| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Hahahahaha
ik vind 'm goed! ![]() wat precies van de maatschappij heb je iets op tegen? want ik heb ook nogal wat anti-gevoelens tegenover dit zogenaamde utopische paradijsch op aard.. dat 't dus duidelijk niet is.. Zo is duidelijk dat den regering steeds meer rechts wordt. Die wet dat mensen die < 35% zijn afgekeurd geeen uitkering krijgen vind ik behoorlijk belachelijk. Moet zo'n keurarts niet raar opkijken al ie flink gebeukt wordt omdat ie minder dan 35% afkeurt enne tja school, 2de fase, laat ik daar maar geen woorden over vuil maken. Die bitch van een Adelmund, eerst van allerlei toezeggingen doen na een staking, dan er op terugkomen en nu ineens komen ze toch tot dezelfde conslusie. En zo'n onzeker iemand regeert het land? Waaak! maar goed 2 voorbeelden hail bm
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
| Verhalen & Gedichten |
elvenverhalen - het verhaal van het gevecht om de aarde Dattitude | 8 | 24-05-2005 09:39 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
De maatschappij is een illusie part 2 ShoarmaSchaap | 2 | 27-09-2002 21:43 | |
| Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
De één of de ander mitsj | 87 | 26-04-2002 17:08 | |
| Seksualiteit |
wat als.... rickert | 38 | 21-03-2002 12:39 | |