Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2002, 15:17
NoLimitz
NoLimitz is offline
Vroeger durfde ik nooit in me kamer te slapen, ik had altijd het gevoel dat ik niet alleen was en dat iemand me bekeek. Soms zag ik dan een soort van schaduw niet een geest zoals in films. ik zag alleen de omtrek van een persoon maar geen duidelijke details. omdat me ouders zich hier zorgen over maakte stuurde ze me naar verschillende kinderpsychologen (zon kamer met allemaal speelgoed) en het riag,,deze probeerde er allemaal achter te komen waarom ik zo bang was.

Omdat niets hielp is me moeder uiteindelijk naar een paragnost gegaan. ik was toen ongeveer 12 en had echt geen idee wat paranormaal enzo inhield. Na afloop van zon gesprek deed ze altijd me aura zogezegd schoonmaken.toen ik haar vertelde dat ik niet durfde te gaan slapen in me kamer omdat ik altijd d8 dat er iemand naar me keek vertelde ze me dat er altijd 3 geesten/mensen op me kamer waren, waarvan er 2 vertrokken als ik bang werd. Als 12 jarig ventje schrok ik me natuurlijk dood en werd in het begin alleen maar banger. tevens vertelde deze vrouw aan mij en me moeder dat ze kon zien aan me dat ik ook paranormaal begaafd was...ze vertelde me dat schimmen en aura;s lang niet door iedereen gezien konden worden..daavoor d8 ik altijd dat iedereen dit kon. Nu wist ik dus wel de oorzaak waarom ik zo bang was maar had nog steeds geen oplossing, wanneer iemand verteld dat er 3 geesten in je kamer zitten dan word je daar niet vrolijker van..de oplossing voor mij was om gewoon al die zogenaamde paranormale gaves te blokken. natuurlijk ging dit niet zomaar maar naar een tijd was ik niet bang meer. nu heb ik zo nu en dan nog weleens dat ik wat zie maar lang zo erg niet meer als vroeger, aura;s zie ik alleen nog wanneer ik me in de klas bijvoorbeeld dood verveel.

Nu ik een paar jaar ouder en wijzer ben wil ik terugkomen op me zogenaamd oude niveau..is dit te trainen of heeft dit ook met leeftijd te maken. vroeger was ik doodsbang wanneer ik een aura of schim zag maar nu ben ik er steeds meer door gefasineerd.
Advertentie
Oud 11-09-2002, 16:05
legatus
legatus is offline
Citaat:
Omdat niets hielp is me moeder uiteindelijk naar een paragnost gegaan.
Is jouw moeder ook paranormaal ingesteld -- ze hoeft het niet te zijn, maar er wel [sterk] voor geinteresseerd?

Citaat:
of schim zag
Zag jij deze schimmen alleen vanuit je ooghoeken?

Citaat:
zie ik alleen nog wanneer ik me in de klas bijvoorbeeld dood verveel.
Merkwaardig.
Oud 11-09-2002, 17:05
Angelic
Angelic is offline
Ik heb precies hetzelfde als jij aleen is het bij mij nu aleen nog maar 10000x erger geworden
Oud 11-09-2002, 17:41
pe
pe is offline
Het kan zijn dat jullie hier dromen over gekregen hebben. Dan kunnen die dromen informatie hebben over wat je het beste kunt doen. Die kun je posten: hier of op www.whiteshadow.nl of op www.jotin.nl Dan kan ik ze proberen uit te leggen.

Verder zouden jullie als je dat wilt ook zelf naar een paragnost kunnen gaan. Voor het geval je er geen weet of niet kunt betalen, heb ik wel een adresje. Stuur dan een mail naar pe@whiteshadow.nl
Oud 11-09-2002, 18:31
kitana
kitana is offline
Hoi NoLimitz,

Ik denk dat die "gave" vanzelf weer terug komt als jij er
weer voor open gaat staan. Je hebt het toen verdrongen
omdat je er bang voor was. Misschien moet je wat oefenen
(in b.v aura's zien) maar dan zal het vast wel weer terug komen.
Oud 13-09-2002, 01:17
sneez
sneez is offline
Citaat:
Zag jij deze schimmen alleen vanuit je ooghoeken?
Legatus, ik heb dat wellis (schimmen in ooghoeken) jij weet wat t is ??

En aura's zie ik ook wellis (denk ik weet niet hoe ze er precies uitzien) maar als de leraar een verhaal verteld van +- 30 mins en ik kijk alleen naar zn hoofd.. (alles om me heen word dan vaagjes) dan zie ik echt duidelijk een soort randje om hem heen. (als in die iconen van jezus) dan kijk ik weer 'normaal' en dan is t weg ..

Regels voor berichten