan zie je dat Koen begon met een uitlokkerige reactie.. maargoed dan begin jij ineens over vrienden? een onderwerp wat helemaal niet van toepassing is? tss dat noem ik nou nog eens nutteloos.. en nee jij moet een toffe gozer zijn in je kamer, daar zal je vast ook veel vrienden hebben ondanks je handicap
Oud 03-09-2002, 15:18
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
ZeepSopje schreef:

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten