Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb ook eens zoiets gehad. We zouden met een groepje op vakantie gaan, en er was maar 1 persoon boven de 18. Hij zou de vakantie boeken en we hebben allemaal de aanbetaling aan hem gegeven, zodat hij het kon betalen. toen we een poosje later aan hem de papieren van de geboekte vakantie vroegen, had hij altijd een excuus. Toen hebben we het reisbureau opgebeld, en bleek dat hij die vakantie dus nooit geboekt had en het geld in zijn eigen zak gestoken. Toen hij ons niet terug wilde betalen, zijn we maar naar de politie gegaan, en uiteindelijk hebben we toen wel ons geld teruggekregen. Ik weet niet of dit bij jou zin heeft, maar misschien kan je t proberen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Je zegt dat je gebeld en gesmst hebt, heb je daar dan reacties op gehad? Zo ja, wat zei ze dan?
Je weet toch waar ze woont? Misschien is face to face confronteren? Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Volgens mij geldt dat trouwens alleen voor automatische incasso's, dat je het weer terug kunt laten boeken ![]() |
![]() |
|
tnx voor alle reacties
![]() op het moment dat de vakantie geboekt was, was ik hoofdboeker. alleen de hoofdboeker kan gegevens wijzigen, de reis betalen, de reis annuleren enz enz. toen ik mijn gegevens telefonisch heb veranderd in die van K. , werd ik uit het bestand verwijderd, en wordt de nieuwe persoon (K. dus) aangewezen als hoofdboeker. ik ben dus niet meer degene die de reis kan annuleren. toevallig werd mijn vader gister zwaar pissed over de hele situatie en zei dat ik een sms moest sturen, dat als ik voor vrijdagavond het geld niet zou hebben, er maatregelen zouden komen. gironummer er nog een keer bij.. kreeg ik een sms terug dat ik niet hoefde te dreigen, en alleen de factuur maar door te sturen. ik terug gestuurd dat ik hem vanmiddag zou sturen en wat haar emailadres was, en of zij dan het geld overmaakt. krijg ik terug: denk je dat het geld me op de rug groeit ofzo? je wacht maar! ik weer terug gestuurd: je hebt al 5 weken de tijd gehad om geld op te sparen, en er bestaat ook zoiets als lenen. dus kreeg ik een sms of ik gestoord was en maar moest wachten... *zucht* ik word er een beetje moe van... ![]()
|
Er is 1 voordeel: je hebt dus wel contact met C.
Ik heb ook ooit veel geld aan iemand geleend ![]() Gelukkig smst zijy nog wel terug. Misschien kan je eens langsgaan. Toon dan ook wat begrip, ga niet eisen dat je het geld morgen wilt hebben etc. Maak dan afspraken, bijvoorbeeld: op die datum wil ik de helft van het geld, en op die datum de hele som, zoiets. Of regel het zo dat ze geld van haar ouders (ofzo) leent, zodat JIJ je geld in ieder geval al hebt. Wel jammer dat het plan van zo'n leuke vakantie, zo rot moet aflopen.. Succes!
|
Jezus, ik zou echt kwaad worden!
Ik zou samen met je vader naar de ouders van C gaan. Zeggen dat je al vijf weken op het geld wacht en het geen stijl vindt. Ook dat je nu meteen het geld wil hebben (hallo, het is maar 180 euro, dat heeft zij of hebben haar ouders echt wel) of dat je anders naar de politie stapt ofzo. Is het een busreis? Anders wacht je haar gewoon op bij de bus waar ze vertrekt ![]()
|
tis idd een busreis
![]() ghehe... nee, maar tis gewoon echt een kutsituatie.. en wat roos zegt, ik heb idd nog contact met C. maar na 5 weken, ik bedoel.. ik heb mijn best gedaan om het zo snel mogelijk voor ze te regelen, kunnen zij wel wat terug doen, toch? en het geld moet ik eigenlijk van K. krijgen... en die ken ik niet *wil haar niet kennen ook, maar dat terzijde* ik weet niet waar ze woont... alhoewel, dr adres staat hier, en laten we nou net navigatie hebben ![]() maar goed, tis dus een beetje een dilemma, eerst die factuur maar sturen dan, en met mn vader overleggen... hou jullie wel op de hoogte!
||
Citaat:
Kopie van factuur maken en kopie doorsturen En schrijf een brief met daarin de punten dat je al 5 weken wacht, dat haar smsen dit en dat zeggen enz, en stuur aangetekdn op en hou zelf kopie. Zet ook dat je betaling wilt tegen * vul datum in* en dan heb je misschien wel ergens een poot om op te staan en is er officiele briefwisseling...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoe krijg ik geld terug voor 'gratis' toestel? Verwijderd | 19 | 25-07-2016 00:10 | |
Software & Hardware |
Hoe zet ik alles terug in normale stand? Mellissa.Kuran | 3 | 06-03-2015 23:18 | |
Liefde & Relatie |
help!! wat moet ik doen hoe krijg ik haar terug?? gammo96 | 5 | 10-01-2015 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Hoe krijg ik iemand terug waar ik wat mee heb gehad?? Sunshine93 | 14 | 14-01-2009 16:41 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
hoe krijg ik mijn [table] wer goed @ GR? Verwijderd | 8 | 20-06-2004 19:36 | |
Software & Hardware |
Hoe krijg ik het 'Mijn Documenten' terug op mijn bureaublad? Verwijderd | 5 | 25-05-2003 15:09 |