Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() lijkt me zeer interessant!
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk trouwens dat ik ondanks mijn haat jegens Roodnat, en niet heel erg grote liefde voor Lynch toch maar ga kijken vanavond.
Laatst gewijzigd op 03-12-2006 om 15:09. |
![]() |
|
Lynch interviewen is inderdaad een lastige taak.
"Why did you choose this clip?" "It's just... I think... you know... like... it's good. It's good." Maar toch, het was leuk. Vooral dat stuk over TM. Verder bleven ze een beetje aan de oppervlakte.
||
Citaat:
Leon Verdonschot vind ik jammerder, dat is zo'n zeikerd.
||
Citaat:
[edit]Ik vraag me trouwens af waarom ze Lynch gekozen hebben. Het is toch algemeen bekend dat hij zo lastig is.
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vond het supercool, kreeg er inspiratie van.
Ik vind het trouwens prachtig dat Lynch moeilijk te interviewen is, je kon zien dat Roodnat respect had voor deze man en zich daarom van dominerende praatjes onthield en vaak zenuwachtig naar haar blaadje keek. Dat vond ik niet storend. Haar accent wel. Lynch zelf vond ik ingetogen, bescheiden en oprecht. Hij komt misschien moeilijk uit zijn woorden, maar hij neemt de tijd en de moeite om serieus in te gaan op de vragen. Prachtige beelden werden er getoond overigens. Met voor mij Edward Hopper als hoogtepunt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat is er in godsnaam mis met dromen over iets moois maken op het gebied van schilderen, muziek maken en schrijven? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Geloof me, dit ligt voornamelijk aan Lynch zelf. Hij is niet bepaald welbespraakt. Als hij uitgebreid de tijd krijgt en neemt waardoor hij zich op zijn gemak voelt, komt er al heel wat meer uit. Maar het blijgt behelpen, want hij heeft duidelijk moeite met het onder woorden brengen van zijn visie. Maar gelukkig wordt de strekking meestal al snel duidelijk.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En dus ga jij de boel nog eens verergeren? Nogmaals, ik reageerde zo omdat ik een sarcastische ondertoon voelde. Jezus zeg, ik wilde alleen even zeggen hoe cool ik de beelden vond die werden getoond in het programma. Ik heb zin in Iggy. |
![]() |
||
Citaat:
'Excellente journalistiek is een wat oubollig geformuleerd kwaliteitsoordeel over journalistiek, door ambitieuze studenten nu op curieuze wijze geinstitutionaliseerd, wat diezelfde studenten opzadelt met een definitieprobleem, dat geinterviewden vervolgens voor hen mogen oplossen. Hopelijk weigeren ze dat massaal, indachtig het motto 'excellente journalistiek, dat is je eigen visie formuleren op je zelfbedachte journalistieke genres'.' Aldus Verdonschot eens toen hem naar goede journalistiek door een medestudent van mij werd gevraagd. Hopelijk benaderd hij Iggy op dezelfde wijze.
|
Verwijderd
|
Ik heb ff wat fragmenten van de Lynch-aflevering gekeken, en jezus, wat een antwoorden van Lynch, echt zo zweverig als wat
![]() "James Mason was so incredible..." - "....Why?" "Sometimes you see something and you don't need to talk about it. It's just there. And that's one of those things." - "What does make him such a good, incredible actor?" "Making it real from a deep place. Making it real. Not a false note. Just...making it real...from...a deep place. There's depths. Depths. There's the surface, and then below the surface is depths and depths and depths. And the great actors can catch, you know, the depth of a character." ![]() En Joyce Roodnat mag wel eens wat doen aan haar verschrikkelijke Engels. |
![]() |
||
Citaat:
ik was wel een beetje afgeknapt op het iggy pop interview. wat een balzak was die interviewer. afgelopen zondag nog iemand gekeken?
|
![]() |
|
|