Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
De grote vraag zal zijn: Kan Nederland de muur van 9 verdedigende voetballers doorbreken?
Oranje is wel gebrand en aan de instelling zal het zeker niet liggen. De spelers weten ook dat ze zich moeten bewijzen na het WK dieptepunt. Het zal een 1-0, 0-0 of 0-1 worden.
|
Als we tegen deze WitRussen al puntverlies leiden kan men in Nederland maar beter stoppen met voetballen...
Reden: - Witrussen hebben nooit 'potten gebroken' in de voetballerij. - De WitRussen hebben niet eens een Bondscoach. (heeft onlangs ontslag genomen en er is nog geen opvolger... ![]() - Nederland heeft de beschikking over zo ongeveer de beste spelers van Europa/de Wereld... Duz conclusie: NEDERLAND MOET WINNEN (en dat gaat t ook doen) ![]()
|
Verwijderd
|
1-0 ofzo, meer verwacht ik er niet van. De vorige keer ging het ook moeilijk tegen de Wit Russen. Was wel al weer 7 jaar geleden, maar de 1-0 uitverliest en 1-0 thuiswinst blijven staan. Bovendien was de wedstrijd tegen Noorwegen ver-schrik-ke-lijk saai en zal het team zeker niet beter gaan spelen door de steun van de Teletoeters of Vriendinnen van Oranje .
![]() Dus ik gok: Nederland - Wit Rusland 1-0 Zenden '76 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, Nederland zal wel winnen tegen Wit-Rusland, zou eigenlijk een beetje rampzalig zijn. Maar ik hoop dat ze niet te gemakkelijk gaan winnen, anders ga je weer hetzelfde krijgen als in de voorronde voor het WK, dat men gaat vliegen, en dat men weer er niet in slaagt aanwezig te zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat WK was 2 maanden terug, nu moeten we naar de toekomst kijken... ![]()
|
Verwijderd
|
nederland heeft dan wel goeie spelers maar die spelen goed in clubverband..niet in het nationale team...toch nog 2-1 voor nederland
oja en nog iets of het aan een trainer ligt vind ik af en toe nergens op slaan want we hebben een volwassen team met veel ervaring..ze weten zelf goed genoeg hoe het spelletje gaat ook al krijgen ze bepaalde tips van speelwijze en strategie...ligt zelf aan de spelers..klaar.. ![]() Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 22:20. |
![]() |
|
Ik denk (hoop) dat Nl wel gaat winnen, maar ik denk dat het een vreselijk saaie wedstrijd gaat worden en daarom ga ik ook niet kijken. Bij wie zitten ze nog meer in de pool eigenlijk? (is misschien domme vraag en zeker voor mij omdat ik normaal wel redelijk goed op de hoogte ben, maar ik vind t niks meer, het team niet, te verwend, te gemakkelijk 'dat doen we wel ff' en dan toch weer een gelijkspel of verles, ik mag die Advocaat niet enz. enz.) Ik hoop op iig een 1-0 voor oranje.
|
![]() |
|
Als die eerste gaol maar snel valt dan is er niets aan de hand...
![]() ![]() Maar laat die goal op zich wachten kan t inderdaad nog lastig worden (kijk maar naar Jong Oranje)... Die domineerden de gehele wedstrijd maar konden maar niet scoren en die Witrussen benutten een kans in de laatste minuut na een fout van keeper Stekelenburg... ![]()
||
Citaat:
Je bent pas beter als je minimaal 1 doelpunt meer maakt dan de tegenstander!!
||
![]() |
Citaat:
Nou dan is de verliezende pleog toch beter hoor ook al wint de andere. IN VOETBALLEND OPZICH |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou, ik vond de wedstrijd redelijk tot saai. Als Nederland iets meer had aangezet dan zou het zeker wel 6-0 kunnen worden denk ik. Plus dat v. Nistelrooij er gewoon eerder uit moest. Gelukkig scoorde Hasselbaink als invaller wel, waardoor er in de tweede helft nog iets te beleven was.
Kut is trouwens wel dat van der Vaart een blessure had opgelopen. Hopen dat het niet ernstig is, want anders dan hoeft die van mij nooit meer geselecteerd te worden. Beste spelers: Kluivert, Davids Slechtste spelers: v. Nistelrooij, v.d Meyde |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Loting EK 2008. RHCP_NAC | 31 | 16-02-2006 18:15 | |
De Kantine |
Hoevaak ben jij op tv geweest en zo ja welke programma en waarom? Verwijderd | 150 | 01-05-2004 17:37 | |
Vrije tijd |
Nederlands wordt Europees Kampioen voetbal! Martjin | 44 | 24-04-2004 19:17 | |
Vrije tijd |
Nederland-Wit-Rusland mmm | 44 | 08-06-2003 16:23 | |
Vrije tijd |
zaterdag protest bij nederland - wit rusland.. Verwijderd | 14 | 08-09-2002 16:11 | |
Vrije tijd |
Aantal kaarten en Geen publiek bezoekende club diamondvoodoo | 16 | 04-09-2002 11:50 |