Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2001, 15:32
love_will_never_die
love_will_never_die is offline
Sommige leraren maak je het leven zuur. Maar wat moet je doen als dat wordt omgedraaid?
iemand een plannetje
Oud 28-11-2001, 15:35
love_will_never_die
iemand met een geniaal plan?
Oud 28-11-2001, 16:20
Mutz
Mutz is offline
gewoon negeren...
doppies in je oren, en klaar is mutz
Oud 28-11-2001, 16:28
crazy_ ella
crazy_ ella is offline

jij zult wel vervelend zijn...
tss die koters ook van de vmbo/havo en vwo
onvolwassen
niet iedereen doet onvolwassen maar er zijn der bij waarvan je denkties zielig...
Oud 28-11-2001, 17:25
Firebolt
Firebolt is offline
Wij hebben een keer een brieffie door de klas laten gaan: "Hoe pesten we de Best weg?" Iedereen zette er wat op, natuurlijk zonder naam (achter af best laf... ). Toen alles erop stond hebben 2 uit onze klas dat briefje op zijn bureau gelegt (toen hij ff weg was). Toen hij het merkte leek hij nogal kwaad...
Oud 29-11-2001, 11:10
killer beeb
killer beeb is offline
Gwoon niet luisteren of massaal zijn les skippen..... Worde ze best wel pissed
Oud 29-11-2001, 18:25
love_will_never_die
Dat van die lessen skippen heb ik geprobeerd. Maar voor elk uur dat ik vanaf nu mis moet ik drie uur nakomen geen fantastisch idee dus.
Oud 04-12-2001, 13:54
Lateralus
Lateralus is offline
je moet uitzoeken waar ie woont en daar dan vervolgens om half2 's nachts 4 dozijnen eieren tegen de ramen gooien, boter op de gevel te smeren en kaarsvet in het slot van z'n deur doen.

en ohwja rookbommen doen ook wonderen!

TIP: meestal staan adressen van leraren in een schoolgidsje, of benader anders een klasgenoot die in de leerlingenraad ofzo zit, want die weten dat ook vaak.
Oud 04-12-2001, 13:58
wicce
wicce is offline
leraren accepteren is nogal altijd de beste manier..., dan kunnen ze je tenminste niet wreken met kutcijfers enzo...
mja, daar schijnt niemand et mee eens te zijn...
Oud 04-12-2001, 14:53
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
wicce schreef:
leraren accepteren is nogal altijd de beste manier..., dan kunnen ze je tenminste niet wreken met kutcijfers enzo...
mja, daar schijnt niemand et mee eens te zijn...
Tja er zijn nou eenmaal uitzonderingen...
Gewoon met de hele klas vertikken alles te doen wat hij/zij zegt.

Oud 04-12-2001, 15:57
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
normaal doen tegen die leraar dan doet hij ook normaal.
Oud 04-12-2001, 16:40
angel4
angel4 is offline
een jongen uit mijn klas trapte
gisteren de deur open zo tegen de
leraar.de leraar huilen.
mischien een idee?
Oud 04-12-2001, 18:32
love_will_never_die
IK GA HET UITPROBEREN thanx xxxies
Oud 26-12-2001, 17:36
Cute Angel
Cute Angel is offline
had ik ook een xtje, niet expres, maar t was toch nie zo leuk
Oud 27-12-2001, 04:34
Ltjskater
Ltjskater is offline
Citaat:
Firebolt schreef:
Wij hebben een keer een brieffie door de klas laten gaan: "Hoe pesten we de Best weg?" Iedereen zette er wat op, natuurlijk zonder naam (achter af best laf... ). Toen alles erop stond hebben 2 uit onze klas dat briefje op zijn bureau gelegt (toen hij ff weg was). Toen hij het merkte leek hij nogal kwaad...

uhuh natuurlijk "2" uit jullie klas want alleen is toch maar alleen huh. geez grow up.
Oud 27-12-2001, 04:35
Ltjskater
Ltjskater is offline
Citaat:
Mutz schreef:
gewoon negeren...
doppies in je oren, en klaar is mutz
Mutz rox my sox off
Oud 27-12-2001, 22:12
C'est moi!
C'est moi! is offline
Ik hoop eigenlijk dat die leraar jou gewoon alleen nog maar enen geeft als je hem terug hebt gepakt. Terroriseren.....djeez....tis maar een leraar hoor...
Oud 28-12-2001, 16:05
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Ik hoop eigenlijk dat die leraar jou gewoon alleen nog maar enen geeft als je hem terug hebt gepakt. Terroriseren.....djeez....tis maar een leraar hoor...

ja juist
hij is ook maar een mens.
goede zaak dat hij jou wilt verwijderen van school
Oud 28-12-2001, 16:15
maarte
maarte is offline
wat is er mis met een leraar terroriseren? ik heb een keer een dreigbrief gestuurd.. die lerares kwam nooit meer terug
Oud 28-12-2001, 19:19
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
Citaat:
maarte schreef:
wat is er mis met een leraar terroriseren? ik heb een keer een dreigbrief gestuurd.. die lerares kwam nooit meer terug
weinig empatische...
heel stoer
Oud 28-12-2001, 22:13
maarte
maarte is offline
Citaat:
crazy_ ella schreef:
weinig empatische...
heel stoer

als leraar weet je toch dat als je voor de klas gaat staan zulke dingen kunnen gebeuren. als je dit niet aan kunt moet je maar een of andere kantoorbaan nemen, want je kiest er zelf voor om leraar te worden.
die brief was als grap bedoeld aan het einde van het schooljaar, maar zij nam het iets serieuzer op. ik heb daarna nog geprobeerd om via de school een gesprek met haar te regelen, maar dat wou ze zelf niet. dan kan ik er verder ook niks meer aan doen, eh?
maar volgens mij ging het hier over manieren om een leraar te terroriseren en niet over manieren om het weer goed te maken
Oud 29-12-2001, 10:11
John-17
John-17 is offline
ach
wij hadden eens een lerares
en wij deden steeds maar dezelfde makkelijke shit
en toen begon ze te huilen: 'Ik heb nog nooit een gymnasium klas gehad'
week daarna was ze weg

vriend van mij zat op de havo en die hadden een lerares muziek, daar gingen ze gewoon constant bij spieken, naja spieken was het niet meer, ze overlegden gewoon tijdens de proefwerken en SO-s en de docent zei wel: het mag niet, jullie krijgen een 1, maar iedereen ging gewoon door met praten en toen kon ze nix meer doen...toen liep ze huilend weg
Oud 29-12-2001, 11:53
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
Citaat:
maarte schreef:
als leraar weet je toch dat als je voor de klas gaat staan zulke dingen kunnen gebeuren. als je dit niet aan kunt moet je maar een of andere kantoorbaan nemen, want je kiest er zelf voor om leraar te worden.
die brief was als grap bedoeld aan het einde van het schooljaar, maar zij nam het iets serieuzer op. ik heb daarna nog geprobeerd om via de school een gesprek met haar te regelen, maar dat wou ze zelf niet. dan kan ik er verder ook niks meer aan doen, eh?
maar volgens mij ging het hier over manieren om een leraar te terroriseren en niet over manieren om het weer goed te maken
maar dan vraag ik me af.
waarom zou je je leraar het leven zuur maken??
je gaat toch naar school voor jezelf???
Oud 29-12-2001, 13:05
maarte
maarte is offline
Citaat:
crazy_ ella schreef:
maar dan vraag ik me af.
waarom zou je je leraar het leven zuur maken??
je gaat toch naar school voor jezelf???

yah, da is ook wel zo. maar je moet iets doen op school eh.. en trouwens: het was bij engels, in de tweede. wat kun je daar nou leren?
Oud 29-12-2001, 18:39
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
maarte schreef:
yah, da is ook wel zo. maar je moet iets doen op school eh.. en trouwens: het was bij engels, in de tweede. wat kun je daar nou leren?
Misschien kun jij beter maar helemaal niet meer naar school gaan. Als jij echt meent wat jij hier allemaal zegt wordt het toch nix meer met jou.
Oud 29-12-2001, 21:17
maarte
maarte is offline
C'est moi! schreef:
Citaat:
Misschien kun jij beter maar helemaal niet meer naar school gaan. Als jij echt meent wat jij hier allemaal zegt wordt het toch nix meer met jou.

hmm.. kut, echtwaar? wa heb ik gezegd dan wat zo erg is? neej, serieus
soory voor off topic, maar ik ben ff benieuwd nouw

[Dit bericht is aangepast door maarte (29-12-2001).]
Oud 30-12-2001, 10:18
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
maarte schreef:
C'est moi! schreef:
hmm.. kut, echtwaar? wa heb ik gezegd dan wat zo erg is? neej, serieus
soory voor off topic, maar ik ben ff benieuwd nouw

[Dit bericht is aangepast door maarte (29-12-2001).]
Als jij met het idee naar school gaat dat je toch nix leert, dan kun je volgens mij net zo goed niet gaan. En je 'wat is er mis met een leraar terroriseren' maakt mijn beeld van jou niet bepaald positiever....

Oud 30-12-2001, 13:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
John-17 schreef:

vriend van mij zat op de havo en die hadden een lerares muziek, daar gingen ze gewoon constant bij spieken, naja spieken was het niet meer, ze overlegden gewoon tijdens de proefwerken en SO-s en de docent zei wel: het mag niet, jullie krijgen een 1, maar iedereen ging gewoon door met praten en toen kon ze nix meer doen...toen liep ze huilend weg
hoezo? kon ze niks meer doen? bij ons geven die docenten dan ook gewoon een 1 hoor! aan de hele klas, kan ze niks schelen!
We hebben ook een keer gehad dat de docent zei 'als jullie volgende keer je huiswerk niet afhebben kan je heel hoofdstuk 3 overschrijven (zo'n 20 blz en zeker geen kleine blz!)
iedereen had zoiets van 'ja sure!', nou, de les erop had echt meer dan de helft van de klas 20 blz over te schrijven binnen 2 dagen! bij ons doen ze gewoon wat ze zeggen hoor..

maar leraren terugpakken is het stomste wat je kan doen, of je wordt van school gekickt of je hebt heel het jaar onvoldoendes..!
Oud 30-12-2001, 20:23
niekske17
niekske17 is offline
wij hebben een keer het adres van een lerares opgezocht en toen naar de pizza koerier gebeld en allemaal dingen bestelt en op het adres van onze lerares laten bezorgen dat was echt leuk joh!!
Oud 30-12-2001, 20:40
LittleLucille
LittleLucille is offline
iemand op mijn school had een side gemaakt op internet over de leraren en kon iedereen mailen wat iedereen van hen vondt die jongen is achterhaald en mocht wel vertrekken maar wel leuk... hihi er waren meer dan 1000 mensen geweest op die side en toen kwamen de leraren er achter dat die side bestond en hebben ze hem geblokkerd....

lachen maar lullig van die jongen dat hij van school getrapt werd
Oud 30-12-2001, 22:29
bazzemans
bazzemans is offline
Bij de gehate Duits-Leraar over de woordenboeken heengepiest... Niet ik, maar paar lui die ik ken
Oud 30-12-2001, 22:32
bazzemans
bazzemans is offline
Trouwens met de hele klas opstaan en dan naar de directie stappen werkt ook goed...

Wij hebben de leraar zover dat hij uit zichzelf opstapt of iedereen wegstuurd

Echt leuk is het eigenlijk niet.. maar het werkt]
Oud 02-01-2002, 13:00
maarte
maarte is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Als jij met het idee naar school gaat dat je toch nix leert, dan kun je volgens mij net zo goed niet gaan.
ik had het alleen maar over engels in de tweede..

Oud 02-01-2002, 13:10
sublime
sublime is offline
wat ontzetend zielug weer... zo'n docent doet ook gewoon zn werk en als ik alleen al naar mn eigen klas kijk snap ik heel goed dat leraren niet altijd even gezellig en aardig zijn.
als je als klas gewoon normaal doet worden de lessen veel leuker omdat de leraren er meer lol in hebben; dan ehb je geen plan nodig...

greetzzzz

ps nee ik weet dat ik de indruk wek maar ik ben geen nerd
Oud 02-01-2002, 13:11
sublime
sublime is offline
Citaat:
love_will_never_die schreef:
IK GA HET UITPROBEREN thanx xxxies

je bent echt zielig hoor. sorry, maar dit vind ik echt triest...
Oud 02-01-2002, 13:12
sublime
sublime is offline
Citaat:
maarte schreef:
how low can you go???
Oud 02-01-2002, 13:15
sublime
sublime is offline
Citaat:
maarte schreef:
kijk je kunt zijn/haar plezier in t werk wel ontnemen maar uiteindelijk heb je jezelf ermee.... je gaat toch voor jezelf naar school of niet van? als jij je tijd besteed aan dreigbrieven schrijven aan leraren ben je volgens mij wel heel diep gezonken.

is je leven zo zaaj dat je je dan daar maar mee bezig gaat houden>????
Oud 02-01-2002, 13:16
sublime
sublime is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Citaat:
maarte schreef:

YEUH!!! en zo issut....
Oud 02-01-2002, 13:17
sublime
sublime is offline
Citaat:
niekske17 schreef:
wij hebben een keer het adres van een lerares opgezocht en toen naar de pizza koerier gebeld en allemaal dingen bestelt en op het adres van onze lerares laten bezorgen dat was echt leuk joh!!
o ja dolletjes!! grow up
Oud 02-01-2002, 13:18
sublime
sublime is offline
Citaat:
maarte schreef:
ik had het alleen maar over engels in de tweede..

maar ook daar leren mensen hoor...
Oud 02-01-2002, 14:58
Verwijderd
Citaat:
LittleLucille schreef:
iemand op mijn school had een side gemaakt op internet over de leraren en kon iedereen mailen wat iedereen van hen vondt die jongen is achterhaald en mocht wel vertrekken maar wel leuk... hihi er waren meer dan 1000 mensen geweest op die side en toen kwamen de leraren er achter dat die side bestond en hebben ze hem geblokkerd....

lachen maar lullig van die jongen dat hij van school getrapt werd
Dit vind ik nou best kunnen, als zo'n leraar een a$$hole is dan heeft ie dat aan zichzelf te danken en zo kunnen de leraren dit elkaar en de betreffende leraar duidelijk maken... Lullig dat die gast hierom van school is gekickt.

Bij ons heb je trouwens van nieuwe leraren de leerlingenenquete: halverwege het jaar mag je invullen wat je van hem/haar vindt en als dat té negatief is dan mag de leerlingenraad in een speciale vergadering met de schoolleiding zeggen dat de leerlingen die docent niet goed genoeg vinden en dan wordt hij/zij niet direct aangenomen. Tenminste, dan gaat het naar het bestuur en die nemen ze dan vaak alsnog aan, maar die docent krijgt dat echt wel te horen. Gebeurt trouwens niet zo vaak...

En, je mag tegelijk met de enquete adviezen/opmerkingen op een briefje zetten dat rechtstreeks naar de docent gaat, en sommige mensen zetten daar echt lullige dingen op...

Maar bij ons zijn de meeste docenten wel aardig (althans tegen mij... )
Oud 02-01-2002, 15:10
Balance
Balance is offline
Citaat:
sublime schreef:
*heel veel posts*
oke, standpunt is duidelijk!
kvind het zelf ook een beetje zielig wat hier genoemd wordt, maar toch... 7 posts achter elkaar is toch een beetje overdreven vind je niet?

Oud 02-01-2002, 16:16
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
linda85 schreef:
kvind het zelf ook een beetje zielig wat hier genoemd wordt, maar toch... 7 posts achter elkaar is toch een beetje overdreven vind je niet?

Z'n standpunt is nu iig duidelijk En ik ben het wel behoorlijk met em eens...
Oud 02-01-2002, 16:25
maarte
maarte is offline
Citaat:
sublime schreef:
maar ook daar leren mensen hoor...
sorry, ik niet..
Oud 02-01-2002, 17:29
sublime
sublime is offline
Citaat:
linda85 schreef:

dat was ook meer per ongeluk komt doordat ik aan het lezen was en als ik dan iets lees reageer ik er meestal meteen op. als ik dan weer iets dubiels lees reageer ik er weer op. eigenlijk zou ik alles gewoon in 1 post moeten samenvatten, maar ja....
Oud 02-01-2002, 17:30
sublime
sublime is offline
Citaat:
maarte schreef:
sorry, ik niet..
vind ik erg vreemd, maar misschien heb je een iq van 140????
Oud 02-01-2002, 23:12
niekske17
niekske17 is offline
Citaat:
sublime schreef:
o ja dolletjes!! grow up
heyyy grow zelf up!!! jij bent echt zo een super giga nerd echt zo een studie pikkie en altijd iemand die goed op let in de les!! wedden...... ahhhhhh mogen wij ook lol hebben dan moeten ze maar geen leraar worden! en dat jij zo een leraars kindje ben mennn das wel zielig. hahaha ik heb er veel lol in wat ik doe leraren zijn oud en wijs genoeg om voor zich zelf op tekomen en als ze dat niet kunnen nou dan weet ik niet wat ze nog voor de klas doen.......
Oud 02-01-2002, 23:15
maarte
maarte is offline
Citaat:
niekske17 schreef:
heyyy grow zelf up!!! jij bent echt zo een super giga nerd echt zo een studie pikkie en altijd iemand die goed op let in de les!! wedden...... ahhhhhh mogen wij ook lol hebben dan moeten ze maar geen leraar worden! en dat jij zo een leraars kindje ben mennn das wel zielig. hahaha ik heb er veel lol in wat ik doe leraren zijn oud en wijs genoeg om voor zich zelf op tekomen en als ze dat niet kunnen nou dan weet ik niet wat ze nog voor de klas doen.......
Oud 02-01-2002, 23:30
maarte
maarte is offline
Citaat:
sublime schreef:
vind ik erg vreemd, maar misschien heb je een iq van 140????
hate to admit.. maar is een keer getest op 142.. sorry
Oud 03-01-2002, 08:44
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
niekske17 schreef:
Ik vraag me af hoe jullie erbij komen dat mensen die snappen waarom ze naar school gaan gelijk nerds zijn.

En weet je wat leraren voor de klas doen? Mensen zoals jij toch nog iets proberen mee te geven, zodat jullie niet nog kanslozer worden...

Regels voor berichten