Advertentie | |
|
![]() |
|
k verkoop mn tekeningen niet.. om 2 redenen.. ten eerste ben k er veel te veel aan gehecht, en ten tweede denk ik niet dat er vraag zou zijn naar mijn tekeningen..
|
Hey, sry het is een wat oud topic, maar ik kwam dit tegen:
http://www.artolive.nl/home.php Erg een bezoekje waart, leuke schilderijen foto's en hele andere dingen. voor bij "jong talent" staan hele leuke, en ook goede dingen. Rechts boven in staat ook: Jouw kunst hier exposeren. Ik heb dat zelf niet gedaan ofzo, want ik maak nooit iets ![]() maar wat ik er van gelezen heb spreek je met die mensen een prijs af en zij krijgen daar dan een deel van. Ik denk alleen niet dat je daar nu 'en masse' tekeningen moet gaan brengen ofzo. omdat het niveau er best wel heel hoog ligt. sommige van de werken zijn van studenten, of zelfs hun eindexamen werken. dus of je daar nou - met alle respect - als 13 jarige aan kan kloppen.. weet ik niet. En voor de gene die zei dat hij gehecht was aan wat hij maakt, je kan het ook uitlenen. okey, succes.. tot ziens. ![]() |
![]() |
|
www.chrisBrans.Artolive.nl
![]() haha ja zoon dingetje heb ik al een paar maanden ![]() is wel leuk opsig ![]() en... www.I-expose.nl is nog zoiets ![]()
|
Op het moment zijn mijn tekeningen alleen nog mijn fantasie. De techniek laat het nog wle eens afweten, vind ik zelf. Maar daar ga ik voor naar school
![]() Mischien als ook de techniek beter word dat ik ze ga verkopen. Maar wil uiteindelijk de fotografie kant op.
|
Ik zou het zeker niet doen, ik vind dat alles wat ik teken persoonlijk is, ik laat het ook zelden zien aan anderen en ik heb volgens mij, maar 1 keer hier 2 tekeningen gepost
![]() Ik vind het te persoonlijk ![]() Zelfs al is het maar een portret ![]()
|
umm ,,..
de tekeningen die in tot nu toe gemaakt heb zou ik niet willen verkopen opzich... maar later --> als ik groot ben dan wil ik we l de dingen die ik dan maak gaan verkopen e n ik zou niet weten hoe dat precies in zun werk gaat ![]()
|
![]() |
Mijn opa zei laatst tegen me dat hij het zo leuk zou vinden als ik op een kunstmarkt zou gaan staan met mijn tekeningen. Ik zal wel eens navragen over wat voor kunstmarkt hij het dan had. Ik ga er niet staan, ik maak tenslotten hele andere dingen dan ze, denk ik, daar verkopen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gewaardeerd? Verwijderd | 500 | 31-08-2012 16:37 | |
ARTistiek |