Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2007, 00:43
tja...
tja... is offline
Hey!

Ik heb wel eens een onderzoek gelezen, over hoe goed/slecht hogescholen en universiteiten zijn. De scholen kregen per "onderdeel" een cijfer, en een eindcijfer. Deze score werd heel overzichtelijk weergegeven in een tabel.

Nu ben ik eigenlijk heel benieuwd naar dit onderzoek, en ik zou hem graag nog een keertje willen lezen. Aangezien ik volgend jaar ga studeren, en ik ben erg benieuwd naar de resultaten van mijn aankomende school. Maar helaas weet ik de site dus niet meer... By the way, het onderzoek werd gehouden door het tijdschrift Elsevier, maar een ander dergelijk onderzoek zou ik ook wel graag willen lezen.
Weet iemand misschien een site waar het onderzoek op is te vinden??

Bedankt alvast!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2007, 10:57
Joopiedegekste
Joopiedegekste is offline
Ik weet wel dat je hier kunt opzoeken wat voor cijfers studenten geven aan de door hun bezochte faculteiten. Kies een faculteit en ga dan naar "kwaliteit".
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 11:21
Verwijderd
die site doet t niet :$
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 11:51
Verwijderd
Bij mij doet 'ie het wel gewoon hoor

Ik ging even googlen en ik vond dit:
http://www.elsevier.nl/nieuws/nederl...344/index.html
en
http://www.elsevier.nl/survey/onderz.../23/index.html

Is dat wat je bedoelde? Deze is van vorig jaar, maar ik weet niet of ze dit jaar weer zo'n onderzoek hebben gedaan.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 19:49
T_ID
T_ID is offline
Uiteraard hebben ze dat gedaan. Ik heb dat nummer hier op de plank liggen. Waarschijnlijk zal je echter lid moeten worden van de site (lees: abonnement nemen) om het volledige onderzoek van dit jaar in te kunnen zien.
Oud 23-08-2007, 20:29
Verwijderd
Of gewoon dat nummer kopen/bestellen waar die bijlage met dat onderzoek bijzit
Vorig jaar hadden ze wel een aparte bijlage ervoor in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 20:40
Joopiedegekste
Joopiedegekste is offline
Misschien wil T_ID zo vriendelijk zijn om het even op te zoeken voor haar? Voor zo'n klein dingetje een abo nemen/dat nr tracen is ook wat overdreven anders...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 12:46
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Misschien wil T_ID zo vriendelijk zijn om het even op te zoeken voor haar? Voor zo'n klein dingetje een abo nemen/dat nr tracen is ook wat overdreven anders...
Het is dan wel nuttig voor me om te weten welke universiteit en welke opleiding de TS informatie over wil.
Oud 30-08-2007, 17:57
Tripp
Tripp is offline
Citaat:
Het is dan wel nuttig voor me om te weten welke universiteit en welke opleiding de TS informatie over wil.
Zou je voor mij eens willen kijken
Hogeschool Leiden - Bio-Informatica (anders Informatica)
Oud 30-08-2007, 19:40
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Zou je voor mij eens willen kijken
Hogeschool Leiden - Bio-Informatica (anders Informatica)
Ik kan wel even kijken of ik het nog terug kan vinden. Ik heb het nummer in kwestie hier liggen, maar het was een bijlage. Even kijken of die nog terug te vinden is.
Oud 30-08-2007, 20:26
Tripp
Tripp is offline
Citaat:
Ik kan wel even kijken of ik het nog terug kan vinden. Ik heb het nummer in kwestie hier liggen, maar het was een bijlage. Even kijken of die nog terug te vinden is.
Thanx
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten