Advertentie | |
|
![]() |
|
waarom niet? goed voor de toerisme toch?
hoewel het de komende jaren wel handiger zou zijn als al die chinezen naar tsjechië gaan, ivm het aantal toeristen daar wat volgend jaar waarschijnlijk aanzienlijk lager zal zijn, terwijl men het daar dan juist nodig heeft... ![]() maar voor nederland is het natuurlijk goed! en wat maakt mij het nou van welk land die toeristen afkomstig zijn?
||
Citaat:
|
![]() |
[QUOTE]Derk schreef:
[B]Zag vanavond op netwerk dat er nogal wat chinezen naar Amsterdam komen. Omdat de welvaart daar in een rap tempo groeit gaan steeds meer chinezen op vakantie. Amsterdam schijnt een van de populairste bestemmingen te zijn bij de Chinezen. Volgens een expert op het gebied van toerisme is het zeer goed mogelijk dat er binnen vijf jaar 1500 (!!!) bussen vol chinezen per dag in het hoogseizoen naar Amsterdam komen. goede of slechte business?? haha vet! en waarom zou dat slecht zijn? |
![]() |
||
Citaat:
ga je mond spoelen
||
![]() |
Citaat:
Lijkt me behoorlijk veel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() gaat aardig druk worden.... ergens klopt iets niet ![]()
||
Citaat:
![]() Waarom moet jij in godsnaam een andere stad of dorp in Nederland bezoeken? Of in godsnaam naar het buitenland op vakantie gaan? ![]() |
![]() |
|
Als die getallen idd kloppen, kan het wel eens een probleem worden. We moeten gewoon afwachten óf het ook echt klopt; waarschijnlijk is het gewoon een beetje overtrokken.
Aan de andere kant... waarom zou dat een probleem zijn? Omdat Amsterdam dan te vol zou worden ja. Maar zolang er geen hotels bij komen is het toch nog wel in de hand te houden??
||
![]() |
Citaat:
ik denk dat minder dan een kwart van dat aantal nederlanders in spanje veeeel meer overlast brengen aan de spaanse bevolking dan dit hele aantal chinzen in nederland. |
![]() |
|
![]() |
veel Aziatische toeristen die richting Europa maken (net als Amerikaanse toeristen) vaak 'een rondje Europa'
als Amsterdam (en de rest van Nederland) veel Chinese toeristen trekt is denk ik geen probleem, als er echt zoveel Chinezen naar Nederland gaan komen, zou dit waarschijnlijk eerder gunstig voor Nederland zijn, want de mensen die zo'n vakantie kunnen betalen, zullen de mensen zijn die daar in die iets hogere middenklasse leven, misschien een eigen bedrijfje hebben, als zij dan willen exporteren zullen ze misschien ook aan nederland denken, en omgekeerd kunnen nederlandse bedrijven dan misschien ook ietsje gaan profiteren van een markt met meer dan 1 miljard mensen |
![]() |
|
![]() |
je wilt toch niet echt zeggen dat je het echt vreest. Ik geloof best dat de welvaart in China stijgt en de mensen daar zullen ook best vaker en verder op vakantie gaan. Maar ze gaan toch echt niet met zijn allen naar Nederland toe.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 |