Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriend vind dit toevallig wel leuk! en ik geef het toch niet aan jou, aan jou zou ik nog niet eens een halve hondedrol willen geven. Ik geef ook alleen maar een tip, daar is dit topic voor bedoeld, en als je toch niets nuttigs kan plaatsen, plaats dan niks, onbezonnen persoon
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Sorrie, maar ik zal nu eens een paar dingen verzinnen die ik wél leuk vind, goed?
|
We hebben een foto van onze vakantie die we beiden SUPER mooi vinden.. we staan er samen heel leuk op enzo...
DUS toen mijn vriendje lief aan het werk was heb ik die foto uitvergroot en in een lijstje gestopt.. leuk ingepakt en hij was er super blij meej ![]() HEt zijn juist de kleine dingetjes. Af en toe neemt hij een roos mee of een lief kaartje.. of iets wat ik graag wil hebben bijv. pas een enkelbandje enz.. Een x zat ik op school.. en toen ik thuis kwam lagen er 100!!! rozen op mijn kamer ![]() *zucht* I am in love
||
Verwijderd
|
Citaat:
oohh lief ![]() (zucht....*baalt dat haar vriend niets van romantiek weet*) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb mijn ex ( jaja EX...!) paar week geleden een kaartje gegeven en hem bedankt dat hij er voor me was en daarbij een sluetelhanger ( 2 miniatuurhandboeien
![]() Had hem toen gevraagd bij me te zijn, en /uiteindelijk/ istie gekomen.. heb toen volgende dag kaartje+ aan zn broer gegeven ( hij kreeg het een week later pas.. majah) Hij hefet tegeniemand anders gezegd dat hij het kaartj eheel er lief vond en hij draagt de sleutelhanger overal waar hij gaat.. dus hoe lullig hij ook doet ik weet dat het voor hem wle iets betekend. Swel lief. Ik heb van hem een ketting gekregen, we hadden net twee week, krijg ik een ketting van iets van 120 piek ![]() Waar een sterretje aan hangt, heel erg mooi en betekent ook nu nog heel veel voor me. En evrder gewoon de kleine dingetjes die ik me altyd zal bliujven herinneren ![]() |
![]() |
|
![]() |
hoi
een set handboeien en een blinddoek, het is misschien iets minder romatisch enzo, maar toch reken maar dat je hem de volgende keer een groot plezier doet. ![]() Maar goed, een ketting is altijd wel leuk jah groeten the conquer
|
Alle cadeaus van de gene die je leukt vind zijn lief, van een paar sokken tot een bos met 100 rozen.
Persoonlijk vind ik iets doen met zijn tweeen als verassing (gewoon iets ondernemen) veel leuker dan een cadeautje.
|
Gekregen:
10 zelfs meer Kettingtjes Bloemen Lampje met bloemetjes erin met water en een klein mini kaarsje Kaartjes 8 Beertjes en nog veel meer spulletjes Gegeven: 10 kettingtjes Kaartje 2 Beertjes Boxershort Kado,s en nog veel meer spulletjes
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #89 Verwijderd | 498 | 12-08-2008 20:27 | |
Liefde & Relatie |
Type jongens darkpsycho_666 | 194 | 05-08-2005 22:49 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic Verwijderd | 411 | 06-01-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil het goed maken maar hoe? cagie | 14 | 11-09-2003 23:17 | |
Psychologie |
zich zelf omlaag halen.. Rosie | 7 | 21-06-2002 18:30 | |
Seksualiteit |
wat is het meest romantische dat je vrien(in) ooit voor je heeft gedaan? MissBi@tch | 17 | 26-05-2002 17:28 |