Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2002, 17:50
Verwijderd
Wat zouden jullie aan je vriend geven, als je hem eens gewoon wil verassen met een lief kadootje. Of wat heb je zelf weleens gekregen, ik hoop dat jullie leuke ideeen hebben!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2002, 18:19
lady_x
lady_x is offline
(het is cadeautje en niet verassen maar verrassen!)
Ik ben niet zo iemand die graag iemand verrast maar eens heb ik een parfum gegeven, een andere keer een boek. Ik zelf heb eens een beertje gekregen, en een roos.
Het zijn de kleine dingen die het doen vind ik, de waarde die jij eraan geeft.
Ik zou bijvoorbeeld een schilderij/tekening/affiche maken, die signeren en die geven.

Laatst gewijzigd op 20-08-2002 om 19:09.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
haha, ja das een goeie, k heb zelf ook geen flauw idee. nooit. k heb zelfs mijn vriend nog nooit wat gegeven, simpel weg omdat k geen flauw idee heb wát ik moet geven!!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:30
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Lief kaartje

Me ex stuurde ik een heeeel lief kaartje met:
Ik heb me suf gezocht naar de juiste woorden wat je voor me betekent

en aan de binnenkant

ALLES!!

vond ie echt heeeeel leuk
Oud 21-08-2002, 11:36
PardonMe
PardonMe is offline
tja ik vind dat ook altijd lastig hoor, een cadeautje..
mijn vriend is vrijdag jarig dus moest ik ook uit op cadeautjes..
Ik heb nu een leuk fotolijstje gekocht en daarin heb ik een kleine collage van foto's van mij gedaan.. ziet er gewoon heel leuk uit!
en een lief knuffeltje; een beetje met een hartje in zn armen die in een hangmatje ligt.. (kan je op het raam plakken bijvoorbeeld)
(Wel echt iets meisjesachtig, maar ook weer zooooo lief!!)

als je hem zomaar, zonder reden iets wilt geven, zou ik denken aan een leuke foto van jezelf of jullie samen.. Of maak een collage van verschillende foto's; jij alleen, jullie samen, hij alleen
Of een lief kaartje (In cadeaushops heb je vaak wel van die kleine kaartjes, meer pasjes (net zo groot als je pinpas) met lieve tekstjes en dingetjes erop, kan hij in zn portemonnee, achter zo'n doorzichtig plasticje, doen, ziet ie vaak, want geld heb je toch vaak nodig!)
Of een leuk paar sokken (van Liefde is... bijvoorbeeld of Tijgetje *Winney the pooh* of net maar wat voor leuks ze hebben..)

De kleine dingen zijn gewoon vaak het leukst.. Het lijkt er niet op of je hem wilt "kopen" maar het is gewoon een leuk gebaar dat je hem lief vindt en om m geeft

Laatst gewijzigd op 21-08-2002 om 13:57.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 18:00
sunflouwer
sunflouwer is offline
een leuke cd ofzo
een mooie boxer
een leuk lampje
gewoon iets wat ie vaak kan gebruiken en wat leuk is om te krijgen, maar dat ie niet meteen met een enorm schuldgevoel zit
Oud 21-08-2002, 19:09
punkyfish
punkyfish is offline
Gekregen:
  • kettinkjes
  • cd's
  • armbandjes
  • groot knuffelbeest, die hij in meisjesvorm van mij heeft gekregen
  • kindersurprise-ei
  • bioscoopje
  • rozen
en volgens mij nog wel meer, maar ben ik vergeten...

Gegeven:
  • boxershort
  • groot knuffelbeest
  • kettinkjes
  • worker van Undeclinable op Paaspop
  • cd
  • aftershave
  • uitvergrote foto in lijstje
  • boek met onze love story *grijnst* is nog niet af, was eigenlijk voor zijn verjaardag morgen, maar ik ben natuurlijk weer te laat begonnen...
Oud 21-08-2002, 19:54
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
sunflouwer schreef:
een leuke cd ofzo
een mooie boxer
een leuk lampje
gewoon iets wat ie vaak kan gebruiken en wat leuk is om te krijgen, maar dat ie niet meteen met een enorm schuldgevoel zit
Hopen dat ik wat zinvols krijg zeg, wat een ZOOI! Ga lekker de economie aanzwengelen over de rug van je partner ofzo? Mmmm, misschien durven ze niet te zeggen dat ze het niet leuk vinden om dat soort dingen te krijgen? Kan me niet voorstellen dat je daar vrolijk van wordt.
Oud 22-08-2002, 14:34
sunflouwer
sunflouwer is offline
Citaat:
tacidvs schreef:

Hopen dat ik wat zinvols krijg zeg, wat een ZOOI! Ga lekker de economie aanzwengelen over de rug van je partner ofzo? Mmmm, misschien durven ze niet te zeggen dat ze het niet leuk vinden om dat soort dingen te krijgen? Kan me niet voorstellen dat je daar vrolijk van wordt.
weet je waar de maatschappij niet vrolijk van wordt? van mensen zoals jij, die niets anders dan bagger uit hun mond krijgen. Ik hoop voor je dat iemand zoals jij ooit eens een vriendin krijgt, want niemand kan natuurlijk aan jou geweldig eisen lijst voldoen. dikke darm van een nog dikkere koe!
Mijn vriend vind dit toevallig wel leuk! en ik geef het toch niet aan jou, aan jou zou ik nog niet eens een halve hondedrol willen geven.
Ik geef ook alleen maar een tip, daar is dit topic voor bedoeld, en als je toch niets nuttigs kan plaatsen, plaats dan niks,
onbezonnen persoon
Oud 22-08-2002, 16:48
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
sunflouwer probeerde te schrijven:

Weet je waar de maatschappij niet vrolijk van wordt? van mensen zoals jij, die niets anders dan bagger uit hun mond krijgen. Ik hoop voor je dat iemand zoals jij ooit eens een vriendin krijgt, want niemand kan natuurlijk aan jouw geweldig eisenlijst voldoen. Dikke darm van een nog dikkere koe!
Mijn vriend vind dit toevallig wel leuk! En ik geef het toch niet aan jou, aan jou zou ik nog niet eens een halve hondedrol willen geven.
Ik geef ook alleen maar een tip, daar is dit topic voor bedoeld, (geen komma-en) als je toch niets nuttigs kan plaatsen, plaats dan niks,
onbezonnen persoon[b].

Sorrie, maar ik zal nu eens een paar dingen verzinnen die ik wél leuk vind, goed?
  • ontbijt op bed
    iets wat ik nodig had in een persoonlijke uitvoering
    mooi boek, nuttig boek, geen roman o.i.d
    persoonlijk gemaakt t-shirt met iets leuks erop dat alleen wij herkennen
Oud 22-08-2002, 16:50
ZHAzha
ZHAzha is offline
We hebben een foto van onze vakantie die we beiden SUPER mooi vinden.. we staan er samen heel leuk op enzo...
DUS toen mijn vriendje lief aan het werk was heb ik die foto uitvergroot en in een lijstje gestopt.. leuk ingepakt en hij was er super blij meej

HEt zijn juist de kleine dingetjes.

Af en toe neemt hij een roos mee of een lief kaartje.. of iets wat ik graag wil hebben bijv. pas een enkelbandje enz..
Een x zat ik op school.. en toen ik thuis kwam lagen er 100!!! rozen op mijn kamer

*zucht* I am in love
Oud 22-08-2002, 17:08
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:
We hebben een foto van onze vakantie die we beiden SUPER mooi vinden.. we staan er samen heel leuk op enzo...
DUS toen mijn vriendje lief aan het werk was heb ik die foto uitvergroot en in een lijstje gestopt.. leuk ingepakt en hij was er super blij meej

HEt zijn juist de kleine dingetjes.

Af en toe neemt hij een roos mee of een lief kaartje.. of iets wat ik graag wil hebben bijv. pas een enkelbandje enz..
Een x zat ik op school.. en toen ik thuis kwam lagen er 100!!! rozen op mijn kamer

*zucht* I am in love

oohh lief

(zucht....*baalt dat haar vriend niets van romantiek weet*)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 09:52
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

oohh lief

(zucht....*baalt dat haar vriend niets van romantiek weet*)
hahah die van mij wel
Oud 23-08-2002, 09:59
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:

hahah die van mij wel

'k merk ut
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 15:42
Verwijderd
Heb mijn ex ( jaja EX...!) paar week geleden een kaartje gegeven en hem bedankt dat hij er voor me was en daarbij een sluetelhanger ( 2 miniatuurhandboeien )
Had hem toen gevraagd bij me te zijn, en /uiteindelijk/ istie gekomen.. heb toen volgende dag kaartje+ aan zn broer gegeven ( hij kreeg het een week later pas.. majah)
Hij hefet tegeniemand anders gezegd dat hij het kaartj eheel er lief vond en hij draagt de sleutelhanger overal waar hij gaat.. dus hoe lullig hij ook doet ik weet dat het voor hem wle iets betekend.
Swel lief.
Ik heb van hem een ketting gekregen, we hadden net twee week, krijg ik een ketting van iets van 120 piek
Waar een sterretje aan hangt, heel erg mooi en betekent ook nu nog heel veel voor me. En evrder gewoon de kleine dingetjes die ik me altyd zal bliujven herinneren
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 18:21
the_conquer
the_conquer is offline
hoi

een set handboeien en een blinddoek, het is misschien iets minder romatisch enzo, maar toch reken maar dat je hem de volgende keer een groot plezier doet.

Maar goed, een ketting is altijd wel leuk jah

groeten

the conquer
Oud 23-08-2002, 19:29
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
the_conquer schreef:
een set handboeien en een blinddoek, het is misschien iets minder romatisch enzo, maar toch reken maar dat je hem de volgende keer een groot plezier doet.
grapjas
Oud 01-09-2002, 14:00
Tox
Tox is offline
Alle cadeaus van de gene die je leukt vind zijn lief, van een paar sokken tot een bos met 100 rozen.

Persoonlijk vind ik iets doen met zijn tweeen als verassing (gewoon iets ondernemen) veel leuker dan een cadeautje.
Oud 01-09-2002, 14:21
girl18
girl18 is offline
Gekregen:

10 zelfs meer Kettingtjes

Bloemen

Lampje met bloemetjes erin met water en een klein mini kaarsje

Kaartjes

8 Beertjes

en nog veel meer spulletjes

Gegeven:

10 kettingtjes