Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] Wat eng, deze reply was op de woorden na precies hetzelfde als de vorige ![]() [edit2] Nee, dat is niet logisch, en nee, ik ben niet stoned. Laatst gewijzigd op 11-09-2002 om 17:02. |
![]() |
|
als je een stukje koperdraad (is niet zo dik, maar wel sterk) pakt, van (laat maar zeggen..) 30 cm. Dan maak je een knoopje 7 cm van de uiteinden af (2 knoopjes in totaal dus) en dan pak je kraaltjes (willekeurige kraaltjes in willekeurige kleurtjes) en die doe je dan aan de uiteinden en als je nadat je de kraaltjes erop hebt gedaan een knoopje maakt bij de uiteinden (zodat de kraaltjes er niet af kunnen valen) heb je een stuk ijzerdraad met kraaltjes. Maak hier een stuk of 6 (wat je zelf leuk vindt) van. Doe je haar in 2 staartjes/knotjes/whatever en dan wikkel je die koperdraadjes om je elastiek heen, of je steekt ze ertussen ofzo.
ik weet niet of t duidelijk is, want t is best moeilijk uit te leggen ![]() erhm.. je hebt miniwasknijpers in verschillende kleurtjes, als je je haar nou met schuifjes vastzet, en dan die wasknijpertjes er willekeurig in je haar 'knijpt' lijkt t of je haar vastzit met die knijpertjes ![]()
|
ehm erg leuk dat mensne nu met selfmade kapsels enzo aankomen maar dat is dus juist niet wat ik zocht...opsteken en knotjhes e'd' heb ik vaak genoeg...
Ik zoek dus iets drastisch anders...dat invlechten met kleurtjes heb ik idd over nagedacht maar ik betwijfel of ze dat toestaan op mijn werk...
|
Je kan je haar recht afknippen, in verschillende lagen. Dus dat je langs je gezicht een pluk kort hebt, onderaan dus helemaal recht. Pluk daarna juist langer, achter die pluk weer korter/langer enz enz, en dan sommige banen (bijvoorbeeld een lange(rechte baan)) een ander kleurtje doen, bruin ofzo.
Kweenie of dit duidelijk is?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kort verhaal, zoek naar een titel en advies! Verwijderd | 3 | 27-06-2012 17:40 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd, verliefdheid... JoostB | 88 | 27-02-2010 21:45 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
geverfd-haar-advies nodig! suusch | 20 | 04-08-2004 18:46 | |
Liefde & Relatie |
wat doe je als je vriend je verneukt?!?! Verwijderd | 141 | 22-06-2004 21:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Excuus Verdonk over fout bij advies landsadvocaat [pardonregeling] :P | 15 | 25-09-2003 20:15 |