Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kansloos? fuck up met dat vieze over populaire woord en ga met je schepje spelen. of het leven geen zin meer heeft? voor sommigen niet nee. Heeft het leven uberhaupt zin? Ik vraag het me af. Jij ligt in een scheur. Das fijn. Wij niet. Wij huilen. De meest onzinnige onderwerpen? Daarmee degradeer jij dus het gevoel van een persoon tot onzin? Het ventilatieluikjes gedicht was vrij serieus en bovendien zat hier ook een duidelijk dieper gevoel achter. Of dit frustratie was, of wat dan ook is hier niet interessant. Vervelen? Soms. So what motherfucker? Foto's? Waarom open jij een fotoforum als je bang wordt van foto's van echte mensen? |
![]() |
|
![]() |
![]() gewoon een dom iemadn die aandacht nodig heeft ofzo snap ik niet waarom de draad nog niet gesloten is
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga niet alles controleren, typefouten intereseren me niet zo veel. Zolang ik het maar snap vind ik het prima ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Zembla] De jungle van de tienerseks Verwijderd | 302 | 11-08-2014 15:30 | |
Algemene schoolzaken |
plan: docent terugpakken (terroriseren) love_will_never_die | 74 | 28-02-2008 09:56 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 |