Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
uhuh natuurlijk "2" uit jullie klas want alleen is toch maar alleen huh. geez grow up.
|
![]() |
Ik hoop eigenlijk dat die leraar jou gewoon alleen nog maar enen geeft als je hem terug hebt gepakt. Terroriseren.....djeez....tis maar een leraar hoor...
||
Citaat:
die brief was als grap bedoeld aan het einde van het schooljaar, maar zij nam het iets serieuzer op. ik heb daarna nog geprobeerd om via de school een gesprek met haar te regelen, maar dat wou ze zelf niet. dan kan ik er verder ook niks meer aan doen, eh? maar volgens mij ging het hier over manieren om een leraar te terroriseren en niet over manieren om het weer goed te maken ![]()
|
![]() |
ach
wij hadden eens een lerares en wij deden steeds maar dezelfde makkelijke shit en toen begon ze te huilen: 'Ik heb nog nooit een gymnasium klas gehad' week daarna was ze weg vriend van mij zat op de havo en die hadden een lerares muziek, daar gingen ze gewoon constant bij spieken, naja spieken was het niet meer, ze overlegden gewoon tijdens de proefwerken en SO-s en de docent zei wel: het mag niet, jullie krijgen een 1, maar iedereen ging gewoon door met praten en toen kon ze nix meer doen...toen liep ze huilend weg |
![]() |
||
Citaat:
waarom zou je je leraar het leven zuur maken?? je gaat toch naar school voor jezelf??? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
C'est moi! schreef:
Citaat:
soory voor off topic, maar ik ben ff benieuwd nouw [Dit bericht is aangepast door maarte (29-12-2001).]
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
We hebben ook een keer gehad dat de docent zei 'als jullie volgende keer je huiswerk niet afhebben kan je heel hoofdstuk 3 overschrijven (zo'n 20 blz en zeker geen kleine blz!) iedereen had zoiets van 'ja sure!', nou, de les erop had echt meer dan de helft van de klas 20 blz over te schrijven binnen 2 dagen! bij ons doen ze gewoon wat ze zeggen hoor.. maar leraren terugpakken is het stomste wat je kan doen, of je wordt van school gekickt of je hebt heel het jaar onvoldoendes..!
|
wij hebben een keer het adres van een lerares opgezocht en toen naar de pizza koerier gebeld en allemaal dingen bestelt en op het adres van onze lerares laten bezorgen dat was echt leuk joh!!
|
![]() |
iemand op mijn school had een side gemaakt op internet over de leraren en kon iedereen mailen wat iedereen van hen vondt die jongen is achterhaald en mocht wel vertrekken maar wel leuk... hihi er waren meer dan 1000 mensen geweest op die side en toen kwamen de leraren er achter dat die side bestond en hebben ze hem geblokkerd....
lachen maar lullig van die jongen dat hij van school getrapt werd
|
wat ontzetend zielug weer... zo'n docent doet ook gewoon zn werk en als ik alleen al naar mn eigen klas kijk snap ik heel goed dat leraren niet altijd even gezellig en aardig zijn.
als je als klas gewoon normaal doet worden de lessen veel leuker omdat de leraren er meer lol in hebben; dan ehb je geen plan nodig... ![]() greetzzzz ps nee ik weet dat ik de indruk wek maar ik ben geen nerd ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
is je leven zo zaaj dat je je dan daar maar mee bezig gaat houden>???? |
![]() |
|||
Citaat:
YEUH!!! en zo issut.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij ons heb je trouwens van nieuwe leraren de leerlingenenquete: halverwege het jaar mag je invullen wat je van hem/haar vindt en als dat té negatief is dan mag de leerlingenraad in een speciale vergadering met de schoolleiding zeggen dat de leerlingen die docent niet goed genoeg vinden en dan wordt hij/zij niet direct aangenomen. Tenminste, dan gaat het naar het bestuur en die nemen ze dan vaak alsnog aan, maar die docent krijgt dat echt wel te horen. Gebeurt trouwens niet zo vaak... En, je mag tegelijk met de enquete adviezen/opmerkingen op een briefje zetten dat rechtstreeks naar de docent gaat, en sommige mensen zetten daar echt lullige dingen op... Maar bij ons zijn de meeste docenten wel aardig (althans tegen mij... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kvind het zelf ook een beetje zielig wat hier genoemd wordt, maar toch... 7 posts achter elkaar is toch een beetje overdreven vind je niet?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En weet je wat leraren voor de klas doen? Mensen zoals jij toch nog iets proberen mee te geven, zodat jullie niet nog kanslozer worden...
|
![]() |
|
|